תפריט חדש של פיצות מסקרנות בפוזה פיצה בר Pozza Pizza Bar

תפריט חדש של פיצות מסקרנות בפוזה פיצה בר Pozza Pizza Bar

חמישי בערב נפגשתי עם חבר ב-Pozza Pizza Bar בהרצליה כי פיצה ואלכוהול זהו השילוב המושלם בעיני להעביר ערב בכייף. פוזה בר פיצות,מקום אידאלי לבילוי קליל שבו תמצאו את תושבי ובלייני העיר לצד משפחות עם ילדים שזהמקום מפלט בשל תפריט הפיצות המגוון והמשגע שיש למקום להציע.

הפוזה מעוצב בסגנון רטרו פאנקי שזורק אתכם היישר לשנות ה80 עם הרבה צבע והרבה סטייל, הפקמן הנוסטלגי מככב אפילו בלוגו המקום, סוג של מנהרת הזמן גם בעיצוב המקום וגם בסגנון.

כשחושבים על פיצה חושבים על ג'אנק פוד אבל פה ב-Pozza Pizza Bar העלו את הרמה של הפיצה בזכות תוספות גורמה לא שגרתיות למעמד פיצת שף. כאמור מדובר על פיצות מושחתות עמוסות פרודוקטים איכותיים שמעלים את הרף לפיצות הרגילות שהכרנו עד כה. התפריט פה איטלקי עשיר ומשובח בנגיעות ים תיכוניות, במנות הראשונות תמצאו כרובית בתנור עם טחינה וסלסת עגבניות, פולנטה עם פטריות, סלט קיסר, קרפצ'יו סינטה, סלט עם גבינת בוראטה ועוד.

פתחנו את הערב עם בירה ווינשטייפן צוננת מהחבית והזמנו שתי מנות פתיחה. האחת – מנה וותיקה וטובה פה,פולנטה של הפוזה, קרם תירם חם, ראגו פטריות בחמאת כמהין, פרמז'ן ועירית לקישוט. פולנטה מעולה במרקם סמיך עם ראגו פטריות בשרני ועסיסי, מנה שקשה להפסיק לנשנש אותה עם הכף וללקק עד תום !  

מנת פתיחה נוספת מתוך תפריט הספיישלים של הקיץ, ארטישוק צרוב, ארטישוקים צלויים על בסיס לאבנה וסומק, קשיו, עלי רוקט ונגיעות קרם חציל שחור. על צלחת עגולה ושקופה קיבלנו ארטישוקים בשרניים צלויים שהונחו על לאבנה סמיכה,עלי רוקט טריים ורעננים ונגיעות של קרם חצילים שחור בטעם מעושן וקשיו קראנצ'ים שמתפצחים בפה. מנת פתיחה טובה שהולכת טוב עם הבירה הצוננת !

בתפריט תמצאו מגוון פיצות בנגיעות שףבפיתוחו של רענן נוסלהנחשב לפציולו המוביל בתחומו אשר הביא את כל הנסיון שלו ל-Pozza Pizza Bar בעבור הפיצה המושלמת. הפיצות פה נאפות לגודל אחיד של 30 ס"מ והבצק עובר תהליך התפחה מיוחד של 72 שעות. כמו כן מוגש פה פיצה טבעונית (הבצק טבעוני!) ופיצה ללא גלוטן שנעשית במקום בעבודת יד.

בתפריט מבחר פיצות עמוסת תוספות המשלבת מרכיבים לא שגרתיים ומפתיעים ביותר.  פיצות כמו Mac & Cheese, בוראטה, פפרוני וקרנבונרה לצד תפריט ספיישלים משתניםשיככבו מעת לעת.הפיצה הראשונה שהזמנו הייתה בתפריט הספיישלים של אותו הערב, פיצה עם קרם תרד, גבינת גורגנוזולה, גבינה בולגרית וקונפי שום. בפיצה Pozza הבצק נמצא במצב ביניים בין הדק לעבה. רב בסיס הפיצה דק והשוליים יחסית עבים.בצק הפיצה כוסה בקרם תרד ירוק ועשירבטעמו כאשר מעל כל זה פוזרו גבינת מוצרלה, גורגונזולה ובולגרית. למעשה טעמי הגורגונזולה פחות הורגשו בתוך הרוטב והשילוב של תרד וגבינה בולגרית תמיד עובד.הפיצה הייתה טעימה,עשירה בגבינות ובטעמים עדינים ומאוזנים. 

כמו כן הזמנו מתפריט הקיץ החדש, פוזה קרנובנרה, קרם פרמז'ן, מוצרלה מגורדת, בייקון טלה וחלמון ביצה. בצק הפיצה אמנם דק אבל החזיק בגאון את כל המרכיבים מעל,לא עניין של מה בכך. פיצה עם שוליים עבים ושילוב טוב בין הקרם פרמז'ן העשיר לבייקון הטלה המעושן. חלמון הביצה הותקן כהלכה שהכל נזל על הפיצה והוסיף טעמים נוספים לפיצה.

מתוך תפריט הספיישלים לאותו ערב בחרנו בפיצה סינייה עם בשר טחון, צנוברים, טחינה קרם חצילים שחור ובצל צלוי. בצק הפיצה שוב כיכב כי הוא היה אוורירי מאד, בשר הטחון שהיה מעל הפיצה היה ג'וסי ובתיבול מזרחי כיאה לסינייה, היו בו צנוברים קראנצ'ים, טחינה בשפע, בצלים מקורמלים בטעם מתקתק ועלי רוקט רעננים. פיצה ים תיכונית מיוחדת, טעימה ומסקרנת !
בתפריט הקינוחים קרם ברולה ברוטב קרמל, שוקולד פאדג', קוקולידה מסקרפונה, קראק פאי וקראנץ' שוקולד מריר נוגט ובייגלה טבעוני. אנחנו בחרנו בקינוח האהוב עלי שהואקראק פאי, פאי קראנצ'י ונימוח עם רוטב טופי וכדור גלידה וניל, פאי מצוין שמאופיין בתועפות חמאה וסוכר אך עדיין הוא לא מתוק בהגזמה. הקראק פאי הוגש עם כדור גלידה וניל ליד וקראמבל.

הסתיים לו עוד ערב גרגרני של פיצות טעימות ולא שגרתיות בפוזה. מקום באווירה ובסטייל תל אביבי,אחלה מוזיקה ,וייב טוב ותפריט פיצות משוגעות ומשודרגות ברמה גבוהה. פשוט לבוא עם חברים והמשפחה וליהנות מכל העולמות!

פיצה Pozza
בן גוריון 33 הרצליה.09-8908050לינק לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/pozza33/
לינק לאתר: https://pozzabar.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *