סניף חדש לרשת ההמבורגרים פורט 19 בהרצל תל אביב

סניף חדש לרשת ההמבורגרים פורט 19 בהרצל תל אביב

אז אחרי ששמעתי ש-פורט 19 מבית קצביית “סוד הבשר” המתמחה בנתחי בשר מיוחדים ואיכותיים שלאורך עשרות שנים הינה ספק הבשר של מסעדות מובילות רבות וטובות בישראל פתחו סניף חדש בשוק לוינסקי שזה ממש קל"ב החלטנו לקפוץ לזלילונת אחרי העבודה ולראות מה השתנה והתחדש בגזרת הספיישלים.
רשת פורט 19 פועלת כמזנון עכשווי המשלב המבורגרים של קצבים מחומרי גלם טריים ואיכותיים, נקניקיות של אלן טלמור ועוד.


ניתן לשבת בפנים, הסניף קטן, אינטימי מאד חמוד בעיצוב אורבני או לשבת בחוץ, לבצע איסוף עצמי או להזמין משלוח בהתאם למצב הרוח שלכם.

תפריט גדול תלוי בגאון על הקיר, ההמבורגר פה 200 גרם כאמור מבשר מנתח קצבים, שפונדרה ואנטריקוט טריים.
מעל ההמבורגרים ניתן להוסיף מגוון תוספות שגעות מעל כמו גווקאמולי, בייקון טלה, גבינה שוויצרית, רוקפור או בושה, נקניקיות בעבודת יד,כריכי בשר (סינטה או חזה עוף) ויש אפילו סלט רחמנא ליצלן לצד בירות מהחבית, קמפרי אשכוליות וערק לימונדה.
ניתן לבחור את ההמבורגר בלחמניה בלבד או בעסקית הכוללת תוספת צד ולהתענג עם צ’יפס ביתי בתיבול הסודי, או בטבעות בצל קריספיות עם שתייה הכלולים במחיר.
תחילה הזמנו בירה קרה וצוננת מהחבית ונשנשתי לביבות שרימפס עסיסיות עד שהידיד הצטרף אלי לארוחה:

הזמנו את הספיישל, פורט קצבים שמורכב מנתח קצבים, שפונדרה ונתחי אנטריקוט טריים, עם תוספת של בשר סלופי ג'ו -בשר מפורק בבישול ארוך ופירורי צ'יטוס .קיבלנו את ההמבורגרים על מגש עגול כסוף ועליו מפית שחמט מנייר. המנה מאד מפתיעה וטעימה, משלבת הרמוניית טעמים ומרקמים בין הקציצה לסלופי ג'ו הג'וסי יחד עם פירורי הצ'יטוס הקראנצ'יים בצבע צהוב זרחני שמקשטים את המנה גם בצבע ולא רק בטעם. הרי שמדובר בביס עסיסי, נוטף ומלכלך בקטע טוב (:
ההמבורגר הוגש עם קטשופ, מיונז הולנדי, בצל סגול, עגבנייה, עלי רוקט ומלפפון חמוץ.

וכך הוא נראה חצוי ל-2:

המבורגר נוסף שאכלנו זה את ה- פורט קצבים שוויצרי ,קציצה מנתח קצבים טרי, שפונדרה ואנטריקוט.
קציצה שמנמנה ועסיסית מלאה במיצים וג'וס, במידת עשייה מדיום טובה עטופה בגבינת אמנטל שנמס מעל ושבבי בצל ובייקון טלה בתוך לחמניה רכה, ירקות טריים וחמוצים.

פורט 19 מתהדרת גם בתפריט נקניקיות גורמה רחב בטעם עשיר ומשובח מבית אלן טלמור שנותן לנקניקיות את טעמן הייחודי והאיכותי האופייני לפורט 19.
בין הנקניקיות המומלצות חובה לטעום את נקניקיית הצ'דר שאותה הזמנו כמובן, נקניקיית עגל, עם שום, פלפל ומוסקט עם קוביות צ'דר אשר מוגשת עם צ’דר, חרדל וכרוב כבוש בתוך לחמניה רכה.
בקיצור,פורט 19 אחד המקומות המ-א-ד מומלצים לאכול המבורגר בתל אביב בזכות המרכיבים האיכותיים בבשר ההמבורגר ובשילובים מפתיעים מעל ובמחירים ממש נוחים!
השירות מהיר ואדיב והאווירה טובה וצעירה.

.

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *