ארוחת בוקר זוגית מושלמת במשלוח מג'ויס, בית הקפה במושב ביצרון

ארוחת בוקר זוגית מושלמת במשלוח מג'ויס, בית הקפה במושב ביצרון

אני כבר מספר ימים עובדת מהבית אז בחרתי להתפנק עם ארוחת בוקר מושקעת עם חברה שגם עובדת מהבית, קורונה וזה מג'ויס מסעדה כפרית במושב ביצרון.
זו מסעדה משפחתית שמפורסמת בארוחות הבוקר המפנקות שלה, סטייל בופה ויש גם בתפריט פסטות, דגים, סלטים עשירים, אוכל מוכן הביתה, מאפים מלוחים ומתוקים מהקונדוטוריה שלהם.
בתקופת הקורנה חייבים להיות יצירתיים ולמצוא דרך להמשיך להתפרנס ולעשות את מה שאוהבים והם התחילו לעשות משלוחי פיקניק מושקעים, יצירתיים וטעימים. לצערינו המסעדות סגורות לקבלת קהל אז לפחות נוכל להתנחם עם המנות הטעימות שלהם במשלוח עד הבית.
דפיקות בדלת, בדיוק השליח הגיע עם המארז המפנק.
בג'ויס חשבו טוב טוב מה הכי אוהבים בבופה, את על המרכיבים שכייף לפתוח איתם את הבוקר ואספו את כל הטוב שיש למארז אחד שנשלח הביתה.
הדרך המושלמת לפתוח את הבוקר עם ארוחה מפנקת וטעימה, פשוט להנות מכל המטעמים שיש להם להציע, לחמים טריים, גבינות מיוחדת, פינוקים מתוקים וכל השפע של הקונדיטוריה והמטבח עם ארוחת בוקר עד הבית. אידאלי לארוחת בוקר מפנקת בבית או פיקניק בחיק הטבע באויר הפתוח.
בג'ויס שני מטבחים כשרים, בשרי או חלבי.
האוכל המוכן כשר בחזקת בשר, הלחמים והעוגות כשר בחזקת חלב.
אז מה הזמנו? מארז פרימיום זוגי מפנק: 
מיקס לחמניות שכלל חמש יחידות, חמאה וריבה, הכל נאפה במקום בקונדוטוריה, לחמניות בריוש, פרעצלים, עוגות, עוגיות ומאפים מלוחים ועוד.
שתייה קלה, מיץ תפוזים טבעי בבקבוק זכוכית:
שלוש סוגי סלטים:
כרוב סגול וקינואה, הגיע טרי בנגיעות נענע טרייה, חמוציות ותפוחים בסגנון מתקתק וסלט פסטה ואנטיפסטי שכלל אפונה ירוקה וזיתים:
חלק ממרכיבי הסלט הם מגדלים במושב או מחקלאים באיזור שלהם.
הסלט ירקות טרי ורענן, חסה מסולסלת, פרוסות מלפפון, עגבניה, צנוניות וגזר,הגיע עם שני רטבי וינגרט בצד.
זו לא ארוחת בוקר מושלמת בעיני בלי דגים מלוחים, סלמון מעושן, מיקס דגים, קורנישונים ופלפונים בתחמיץ במילוי גבינה:

סלט ביצים משגע וקוביות גבינה בולגרית בשמנ"ז ועשבי תיבול עם עגבניות מיובשות וזיתים:
מיני קישים משגעים ופריכים, כ"כ נימוכים שפשוט נמסו בפה ושתי חתיכות גבינות, ברי אגוזים וגבינת קשקבל:
ואיך אפשר בלי מטבלים מפנקים שליוו את כל הארוחה המשגעת הזו, גבינת שמנת, גבינת שום שמיר, גבינת שמנת זיתי קלמטה, טחינה, פסטו, טפנד עגבניות:
טורטיה במילוי טונה וירקות:
גריסינים ומאפי בוקר מתוקים, האחד במילוי קרמל ופזחניה קלילה, מקרונים, ומארז עוגיות מתוקות שכלל פרוסות עוגה בחושה כ"כ רכה וקלילה – אחת הטובות שאכלתי. חייבת לציין ולשבח לטובה את הקונדטוריה שלהם כי המאפים פה יוצאים מגדר הרגיל, רמה מאד גבוהה, הרבה מעבר למה שמקבלים בכל בית קפה בתל אביב וכדומה. אהבתי גם את מגוון סוגי הלחמניות וגם את המאפים המתוקים שהיו מושקעים ופשוט מעולים בטעמם !
בנוסף שני מלבי סמיכים עם רוטב מי ורדים וקוקוס מעל שהגיעו באריזה מתוקה שכללה כפית קטנה ופירות טריים:
ממליצה בחום על ארוחת הבוקר של ג'ויס שהייתה כ"כ מושקעת ומפנקת מחומרי גלם טריים ומאפים מתוקים ומלוחים נהדרים מהקונדטוריה שלהם.
תזמינו ולא תצטערו (:
בג'ויס מארזים לפיקניק, אוכל מוכן לשבת, לחמים, שפע של עוגות, עוגיות ומאפים, סלטים, ממרחים וגבינות, מגשי אירוח מוצרי מזווה, יין בוטיק, פיצות מהטאבון.
ג'ויס 
טלפון: 08-8672211
רחוב הוותיקים 54, מושב ביצרון.
להזמנה בלינק: https://joyce.co.il
משלוחים מאזור אשקלון ועד לתל אביב.
ימי פעילות:
א'-ד': משלוחים והזמנות מראש בלבד, איזור המסעדה סגור.
ה': 10:00-22:00
ו': 08:30-13:00

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *