בראנץ' גאורגי זוגי אותנטי מפנק במשלוח עד הבית מציפי בן ארויה-מהסודות של גאורגיה Secrets of Georgia

בראנץ' גאורגי זוגי אותנטי מפנק במשלוח עד הבית מציפי בן ארויה-מהסודות של גאורגיה Secrets of Georgia

שישי זהו זמן בראנץ' קבוע שלי עם חברה טובה והפעם בחרנו בבראנץ' גיאורגי זוגי מפנק של ציפי בן ארויה במשלוח עד הבית. ציפי מ- הסודות של גאורגיה ילידת גאורגיה ובהכשרתה מלוות קבוצות בחו"ל והיא מוציאה טיולי בוטיק לגיאורגיה, ארץ יפיפיה עם נופים עוצרי נשימה ואוכל נהדר. בחודשים הקרובים ציפי מציעה פופ-אפ גאורגי ובו מאכלים יחודיים בטעמים עזים ואותנטיים. מגוון מאפי חצ'פורי חמים מעשה ידיה ומטעמים נוספים, הכל טרי ובהכנה ביתית.

מדובר על ארוחה זוגית מלאה בכל טוב בטעמי נוף ילדותה. המארז כולל צלחות, מפיות וסכ"ום. ניכר כי חשבה על כל פרט קטן במארז בכדי שתהייה חוויה מושלמת.

מארז הזוגי הוא חוויה מלאת צבע, טעם וריח, ארוחה שלא תישכח ותשאיר טעם של עוד. מאכלים מהמטבח הגאורגרי האותנטי, מאכלים יחודיים בעלי טעמים עזים וריחות משכרים. הכל מחומרי גלם איכותיים וטריים, אסתטיקה, ירידה לפרטים הכי קטנים וכמובן כמה שיותר טעמים מהמטבח הגאורגי.
אז מה אכלנו?
חצ׳פורי זוגי, מאפה משגע בצורת סירה, ממולא בגבינות גאורגיות ושתי ביצי עין שנהוג לערבב את חלמון הביצה עם הגבינה וזה מעדן.

שני מיני חצ׳פורי פנובאני, בצק מדופדף אחד במילוי גבינות מלוחות, השני עם תפוח אדמה, בצל וביצה.

היו גם מטבלים, סלט סלק בתיבול גאורגי, ריבה גאורגית מאגוזי מלך ירוקים, קוביות גבינת סוליגוני גאורגית ושמנת חמוצה. גלילות חציל במילוי קרם אגוזים וזרעי רימון לקישוט, מנה מפתיעה וטעימה לוורסיה עם חצילים, שונה ממה שאנחנו רגילים עם טחינה בסגנון הים תיכוני. סלט ירקות כפרי בתיבול גאורגי, עגבניה, מלפפון, חסה, בזיליקום, בצל סגול, פטרוזיליה בנגיעות פלפל חריף שמעקצץ את החך בחריפות טובה.
שתי יחידות חינקאלי, כיסונים גאורגים במילוי גבינות שטובלים בשמנת.
אצ׳מה- בורקס מים גאורגי במילוי גבינות, במרקם של לזניה ובמילוי עשיר של גבינות.
הדובדבן שבקצפת – שתי יחידות בליני גבינה, בלינצ'ס גאורגי במילוי גבינה מתוקה, מתוק אך מאוזן, טעים מדהים, העלה בנו זכרונות ילדות.
צ׳ורצ׳חלה, ממתק גאורגי מסורתי, עשוי אגוזים ורפרפת מיץ ענבים ושני מאפי סיגר גאורגי אפוי במילוי אגוזים, ציפורן וקינמון, במילוי קרם אגוזים, מעולים ליד התה.

ציפי לא תוכל לקחת אתכם/ן לגאורגיה אבל כן תוכל לתת את האפשרות לטעום את חגיגת הטעמים הגאורגים, הכל מעשה ידיה בהכנה ביתית וטרייה.
אריזה יוקרתית של כל הטוב מהמטבח הגאורגי, ארוחה מלאה צבעים ובטעמים במחשבה על כל פרט קטן שיעזור להפוך את החוויה ללא פחות ממושלמת.
עלות: 280 ש״ח למארז זוגי (יש אפשרות למארז משודרג).
הזמנות יום מראש בוואטס אפ 050-4864112 והתשלום בביט.
משלוחים, גבעתיים / רמת גן / בני ברק – 10 ש״ח למשלוח.
תל אביב / בקעת אונו / פתח תקווה – 15 ש״ח למשלוח.
הוד השרון / רמת השרון / ראשון לציון – 30 ש״ח למשלוח.
איסוף עצמי, גבעתיים, רחוב פועלי הרכבת.
(ניתן לבצע הזמנה גם לאמצע השבוע בהתראה של לפחות יום אחד).
קליק אחד ואתם/ן בעמוד חגיגת טעמים גאורגית -הסודות של גאורגיה

 

 

 

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *