Yapani יפני בשוק לוינסקי תל אביב, מקום חדש שמציע אוניגירי-סנדוויץ' סושי יפני, באיסוף עצמי או במשלוחים.

Yapani יפני בשוק לוינסקי תל אביב, מקום חדש שמציע אוניגירי-סנדוויץ' סושי יפני, באיסוף עצמי או במשלוחים.

אחרי העבודה נפגשתי עם חברה בשוק לוינסקי, איזור הבית הקודם שלי ומי יודע ביתי בעתיד  הגענו ל- Yapani יפני ברחוב מרחביה ממש ליד פיצה lila אהובתי.
מקום בו יוצאים משלוחים של אוניגירי- מאכל יפני פופלרי שאכלתי בעבר כבר בחנויות של מזרח ומערב בשרונה מרקט למשל, שזה מאותו יצרן בעצם. עד לפני הקורונה אוניגירי יפני שימש כמטבח יצרן להכנת אוניגירי יפני טרי מידי יום במבחר טעמים ובמילוי דגים, ירקות, צמחוני, וטבעוני באספקה לנקודות מכירה, משרדים, התכנסויות חברתיות ואירועים.

האוניגרי הוא מאכל לאומי ביפן, סנדוויץ' סושי משולש עטוף באצה קריספית ובמילויים שונים כמו דגים או ירקות או גם וגם. הוא למעשה מנת האוכל האותנטית והיסודית ביותר ביפן, מעין סנדוויץ' אורז סושי בצורת משולש ובטעמי מילוי שונים לבחירה, עטוף באצת נורי פריכה, והכל נארז אסתטית באופן מיוחד המאפשר פתיחה קלה ומהירה בשליפה. אם גם אתם מחובבי האוכל היפני והמטבח האסיאתי, הגיע הזמן שתכירו את האוניגירי של YAPANI. האוניגירי כאן עשויים טרי-טרי עם כל הזמנה, מחומרי גלם טריים ואיכותיים אשר מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא תוספות, ובאופן אישי כל יחידה ויחידה. מושלם כנשנוש, סוג של ארוחה קלילה, לי זה סגר פינה כארוחת צהריים קלילה במשרד. האוניגירי מאד פופלרי ביפן ואפשר למצוא אותו גם ארצות הברית וגם בארץ במקומות שמוכרים מוצרים אסייתים.

מדובר על סנדוויץ' עשוי מאורז סושי דביק, פה זה משולש עטוף באצה פריכה ובמילוי משתנה, כמו דגים, טונה, סלמון ,ירקות, צמחוני וטבעוני. במקום טעמים רבים ווראסיות שונות כמו ספייסי סלמון, מטיאס כבוש, סלמון מיסו, סלט טונה חריף, קישוא וקשיו, פטריות ועוד.

אהבתי שבתוך המילוי של האורז עם הדגים יש תוספת של שקדים קצוצים אשר מוסיפים קראנצ'יות, כי האורז הוא מושי והדגים רכים, ביחד זה נפלא. שמרתי שני אוניגרי במקרר עם דגים צלויים ואכלתי אותם למחרת בבוקר בעבודה וזה היה פשוט מושלם, טעים, טרי ומשביע. הבעלים במקום איש מקסים ושירותי, ישר הוא שלח לי בוואטס אפ סרטון לפתיחת האוניגירי.

כל האוניגירי מיוצרים בפיקוח כשרות – כשר למהדרין פרווה.
כל האוניגירי במקום מתומחרים כ-15 ש"'ח.
איסוף במקום, ר
חוב מרחביה 3, תל אביב 054-691-9690
או משלוחים בתן ביס או wolt.
YAPANI מציעה תפריט אוניגירי במגוון טעמים ומילויים, אשר מוכן בקפידה עם כל הזמנה, עם אפשרות לשילוב מרק, סלט, חמוצים יפנים, ואפילו שלגון גלידה מיוחד הנעשה בעבודת יד.
קליק אחד ואתם בעמוד הפייסבוק של Ypani

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *