חודש: אוגוסט 2019

גואטה, מסעדה טריפולטאית וותיקה ביפו עם אוכל מסורתי

ושוב פעם מתוך געגוע לאוכל של בית הגעתי לגואטה, מסעדה טריפוליטאית אסלית וותיקה שממוקמת בשדרות ירושלים ביפו מול מתחם נגה ותיאטרון גשר ובה סירים גדולים של תבשילים אותנטיים משובחים, אוכל שמזכיר לי את בית סבתי ז"ל. אוכל שמעורר געגוע לבית חם אוכל עם נשמה, יד ולב של סבתא טריפולטאית במטבח. התפריט מציע מגוון מטעמים טריפוליטאיים […]

קרא עוד

מחשי, אוכל רחוב חדש שנפתח ביהודה הלוי בתל אביב עם קציצות עוף עטופות ירקות מהמטבח הטוניסאי

מקום חדש נפתח לאחרונה ברחוב יהודה הלוי בתל אביב במרחק קצר מרחוב אלנבי הסואן.המנה שמככבת פה היא מחשי מנה מסורתית מהמטבח הטוניסאי, קציצת עוף עם ירק, ללא גלוטן, עטופהבתפוח אדמה, בטטה או קישוא. פה במחשי יש פה מעין גרסה מחודשת ובטוויסט לאוכל מסורתי אותנטי וותיק. המקום בניהול 2 חבר'ה צעירים, עידו דהאן ודור יחזקאל עם […]

חצ'אפוריה בשוק מחנה יהודה בירושלים – טעימה מהמיטב של המטבח הגרוזיני

יום חמישי אחרי שבילינו את רב היום בבריכה של מלון ענבל בחרנו לסיים את יום הכייף בירושלים בחאצ'פוריה מקום שקיבלתי עליו המון המלצות. המסעדה פתוחה מ-2009 והיא ממוקמת בשוק מחנה יהודה בלב השוק הכי תוסס בישראל. החצ'אפוריה הפכה לשם דבר לבאי השוק במחנה יהודה, היא מתמחה באפייה גרוזינית ומגישה לסועדים אוכל גרוזיני ביתי בטעם של […]

בירלוגה Beerloga, בר מסעדה בנתניה עם מבחר של 40 בירות מהחבית

בירלוגה Beerloga בנתניה, בר מסעדה באווירה אירופאית אותנטית. מקום אידאלי למפגש עם חברים, לחגוג בו אירועים חברתיים וארוחות משפחתיות. במקום מעל 40 סוגי בירות מהחבית לצד תפריט אוכל עשיר ומגוון הכולל מנות בשרים מהמעשנה שזה כבר ערך מוסף ומבורך למקום, עוד סיבה למה כדאי להגיע לכאן. אז מי שמאס כמוני לשתות עוד פעם גולדסטאר ועוד […]

לילה במלון הבוטיק Villa Brown Hotel -קפיצה קטנה לעולם אחר של טעמים וריחות באוויר הירושלמי ובראנץ' משגע בגינה קסומה

רביעי בערב חברתי ואני שמנו פעמינו לירושלים אחרי שאירגנו לעצמינו חמשוש ארוך מהרגיל, מה לא מגיע להתפנק? ברור שכן. כל מה שהיינו זקוקות לו זה טיולון קצר בירושלים ברחובות מלאי הקסם בעיר העתיקה ובמבנים ההיסטוריים, המיינד ישר זורק אותי אוטומטית לחופשה בחו"ל. אחרי שאכלנו ארוחת ערב במסעדה אותנטית וותיקה בעיר הגענו ל-Villa Brown Hotel, מלון […]

קרא עוד

שלומי חי, מוסד קולינרי וותיק בירושלים, מסעדה שכונתית שתמצאו בה שיפודים על הגריל ותבשילים אותנטיים

ברביעי בערב הגענו לירושלים אחרי העבודה ובהמלצת חברים שמנו פעמינו לשלומי חי, מוסד קולינרי בן 30 שנה שרבים אוהבים ומכירים אותו. מסעדה שכונתית וותיקה בלב קטמון והחברים מספרים שמפוצץ פה בצהריים. אי שם ב-1989 הבין מאיר שהוא פשוט מאוהב באוכל ישראלי, אוכל רחוב ירושלמי, את האהבה והחלום הוא הפך למציאות יומיומית במשך 30 השנים הבאות. […]

הצ'יפסריה Potato Boutique מסעדה חדשה בנתניה לחובבי תפוחי האדמה לכל סוגיהם עם רטבים משגעים, הקרמות של גבינות ועוד.

הצ'יפסריה מקום חדש בנתניה לחובבי תפוחי האדמה על כל סוגיו שנפתח בתחילת אוגוסט ברחוב שטממפר בעיר באיזור המסחרי. כל מי שהיה בהולנד אכל לא מעט מנות צ'יפס בקונוסים עם אינסוף רטבים, זה אוכל רחוב די פופלרי שם. גם בישראל הטרנד הזה תפס לא מעט והפעם החליטו לפתוח מקום על טהרת התפוחי אדמה ובטטה בנתניה, בקיצור […]

pops בנתניה – קינוח מושחת אשר מוגש בתוך קיורטוש

אמש  בערב הייתי בנתניה ובדיוק היינו אחרי ארוחת ערב אז עצרנו ב-pops, מקום של קינוח מתוק ומושחת, מוגזם בקטע טוב שמאד קשה לעמוד בפניו. בקיצור הבנתם את הרעיון זה לא הולך להיות פוסט על אוכל דיאטטי אלא על קינוח מתוק שיכול להיות מתוק וסולידי ויכול להיות גם מוגזם ומושחת, מפוצץ בשוקולד שיעשה לכם טוב על הלב. […]

תפריט חדש של פיצות מסקרנות בפוזה פיצה בר Pozza Pizza Bar

חמישי בערב נפגשתי עם חבר ב-Pozza Pizza Bar בהרצליה כי פיצה ואלכוהול זהו השילוב המושלם בעיני להעביר ערב בכייף. פוזה בר פיצות,מקום אידאלי לבילוי קליל שבו תמצאו את תושבי ובלייני העיר לצד משפחות עם ילדים שזהמקום מפלט בשל תפריט הפיצות המגוון והמשגע שיש למקום להציע. הפוזה מעוצב בסגנון רטרו פאנקי שזורק אתכם היישר לשנות ה80 […]

תכירו את Craft TLV – בית הבירה הישראלי, בר חדש בבן יהודה תל אביב

פעם לפני 20 שנה כשישבתי בברים הייתי מזמינה בקבוע בירה גולדסטאר ואם הייתי ממש מתפרעת אז הייתי מזמינה קרסלברג, טובורוג ודומיו בבקבוקים מזכוכית. היום בכל בר אפשר למצוא מספר בירות בוטיק ישראליות טובות שנמזגות מברזים מהחבית או כאלו שמגיעות בבקבוקים. אז אחרי כל ההקדמה הזו אני רוצה לספר לכם שהגעתי למקום חדש שנפתח לא מזמן,Craft […]