מסעדת מטבח רחוב- מנות בשרים בגריל לצד תבשילים ביתיים והמבורגר מצוין

מסעדת מטבח רחוב- מנות בשרים בגריל לצד תבשילים ביתיים והמבורגר מצוין

טוב כבר מיציתי את עצמי במטבח בכל תקופת הקורונה הזו והשהות בבית, די נמאס לי כבר מסנדוויצ'ים, שקשוקות ופסטות.במוד לאוכל ביתי הזמנתי ממסעדת מטבח רחוב אשר שוכנת במתחם הבורסה ברמת גן.
המסעדה שמה דגש על מנות שף שמתחלפות מידי יום, ספיישלים ואוכל ביתי, תפריט בשרים עשיר ומגוון.לצד התפריט קיים גם תפריט בורגרים ייחודי, רטבי בית מעולים וארוחות עסקיות.
את משה אדרי שף המסעדה אני מכירה כבר שנים רבות, ברזומה שלו מסעדות טובות בתל אביב כמו טורכיז והאדסון-ששם היה הקצב הראשי. משה לפני הכל הוא גריל מן וותיק ומיומן, אמנם הוא מתמחה בבשר אבל אין על הבישולים הביתיים שלו. כשתטעמו את האוכל שלו, תעצמו עיניים ותחשבו לרגע שזו הסבתא שלכם מבשלת במטבח, כי יש לו יד באוכל כמו למאמות.
כאמור, המומחיות של משה היא בשר אז לא מן הנמנע שהזמנתי מנות בשר שהוא מכין על הגריל לידי שלמות.
אלו המנות שהזמנתי:
המבורגר אנטריקוט 200 גרם, מוגש על לחמניית הבית עם חסה, עגבנייה ובצל, הגיע עם תוספת צ'יפס ורטבי הבית.
ההמבורגרים במסעדת רחוב הום מייד, 100% בשר אנטריקוט.

קציצת ההמבורגר הייתה עסיסית, ההמבורגר הגיע ארוז כך שהייתה הפרדה בין ההמבורגר ללחמניה, הלחמניה לא נרטבה מחום הקציצה ולא נהפכה למושית מדי.
הלחמניה נקלתה על הגריל, הירקות היו טריים והחמוצים היו בשפע. הצ'יפס היה מתפוח אדמה טרי ולא צ'יפס ז"נרי קפוא.וכך הוא נראה מבפנים:

בתפריט מנות בשרים על הגריל שיכולות להגיע בצלחת, בפיתה או בבגט. אני הזמנתי את כל המנות בצלחת. זה הגיע בחמגשית עם חלוקה של מנה עיקרית – מנת חלבון ושתי תוספות חמות.
תוספות כמו תבשיל אפונה וסלרי,אורז לבן, אושפלו, מג'דרה ותפוחי אדמה. המשכתי עם מפורק של משה, קבב הבית מפורק על הגריל עם עגבניות, בצלים ופטרוזיליה.
אחת המנות שיותר "עפתי" עליהן, מדובר על קבב עסיסי מפורק בתיבול מזרחי סופר טעים בשילוב עגבניות צלויות, בצלים ופטרוזליה, טעמים משגעים של קבב מבשר איכותי.
המנה הוגשה עם אורז לבן עשוי אחד אחד ושעועית ירוקה:

בתמונה, הביס המושלם שכלל בשר בתיבול מזרחי, טחינה עמבה:

חזה עוף של הפרסיה, נתחי חזה עוף בתיבול סומק, כמון, לימונים פרסים שחורים טחונים, בצל ופטרוזיליה.

קלאסיקו – צ׳וריסוס וקבב, שתי מנות קבב הבית עסלי וטעים וצ׳וריסוס:

אילתרתי עם הקבב שנכנס לתוך פיתה עם טחינה, עמבה וסלט כרוב:

עוד הזמנתי שיהיה לי במקרר לכל השבוע, פרגית של מרוקאית, נתחי פרגית עסיסיים עם עגבניות ופטרוזיליה. הגיע עם תבשיל אפונה וכרפס בתיבול ובסגנון מרוקאי ומג'דרה טעימה.

לצד המנות קיבלתי סלט ירקות טרי שהכיל עגבניות חתוכות גס, בצל סגול, טבעות פלפל ירוק חריף, סלט כרוב לבן וחמוצים:

לסיכום, משלוח סופר מוצלח וטעים, אוכל ביתי שנעשה עם יד טובה באוכל, מנות בשריות שמוכנות במקום בגריל ע"י שף סופר מוכשר, הכל טרי ובתיבול מדויק.
מטבח רחוב אוכל רחוב ישראלי
רחוב אהליאב, 3 רמת גן
טלפון: 03-6121969
שעות פתיחה: ימים א' – ה' מ- 09.00–16.00
שישי – שבת סגור.
* כשר.
* איסוף עצמי ומשלוחים דרך WOLT:
https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/restaurant/street-kitchen
משלוחים דרך תן ביס:  ttps://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/8279/%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97-%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%91
לינק לעמוד הפייסבוק של מסעדת מטבח רחוב:  ttps://www.facebook.com/pg/%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97-%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%91-1899438156963396/photos/?tab=album&album_id=1900635243510354

מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/adi.e.ezra.3
האינסטגרם שלי: https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *