פופ אפ המרקים התיאלנדים 🍜 של גברת קוטייאו בשוק הכרמל שיחמם לכם את החורף

פופ אפ המרקים התיאלנדים 🍜 של גברת קוטייאו בשוק הכרמל שיחמם לכם את החורף

השבוע שמתי פעמיי לשוק הכרמל אחרי ששמעתי על פופ אפ מרקים תיאלנדים שישאר פה לחורף, הם ממוקמים ממש מול מסעדת הבשרים M25. המקום בבעלות מתי נקש ודודו מהמכולת האסייתית הסמוכה כך שתהיו סמוכים ובטוחים שכל הפרודוקטיים טריים ואיכותיים. משיחה קצרה עם מתי הבנתי שקוטיאו זו מנה שבתאילנד מתחילים איתה את הבוקר והיא מחזיקה את הגוף כל היוםם. יש במנה הזו חלבונים, ירקות ופחמימות.

הפופ אפ הזה בא לי בול  בימים הקרים של החורף בשנה. בישראל מכירים מנות פופלריות יותר מהמטבח התיאלנדי כמו את סלט הסום טאם,עם הפפאיה הירוקה) וכל מיני מוקפצים, במסעדונות הזו יוגשו מרקים שלא הרבה מכירים מהמטבח התיאלנדי.

במקום מוגשים שני סוגי קוטיאו מסורתיים על בסיס ציר עוף וציר בקר בתוספת קציצות בשר, אטריות אורז וירקות שמייצגים את צפון ודרום תאילנד.
מחירים, 48 עם עוף, 52 ש"ח עם בקר. אין בתפריט פירות ים וחזיר, הבעלים אומרים שזה בהתאם לרוח השוק.
בתמונה, כל הפרודוקטים להרכבת המרק וסיר מחולק עם שלושה סוגי צירי מרק: 

לוקשן עוף: 

המקום פועל בימי שלישי,רביעי, חמישי ושישי והפופ אפ ימשך עד סוף החורף
המקום באווירה אותנטית, נתי משתמש ברטבים תיאלנדים ומגיש את המרקים בכלים תיאלנדים נאמנים למקור. נדמה לרגע שאנחנו בכלל בחו"ל ולא בשוק הכרמל.  אז מה אכלתי? בחרתי בקוטיאו מסורתי על בסיס ציר בקר בתוספת לוקשן עוף, אטריות אורז וירקות וחתיכות בקר, מצפון תאילנד. המנה הגיעה בקערה גדולה ועמוקה, מנה משביעה ומנחמת  ביום קר. ציר המרק היה כהה והוא לווה עם לוקשן, קציצות פרגית פלאפיות ואווריריות, אטריות אורז, כמות יפה של חתיכות בשר בקר, חסה ועלי בזיליקום תיאלנדי.למרק טעמים חזקים , טעים מאד בדיוק כמו בתאילנד.

על השולחן רטבים שהוכנו במקום כמו ריבת פלפל צ'ילי מעולה שמוסיפה הרבה טעם ועומק למרק לצד צרור עלי בזיליקום תיאלנדי טרי, פיש סוס (למי שחסר מלח ורוצה אוממי כמוני תמיד!) חומץ ביין עם פרוסות פלפל צ'ילי חריף, קערית חרסינה עם פלפל צ'ילי יבש גרוס וסוכר (ככה מגישים זאת בתיאלנד).

פופ אפ המרקים יוגש לאורך כל החורף בימים שלישי, רביעי,חמישי מ18:00 ובשישי.
פופ אפ המרקים התיאלנדים של גברת קוטייאו
רחוב סמטת הכרמל 31 שוק הכרמל (צמוד לm25).תל אביב.
קליק אחד ואתם בעמוד הפייסבוק של המקום:https://www.facebook.com/MrsKwyteiyw/

 

מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי:https://www.facebook.com/adi.e.ezra.3לאינסטגרם שלי:https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *