Rini – Rustico pizza פיצה בסגנון נאפוליטני באפייה בטאבון קפה מאיר בגן מאיר

Rini – Rustico pizza פיצה בסגנון נאפוליטני באפייה בטאבון קפה מאיר בגן מאיר

מאז שהחלו לצוץ פיצות נאפולינטאיות כמו פטריות אחרי הגשם בארץ כבר נהייה קשה לחזור ולאכול פיצות מהרשתות המסחריות. בואו, עלינו והתקדמנו בכמה רמות מעל. אפשר לאפיין את התקופה האחרונה כפריחתן של הפיצות הנאפוליטאניות בישראל כמובן שזו מגמה מאד חיובית ובשורה משמחת.
אחרי העבודה קבעתי עם חבר ב-Rini – Rustico Pizza פיצריה שכונתית משודרגת. הפיצות יוצאות מהטאבון בתוך הקפה שפועל בגן מאיר במרכז הגאה, מקום פסטורלי, ירוק שופע עצים וגינת פרחים מושקעת; מוזיקה צ'יל ואווירת חופש.
הפיצות פה, הן לגמרי תוספת מצוינת ומבורכת לשונה ובכלל, כבר שנים שהפיצה היא ממאכלי הרחוב האהובים ביותר. ירין, בחור צעיר הוא הפיציולו ואחד מהשותפים פה במקום. הפיצה מבצק מחמצת שעובר התפחה ארוכה, הפיצה הנפוליטנית היא שונה מכל מה שיש בשוק. הפיצה לא עם שוליים קריספיים אלא רכה וגמישה, בצק מחמצת אוורירי במיוחד שעובר תהליך התפחה ארוך ומבוקר נכנס לטאבון לוהט.
תחילה שתינו בירה קרה וצוננת ונהנינו מאווירת החופש התל אביבי בגן ירוק ופסטורלי במרכז תל אביב:
בחרנו בפיצה עם פפרוני, רוטב עגבניות, מוצרלה, פלפל חלפניו חריף ופרמז'ן. הבצק כאמור נאופוליטני עם שוליים תפוחים ואוורירים, רוטב עגבניות טעים עם גבינה בשפע שנמסה, תודו שאין על הביס מהפיצה עם הגבינה שנמתחת, כזה עונג מושחת ומנחם ובנוסף עוד נכחו על הפיצה עלי אורוגולה טריים ופרמז'ן. הפיצה בגודל אחיד מתאימה לארוחה לזוג או ליחיד, דקיקה ויציבה בבסיס שלה ושמנמנה ואוורירית בשוליים עם מעט כוויות כהות מחום התנור הגבוה בטעמי מדורה שאני כ"כ אוהבת.
מדובר על פיצה לחה עם שוליים אוורירים ותפוחים כמו ענן, בצק רך וגמיש בזכות כמות המים הגבוהה בבצק. 
הפיצה הוגשה עם שמן בזיליקום וחמאת שום נהדרת:
הפיצות פה מקוריות ונהדרות, בצק נאפולטיני אווירירי עם תוספות מגוונות ואיכותיות.
ממש אהבנו !
Rini – Rustico pizza
טשרניחובסקי 22 א׳ – גן מאיר תל אביב.
טלפון: 050-644-9466
קליק אחד ואתם/ן בעמוד הפייסבוק של Rini – Rustico Pizza
לחצו פה לראות את הכתבות שלי ב-Easy

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *