בריגדרו-כדורי שוקולד ברזילאיים ממכרים בטעמם כעת גם במשלוח עד הבית

בריגדרו-כדורי שוקולד ברזילאיים ממכרים בטעמם כעת גם במשלוח עד הבית

הקונדיטורית מיירי נוסבכר עולה מברזיל שפתחה לפני שנה את בריגדרה, בוטיק המתוקים הברזילאים ברעננה, יוצאת במערך משלוחים של בריגדרו בכל רחבי הארץ.
הבריגדרו עשוי בצורת כדור צבעוני במגוון טעמים והוא למעשה הקינוח הלאומי של
ברזיל שנמצא בכל פינת רחוב. ממתק חובה בכל ארוחה, מסיבה, יומולדת ופינוק יומיומי ובישראל הוא פחות מוכר וח-ב-ל כי הוא טעים וממכר בטירוף!
את מסורת הכנת הבריגדרו למדה מיירי בברזיל. כשעלתה לארץ לפני שנתיים היא הגשימה את המוטו הברזילאי, שבכל מקום העולם תהיה בריגדריה, וברזילאים רבים בארץ נשבעים שזה הבריגדרו הטוב ביותר שאכלו. הבריגדרו נראה בצורת כדורי השוקולד שאנחנו מכירים אל לא כך הדבר. הכדורים למעשה מוכנים מתערובת חלב מרוכז מבושל עם שוקולד בלגי אליה מוסיפים טעמים ותוספות כמו שוקולד מריר קלאסי, פיסטוק, קוקוס קלוי, שוקולד חלב, שקדים לימון, תות ועוד. כשהכדורים מתגבשים הם מזכירים במרקם שלהם מעין טופי קרמל רך. מיירי הקונידיטורית מייצרת כל בריגדרו בעבודת יד, באהבה ובכשרון רב במגוון טעמים ותוספות.
לאחרונה ולאור הביקוש, החלה מיירי בהקמת מערך משלוחים לכל הארץ של הבריגדרו ושל מוצרי קונדיטוריה ברזליאים נוספים. הבריגדרו מגיעים במגוון טעמים ארוזים במארזים מעוצבים, וכשפותחים אותם מתגלים כדורים צבעוניים יפים טעימים וממכרים שמרביתם ללא גלוטן. בין הטעמים שוקולד בלגי -קלאסי, שוקולד לבן, שוקולד מריר, ריבת חלב, קפה, פסיפלורה, קוקוס, קוקוס קלוי, לימון, לוטוס, טראפל, פיסטוק, קרמל מלוח, תות וטעמי חטיפים כמו אוראו, קיט-קט, קוקיס, קינדר בואנו. הבריגדרו מגיע במארזים של 2, 4, 6, 12, 20, אידאלי ליומולדת, ארוחות מיוחדות, הרמות כוסית, פיקניק וסתם להנאה יומיומית.
 
מלבד הבריגדרו מייצרת מיירי קינוחים ומנות ברזילאיות נוספים אותן ניתן להזמין בטייקאווי או באכילה במקום, קרואסון בריגדרו- קרואסון ממולא בריגדרו, לחמניות גבינה PÃO DE QUEIJO, לחמניות פרמזן וטפיוקה המפורסמות של ברזיל ללא גלוטן; קרפ טפיוקה – טפיוקה סאן פאולו- עם מוצרלה אורגנו ועגבניות, טיפוקה סלבדור – סלמון מעושן, אבוקדו, בצל סגול ; טפיוקה מתוקה- בננה ונוטלה ; טפיוקה חלב מרוכז וקוקוס ; CHOCOLAMOUR – קינוח ברזילאי מסורתי של גלידת שוקולד עם שוקולד חם, פירורי בוטנים וקצפת ועוד.
וכן עוגות שלמות כמו המלך בריגדרו – עוגת שוקולד ממולאת כדורי בריגדרו עטופה בקיטקט – 240 ₪
פאי לימון – פאי לימון ברזילאי-פריך, חמוץ מתוק 220 ₪
עוגת פלאן ברזילאית 160 ₪
קינדים – עוגת פודינג קוקוס ברזליאית 180 ₪ ועוד. 
בקיצור, הקונדיטורית מיירי נוסבכר, הופכת כל חגיגה לשמחה ברזילאית, עם מארזי משלוחים בקצב הסמבה. 
משלוח חינם לרעננה, הוד השרון, כפר סבא, הרצליה, בני ציון, בצרה, חרוצים, שדה ורבורג וצופית.
הרצליה פיתוח ורמה השרון ב- 10 ש"ח.
קליק אחד ואתם/ן בעמוד הפייסבוק של בריגדריה
במשלוח דרך האתר של בריגדריה
וגם בטלפון 09-8658080 או בקנייה במקום –החרושת 54, רעננה.

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *