Holy crack pie, עוגת קראק פאי משגעת במשלוח

Holy crack pie, עוגת קראק פאי משגעת במשלוח

קראק פאי הוא טרנד עולמי שהגיע מניו יורק וכבש גם את הארץ לפני מספר שנים. העוגה נולדה במקרה על ידי קונדיטורית בשם כריסטינה טוסי שעבדה במסעדת “מומו-פוקו” בניו יורק של דויד צ'אנג. היא הכינה קינוח מאולתר של מתכון אחר לעובדי המסעדה שמורכב מתחתית פאי קריספית מפירורי עוגיות שיבולת שועל מעורבבים עם חמאה, סוכר ומלח, ומלית המבוססת על חלמונים, שמנת, וניל וחמאה. הסועדים כל כך התלהבו ואחד העובדים אמר שהיה טעימה וממכרת כמו סם והשאר היסטוריה.

ולי יש חולשה לקראק פאי, ביננו למי לא, הרי שזה מתוק, מושחת וממכר כמו סם. מדובר על עוגה אמריקאית שמורכבת מתועפות חמאה, סוכר, חלב ושיבולת שועל וביצים. משיטוטיי באינסטגרם נתקלתי בעמוד של Holy crack pie ואחרי שראיתי את התמונות המרהיבות של הקראק פאי הייתי פשוט חייבת להזמין אותו לסופ"ש, ההתרגשות הייתה בשיאה. וכן הקראק פאי הזה שהגיע במשלוח עמד בציפיות והוא מדהים בטעמו. הפינוק האולטימטיבי לצד קפה חזק ומר.

מדובר על עוגה זהובה, נימוחה ועשירה במרקם קטיפתי, עם קלתית משיבולת שועל ומלית מתוקה. לא סתם האמריקאים משוגעים/ות עליה כי היא ממכרת כמו סם מבחינת השחיתות והמתיקות שלה.
מומלץ לאכול אותה עם קרם פרש או שמנת חמוצה בכדי לאזן ולעדן את המתיקות המופרזת שבה.
הקינוח חלבי.


כל המוצרים להכנת הקראק פאי כשרים אך אין תעודת כשרות.
הזמנה יום לפני, בצ'ט בפייסבוק או בנייד 052-8665511
איסוף מרמת גן ויש משלוחים בכל הארץ.
קליק אחד לעמוד הפייסבוק ושם גם אפשר להזמין בהודעה holy crack pie בפייסבוק

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *