תכירו את BE- רשת הפארם החדשה של ישראל

תכירו את BE- רשת הפארם החדשה של ישראל

הוזמנתי השבוע להשקה של רשת פארם חדשה בשם BE המסמלת עידן חדש לצרכן הישראלי. רשת שופרסל השיקה השבוע את רשת הפארם Be (מה שהיה פעם ניו-פארם) במסיבת עיתונאים בסניף הדגל בבניין מידטאון ת"אעל יציאתה לדרך והשקתה הרשמית של רשת הפארם החדשה מבית שופרסל,במעמד שר הכלכלה אלי כהן.

ההשקה התקיימה בקומה 49 עם נוף מדהים הצופה על כל תל אביב:

חגיגה גדולה הייתה השבוע עם פתיחתה של רשת הפארם Be מבית שופרסל. Be החדשה תחולל מהפכה במחירי הפארם לצרכן והמחירים בישראל ירדו החל מהיום ובשנה הקרובה. מחירי מדף משתלמים במיוחד על המותגים המובילים בתחומי הטואלטיקה, הקוסמטיקה, בית המרקחת והתינוקות. חברי מועדון שופרסל, מועדון הלקוחות הגדול בישראל, ייהנו החל מהיום ממגוון רחב של הטבות ומבצעים ייעודיים ב-Be מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל ייהנו מהטבות מוגדלות 5% הנחה קבועים על כל מוצרי המותג הפרטי של Be ובנוסף 10% הנחה קבועה על 5 מוצרים לבחירת הלקוח.

הרשת מבטיחה יותר מוצרים בינלואמיים במחירים זולים והם ומבטיחים להיות יותר זולים מהרשתות המקבילות.רשת הפארם החדשה יוצאת לדרך עם השקת 10 סניפי קונספט חדשים,שדרוג מערך הסניפים הקייםצמיחה של כ- 10 סניפי קונספט חדשים בשנה,פתיחה של כ–50 סניפים חדשים – סה"כ 120 סניפים בתוך כ- 3 שנים ואתר סחר חדשני ברוח המותג BE על תשתית האתר והמשלוחים של רשת שופרסל און ליין.לינק:https://www.bestore.co.il/

ברשת בטוחים כי הצעת הערך שהותאמה במיוחד לצרכים העדכניים של הלקוח הישראלי, תימצא כאטרקטיבית על ידי לקוחות הרשת ותאפשר את צמיחתה והצלחתה בשנים הבאות.הרשת מתכוונת לחדש,לרענן ולהמשיך להפתיע בכל תחומי הפעילות ברשת זו ולתת מענה לעולמות תוכן רבים ומגוונים הנוגעים לתחומי הבריאות, פארמה, קוסמטיקה, טואלטיקה ועוד, באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים ושונים ממה שהצרכן הישראלי הורגל אליהם עד כה.

BE – הפארם החדש מהווה אלטרנטיבה ראויה ומתבקשת בשוק הפארם בישראל.הצרכן הישראלי השתנה בשנים האחרונות והוא מוקף באלטרנטיבות רבות שמקורן הן בעולם ה- online והן בחו"ל. החנויות החדשות של BE יספקו חוויה עדכנית, ייחודית ודיגיטלית שטרם נראתה בישראל והיא תספק לצרכנים את הריגושים המתבקשים בעולם הפארם. המגוון בחנויות BE יכלול את מוצרי הפארם המוכרים והאהובים בנוסף למבחר מותגים בינלאומיים בבלעדיות, אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף. זאת ועוד הרשת משיקה מותג פרטי מבית BE באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים.חלק מתפיסת הצרכן החדש שמעוניין לקנות בזמן ובמקום שנוח ל ולכן הושק אתר סחר חדשני ברוח המותג. באתר יוכלו הלקוחות להזמין את רוב המבחר של BE ולקבל את ההזמנה בשליחות אחת.מהיום ניתן להזמין קוסמטיקה יוקרתית וויטמינים יחד עם סל הקניות של שופרסל און ליין, אשר משרת מאות אלפי בתי אב בישראל בחודש. במהלך 2019 תתווסף גם שליחות של תרופות עד הבית, כל זאת על תשתית האתר והמשלוחים של שופרסל און ליין.את המהפכה הצרכנית תוביל Be בארבעה אפיקים מרכזיים:• מהפכה במחיר• מהפכה במגוון• מהפכה בחוויות הקנייה• מהפכה באונלייןמהפכה במחיר:חברי מועדון שופרסל-מועדון הלקוחות הגדול בישראל, ייהנו החל מהיום ממגוון רחב של הטבות ומבצעים ייעודיים ב Be. מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל ייהנו מהטבות מוגדלות 5% הנחה קבועים על כל מוצרי המותג הפרטי של Be ובנוסף 10% הנחה קבועה על 5 מוצרים לבחירת הלקוח.מהפכה במגוון:Be משיקה מגוון מותגים חדשים לראשונה בישראל ובבלעדיות, ברמות מחיר שונות לצד השקות חדשות בכל חודש. המותגים החדשים נבחרו אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף:
The Balm – לראשונה בישראל!
Beauty in 5 minutes מותג איפור רטרו-שיק מסן-פרנסיסקו עם קריצת קומיקס בלתי נשכחת: נוסחאות "סופלה" אווריריות

:פאלטות מלאות סטייל וצבעים מדויקים.

OFRA – לראשונה ברשת פארם! Perfecting beauty מותג האיפור המקצועי המועדף על המאפרות וה Beauty Gurus המובילים בעולם. כל הזוהר של מיאמי לראשונה ברשת פארם עם נוסחאות עשירות ברכיבים קוסמטיים טבעיים.

Catrice– לראשונה בישראל!

The trend leader איכות פרמיום במחיר משתלם. מותג טרנדי, מוביל שוק אירופאי, המתמחה במוצרי איפור אופנתיים ואיכותיים במחירים סופר-נגישים. בכל עונה כ 25% מהליין מתחלף ומתחדש.Pretty by Flormar
מקבוצת איב רושה העולמית – מותג איפור צעיר, תוסס ושובב המציע מגוון עשיר ואיכותי במחירים נגישים לכל כיס. האחות הצעירה והמשתלמת של המותג המקצועי flormar.

Men Zone קטגוריה חדשה בישראל -Morgan's pomade

מותג"Barber Shop"היפסטרי מלונדון שיודע מה גברים רוצים. מורגנ'ס נוסד בשנת 1873 ונוסחאות הטיפוח שלו מבוססות בשוק האירופי כסופר-איכותיות לעיצוב שיער, זקן, שפם ולעור מטופל למשעי.Mr. Bond
מותג מתמחה בטיפוח שיער לגבר עם ניחוחות ארומה תראפיים. פיתוח ישראלי בלעדי למותג Be

Bath&Body קטגוריה חדשה בסניפי הפארם
CHILL Fun comes naturally מותג טיפוח לגוף ולפנים המציע מגוון פתרונות ריחניים מהאמבט והמקלחת ועד לקרם הפנים ולמסכה הטיפולית. מבוסס על נוסחאות טבעיות ב 80%, בעיצוב צבעוני ופירותי.CHILL יוצג בסניפים בקונספט של "חנות בתוך חנות" ויעניק פתרונות למתנות ולחבילות שי.

Be משיקה מותג פרטי איכותי ומשתלם,מותג פרטי Be עוצב בקפידה עפ"י ערכי המותג בנראות חדשנית וצבעונית. כל המוצרים עברו בדיקות איכות קפדניות ומוצעים ללקוחות במחירים אטרקטיביים ביותר. מותג פרטי Be יציע מאות מוצרים חדשים במחירים משתלמים במיוחד לחברי מועדון שופרסל ומחזיקי כרטיס אשראי משותף שופרסל ו- Beמגוון רחב של מוצרים ממספר קטגוריות תחת המותג הפרטי Be, יתחילו להימכר החל מיום ההשקה. בין הקטגוריות המושקות:

תינוקות,גברים,טואלטיקה, טקסטיל, מוצרי נייר, איפור,אקססוריז,,גרביים וגרביונים מבית Zohara בעיצוב מיוחד עבור Be.
בשנת 2019 יושקו מאות מוצרים נוספים במותג הפרטי במגוון קטגוריות רחב כולל תרופות ותוספי תזונה.

מהפכה בחוויית הקנייה: חווית קנייה חדשנית בישראל.
מראה חנויות הקונספט הינה דינמית- אקטיבית, נראות כזו המאפשרת ללקוח גירויים רבים תוך הקפדה על מינונים נכונים המתאימים לתקופתנו. מבחר מגוון לצד עושר חזותי. תקרה גבוהה, אלמנטים אינטראקטיביים וצבעוניות מתחלפת. מסך תצוגה רחב וגבוה המתנוסס לאורך כל החנות וזאת על מנת לאפשר ללקוח להיות מעודכן בכל עת – לדוגמא מספר בתור לקופת בית המרקחת הנראה מכל מקום בסניף ועוד.

• הקניות במחלקת הביוטי של Be יעשו בייעוץ אישי על ידי מומחיות יופי של החברה, בוגרות Be ביוטי קולג' אשר יעניקו ייעוץ פרטני ממוקד לקוח והתאמה איכותית ממגוון המותגים והמוצרים.


חוויה דיגיטלית גם בסניפים – סניפי הקונספט החדשים של Be מגדירים מחדש את הקנייה הקמעונאית באמצעות מסכים רבים ומגוון פיצ'רים חדשניים:
• מערכת דיגיטלית קמעונאית חכמה במחלקות הטיפוח והבישום המספקת פתרון חוויתי לצרכן. המתקשרת עם הלקוחות באופן אינטראקטיבי כזה בו מסופק מידע, הנחות וקופונים לגבי המוצרים בהם מתעניין הלקוח.
• סרוק וקנה – החנות הדיגיטלית כבר כאן. קונים, סורקים ומשלמים באפליקציית Be. באורך החיים המהיר כיום נמצא פתרון נוסף לייעול הקנייה ומקסום החוויה – אוספים מוצרים, סורקים ומשלמים באפליקציה הכול באופן עצמאי ובנוסף כמובן לקופות הרגילות ולחוויית הקנייה הרגילה.
• בית המרקחת יספק פרטיות מול דלפק הרוקח באמצעות מחיצות ייחודיות אשר נבנו בכל סניפי הקונספט וזאת על מנת להעניק אינטימיות ופרטיות מרבית ללקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *