באן מי Banh me – סנדוויץ׳ וייאטנאמי במשלוח מ-Banh me Tlv

באן מי Banh me – סנדוויץ׳ וייאטנאמי במשלוח מ-Banh me Tlv

צהריים בעבודה  ואנחנו משוטטים ב-wolt בחיפוש אחר משלוח אסייתי קליל לארוחת צהריים זריזה נתקלנו ממש במקרה ב- Banh Me TLV אני מאד אוהבת אוכל אסייתי, סלטים או תבשילים אותנטיים בבישול ובצירוף עשבי תיבול רעננים שמעניקים פרשריות שמאד מזוהה עם המטבח האסייתי. ב-Banh me  הם מגישים אוכל אסייתי בתוך בגט טרי צרפתי, שרידים לשלטון והשפעה צרפתית בווויטנאם.בתפריט מנות ראשונות כמו דף אורז מטוגן במילוי עוף וירקות, סלט פאפאיה חרפרף, ספרינג רול-דף אורז וירקות ורוטב סרירצ'ה. במנות העיקריות  מספר סוגים של סנדוויצ'ים Banh me עם מנת חלבון משתנה כמו, בקר, עוף, דג סלמון וטופו עם פטריות. בנוסף יש ארוחה בקערה, קערת אורז עם אותן תוספות חלבון שמופיעות בסנדוויצ'ים רק בקערה – לכל הנמנעים מפחמימות.

תחילה הזמנו נם רון עוף, דף אורז מטוגן, עוף, גזר ונודלס עם רוטב חריף ליד, סירות חסה, נענע כוסברה. באופן מסורתי לוקחים עלה חסה מגלגלים אותו סביב הרול המטוגן עם הכוסברה והנענע וטובלים ברוטב החריף ואז מקבלים ביס קראנצ'י ורעננות חצופה מהירקות שזה נהדר!
הזמנו גם סלט פפאיה וייטנאמי, פפאיה, שעועית תיאלנדית, אצות היזיקי, בוטנים, צ'ילי, שום, רוטב דגים וליים.

בגזרת הסנדוויצ'ים שלשם כך נתכנסו והזמנו, סנדוויץ' Banh me ויטנאמי, כריך ויטנאמי מפורסם בהשפעת המטבח הצרפתי, בגט מלא בטעמים ממורשתו הדו תרבותית. הבאן-מי מגיע עם רוטב איולי, ירקות כבושים, נענע ובוטנים וחלבון לבחירה: עוף, בקר, סלמון ופטריות וטופו.
באן מי, אחד עם בשר בקר, שום ולמון גראס. הסנדוויצ'ים הגיעו למעשה מפורקים להרכבה עצמית מהירה. הבגט הגיע עם מריחה של רוטב איולי, רצועות דקות של מלפפון וגזר טריים, בשר הבקר בשום ולמון גראס ארוז בתוך קופסא נפרדת, כמות הבשר הייתה גדולה ונדיבה. כמו כן קיבלנו ירקות כבושים ובוטנים ארוזים בנפרד. הבוטנים העניקו קראנצ'יות בכל ביס וביס, משחק של טעמים ומרקמים, בין הבשר הרך ברוטב אסייתי לירקות טריים, לעלי הכוסברה הטריים ולבוטנים הקראנצ'יים.
וכך נראה הסנדוויץ' Banh me לאחר הרכבתו, ג'וסי ועסיסי:

הבאן מי השני היה עם דג סלמון ברוטב קוקוס, כפיר ליים וגלנגל, טעמים אסייתים מובהקים. הדג היה עסיסי ולווה ברוטב אסייתי מובהק, אך לדעתי מעט מלוח בשל שימוש רב של סויה או משהו דומה. גם הסנדוויץ' הזה הגיע מפורק להרכבה עצמית.

לסיכום, אחלה סנדוויצ'ים אסייתים במשלוח לארוחת צהריים זריזה בעבודה. הגיע טרי ומוכן לזלילה והרכבה עצמית מהירה.
קליק אחד ואתם/ן בעמוד הפייסבוק של Banh me tlv בפייסבוק
Banh me TLV 
לכי ישראל 3 , תלאביב.
להזמנות ב-WOLT לחצו כאן
טלפון 03-6771184

 

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *