מזללת ההמבורגרים Benz Brothers מפלורנטין התחדשו בסניף חדש באבן גבירול

מזללת ההמבורגרים Benz Brothers מפלורנטין התחדשו בסניף חדש באבן גבירול

כבר כתבתי פעמיים על מזללת ההמבורגרים הנפלאה מפלורנטין של בנץ ממש פה אצלי בבלוג הכתבה אצלי על בנץ
זה לא הביקור הראשון שלי וגם לא האחרון כי ההמבורגר פה הוא אחד מה-5 הטובים בכל תל אביב בעיני. כך שקראתי שהם פתחו סניף חדש באבן גבירול הגעתי עם חבר פודי לטעום את ההמבורגרים שלהם ולראות מה התחדש אם בכלל בתפריט ובסניף החדש. 

תל אביב נהפכה לבירת ההמבורגרים העולמית, בין כל ההמבורגרים המוצלחים בנץ משתחלים בקלות לטופ 5
בנץ הסניף החדש באבן גבירול ברחוב הכי אטרקטיבי. התפריט יחסית מצומצם מבוסס על המבורגרים ותוספות מפלצתיות, הם די ממוקדים מטרה וההמבורגר הוא במרכז. הם מכינים פה המבורגר במתכון מיוחד שלהם והתוספות מעליו מושחתות.

בחרנו לשתות בירה קרה וצוננת מהחבית בזמן שהמתנו להכנת ההמבורגרים שנצלו על הגריל ופתחנו את הארוחה כנפיים ברוטב צ'ילי סרירצ'ה, חמאה וזסט לימון.

ההמבורגר בבנץ עשוי משפונדרה,צוואר, שומן אנטריקוט,קצוות של פילה בקר ביישון יבש בטחינה גסה.


בחרנו בהמבורגר קלאסי במידת עשייה מדיום לבקשתינו, ניכר כי הבשר בקציצה טרי ומשובח. ביקשנו בשניהם מידת עשייה מידיום וכך קיבלנו אותה, מידת עשייה מדויקת וטובה. קציצה עם בשר אדום ועסיס עם כמות שומן מדויקת.
קציצת המבורגר שמנמנה בתוך לחמניה רכה עם איולי BBQ רוקט, עגבניה ובצל סגול מוחמץ.


המבורגר אחד עם גבינה כחולה וריבת בצל, שילוב של גבינה כחולה ומתקתקות הריבה.
והמבורגר שני – דאבל צ'דר ובייקון, yesss dammm right, מושחת כמו שזה נשמע, מזל שאיכילוב קרוב 😉 אם כבר מושחת שיהיה עד הסוף (:
שני ההמבורגרים הגיעו במהרה לשולחן ,ראשית נתחיל שהמנות ב-BENZ מאד אסטטיות, . הקציצה רכה ונהדרת הונחה בין שתי לחמניות ובתוספת רוטב ברביקיו שמוכן במקום שהוסיף טעם מעושן ומתקתק, עלי אורוגולה טריים, עגבניה ובצל אדום מוחמץ. כאמור בהמבורגר הנ"ל בחרנו להוסיף בייקון ושתי גבינות, תוספות שהוגשו בנדיבות וברוחב לב, נהנינו מכל ביס וביס.

תמונת חתך להמבורגר- הכי PORN FOOD:

לצד ההמבורגרים המעולים הוגשה חמאת בייקון רכה שהוכנה היום וגם זללנו צ'יפס חם, עשבי תיבול, צ'דר ,בייקון קצוץ ובצל ירוק ומיקס צ'יפס עם עשבי תיבול ושום. היה קשה להפסיק לאכול את הצ'יפס, קריספי בטירוף. השום בו היה דומיננטי, דבר שאני מאד אוהבת. כמו כן הזמנו מיקס צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה קריספי וטעים אף הוא.

קינחנו בקראק פאי נהדר עם שמנת חמוצה בצד.
לסיכום, ארוחה מצוינת נוספת בקז'ואל בבנץ.
ב-BENZ טעם הבשר בהמבורגר הוא העיקר ולא כל ההתעסקות המסביב, לראיה התפריט מצומצם ויש בו את ההמבורגרים המנצחים שהם מנות הדגל של המקום ובתמחור סביר. אחלה דרך לפתוח את הערב אחרי העבודה עם החברים או לסגור את הלילה אחרי בילוי רווי אלכוהול.
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *