מבחר מרקי קובות מדהימים במשלוח מ-הקובה של דרור

מבחר מרקי קובות מדהימים במשלוח מ-הקובה של דרור

עכשיו כשיש כבר עננים שמבשרים על בוא החורף התעורר החשק לאוכל מנחם ומשביע של בית, אוכל של מאמות שמבשלות בתוך סירים מהבילים, כמו מרק קובה חם.
אחרי שראיתי כתבה על הקובה של דרור חברותיי ואני החלטנו להזמין ממנו לסוף השבוע כי אם כבר אנחנו נשארות בתל אביב ולא רואות את המשפחה בצפון אז לפחות נתנחם בתבשילים ובאוכל ביתי.
אצל הקובה של דרור תמצאו מרקי קובה וסירים במשלוח עד הבית, בשרי ויש גם טבעוני. דרור מכין מרקי קובה בטעם של פעם, מגוון מרקים וסירים של קובה סלק, קובה חמוסטה, דלעת וקובה סורית מטוגנת שנעשות ביד אוהבת ומנוסה בידי דרור.

דרור עד לפני הקורונה היה מפיק אירועים גדול אבל תמיד עולם האוכל והבישול היו חלק מחייו. במיזם הטרי ברוח תקופת הקורונה מוציא משלוחים של תבשילים טריים, חמים ומדהימים. דרור קיבל כמה טיפים סודיים בניחוחות של פעם מאלי איש הקובות ממחנה יהודה בירושלים. בתפריט קובה מופלאה במגוון צורותיה וטעמיה כמו אצל הסבתא העירקית או במקרה שלי אצל השכנה העירקית (:
מה הזמנו? קובה בורגול, נבלוסיה, קציצת קובה מטוגנת, ממולאת בשר בקר משובח וצנובר. הקובה המטוגן והקריספי עשוי ממעטפת דקה של הסולת ומילוי עשיר של בשר רך ומלא צנוברים מתפצחים בפה.
זה ה
גיע עם טחינה וסלסה, הרי שזו חובה לטבול את הקובה בתוך הטחינה להעשרת הטעמים וחמוצים ליד.

כל מרקי הקובה מגיעים עם אורז וחמוצים, ובימי שישי מגיע עם חלה של שבת. 
מרק קובה חמוסטה בגרסה הטבעונית שחברתי הזמינה, מרק חמוסטה, קציצות קובה במילוי פטריות, אגוזי מלך ועשבי תיבול, עם עלי סלרי ומנגולד.
ראשית, מעטפת הקובה עשויה מסולת דקה והמילוי הוא עשיר ושופע, מפוצץ טעם והמרק עמוק טעמים, חמוץ וממכר !

מרק קובה סלק (סגולה), מרק קובה סלק חמצמץ במילוי בשר בקר משובח ומרק קובה דלעת,כראו אחמר, מרק דלעת עם קציצות קובה גדולות במילוי בשר בקר משובח.

קינחנו עם עוגיות פריכות וטעימות שחוסלו תוך שניה.
מזמן לא נהניתי ככה ממשלוח של אוכל ביתי ומנחם בצורה כזו. הקובות והמרקים עשויים בצורה מופתית וטעים בטירוף.
טעמי המרק עמוקים ומדויקים וכדורי הקובה גדולים בעלי מעטפת סולת דקה ובמילוי שופע של בשר בתיבול מצוין, פשוט מופלא !
הקובה של דרור, טרי מהסירים במשלוח עד הבית.
>>קליק אחד ואתם בעמוד של הקובה של דרור

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *