ידיים של אבא – משלוחי אוכל ביתי אותנטי ומפנק באיזור השרון והמרכז

ידיים של אבא – משלוחי אוכל ביתי אותנטי ומפנק באיזור השרון והמרכז

ביום שישי האחרון בין כל הארגזים של מעבר הדירה לא באמת מצאתי זמן או פנאי להתפנות לבישולים של  הסוף שבוע, אז מי צריך להתרוצץ ולבזבז זמן יקר עם קניות בסופר ולבשל כשאפשר להתפנק על ארוחה טובה במשלוח של שני שפים שתכ'לס הכי מקלים עלי בימים העמוסים. אז בחרתי להתפנק ולהזמין לסופ"ש מ- ידיים של אבא- חוויה קולינרית בגובה העיניים, מולי ואריק שפים ומסעדנים והם גם הבעלים של פיצת פופי החדשה בנתניה- כתבתי עליהם ממש פה Poppy Pizza, שניהם מבשלים במצטבר כבר 20 שנה במטבחים של השפים הטובים בארץ ובעולם. תקופה לא קלה עוברת על המסעדנים והפתרון נמצא בדמות מטבחי הרפאים, מגמה חדשה שהגיעה מארה"ב. מדובר על מטבח עצמאי במקום ניטרלי שהוא לאו דווקא מסעדה ובו הוא מספק שירותי אוכל.

בתפריט מנות העיקריות- קציצות טופו ברוטב אריסה ביתית, שניצל, חצי עוף צלוי בתנור בליווי ירקות מושחמים, קציצות בקר בשזיפים, קציצות דג מרוקאי ברוטב אריסה ועוד.
תוספות ליד – בטטה צלויה ברוטב קארי, חלב קוקוס, שום וג'ינג'ר, מג'דרה בורגול עם עדשים שחורות, ראס אל חנות ובצל מטוגן, אורז יסמין עם צימוק אוזבקי, ירקות ירוקים בוויניגרט עשבי תיבול, שום ולימון, קוסקוס דק בליווי מרק ירקות עשיר ועוד.
יש גם סלטים וממרחים – סלקים צלויים בתנור אבן,תפוח סמיט, כוסברה, שום וחומץ בלסמי, סלט גזר מרוקאי פיקנטי, סלט טאבולה בורגול עם תערובת שומשום, צימוק אוכמניה, פטרוזיליה, כוסברה, נענע ובצל ירוק, חציל במיונז, סלט חצילים קלויים עם מיונז ושום ועוד.
אנחנו הזמנו שתי מנות עיקריות, דגים ובשר, תוספת אחת, שני סלטים וקינוח.
בשישי בערב אכלנו את קציצות הדג המרוקאי ברוטב אריסה ביתית עם פלפלים, חומוס,כוסברה ושום. קציצות דג נימוכות ואווריריות  ברוטב מרוקאי אדום עם פלפלים מתוקים, גרגירי חומוס , כוסברה ושום שנטרפו חיש קל. אכלנו את הקציצות עם כרובית צלויה בטחינה הר ברכה, שקדים קראנצ'ים מעל ווינגרט שום שאטה. וגם, מטבוחה חומוס, מטבוחת עגבניות בבישול ארוך עם גרגירי חומוס נימוחים.

לתוספת בחרנו בקוסקוס דק ומרק ירקות עשיר, אוכל ביתי קלאסי מהבית חצי המרוקאי שלי, הכי מנחם בערב קר. 

פונקנו בלביבות קינואה ועדשים כתומות עם עשבי תיבול, שטעמם מאד הזכיר לי כדורי פלאפל נהדרים ורכים בליווי צזיקי שקדים ליד.

בשבת בצהריים זללתי את סופריטו האונטריב שבושל כל הלילה. מדובר על שיטת בישול איטי שמתחיל בטיגון מקדים של תפוחי האדמה ובשר שמיועד לבישול ארוך. התוצאה לאחר מספר שעות היא קדרה עסיסית ועשירה, תבשיל סמיך וארומטי, הבשר רך ועסיסי שמתפרק בקלות עם המזלג בלי צורך אפילו להשתמש בסכין בכדי לחתוך אותו. לצד הבשר בושלו גם סירות תפוחי אדמה מזן באטר.

קינחנו בטירימסו מרסלה משגע, קרם מרסלה, בישקוטי, זביון מסקרפונה וקקאו. קינוח ענק ומפנק בטעמו.

מ-א-ד הופתעתי מגודל המנות שהיו ענקיות ובמחירים ממש סבירים ביחס למה שמוכרים היום בתל אביב, שוב המנות גדולות בטעם הכי ביתי ואותנטי שיש.
מנה עיקרית לדוגמא מספיקה לשני סועדים, כל מנה שוקלת 600 ל-800 גרם.
ידיים של אבא עושים גם ארועים פרטיים בבית הלקוח, אירוע ים תיכוני, ארועי גריל עם נתחי בשר איכותיים.
משלוחים בנתניה ותל אביב, באתר תמצאו ימי משלוחים, איזורי חלוקי ומינימום להזמנת המשלוח.
הזמנות יתקבלו בימי א' עד יום ד' בשעה 20:00 והמשלוח יתקבל בימי שישי
קליק אחד ואתם/ן בעמוד ההזמנות למשלוח ממש פה
נייד 0539416383
קליק אחד ואתם/ן בעמוד הפייסבוק שלהם בעמוד הפייסבוק של ידיים של אבא

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *