דליקטסים ופינוקים קונים במעדניית מן האדמה

דליקטסים ופינוקים קונים במעדניית מן האדמה

שישי בבוקר בקבוע אצלי זה נוהל שוק אני אוהבת להצטייד עם ירקו ופירות טריים ,דגים מעושנים,גבינות ולחם טוב לשבת, אין על הפינוקים האלו לשבת. בשישי האחרון חברתי ואני קפצנו בבוקר יום שישי למעדניית "מן האדמה" בכפר סבא שידעתי כי בימי שישי מקיימים פה "שישי שמח" בסניפים שכולל טעימות יין ומוזיקה טובה. בואו נאמר שזהו בוקר מושלם בעבורי להתחיל את היום עם כוס יין וגבינות איכותיות לזה אני קוראת פינוק !

ב"מן האדמה" תוכלו למצוא מבחר עשיר של מעל ל-400 סוגי גבינות מהארץ והעולם,מטבלים, שמן זית, דבש, יינות, מלוחים ומעושנים, ועוד מטעמי מעדנייה רבים. המוצרים במעדנייה איכותיים ממיטב היצרנים ונבחרים בקפידה ובהתאמה לקהל הלקוחות. המעדניה כשרה ורבים מהמוצרים מיוצרים במיוחד בעבור הרשת "מן האדמה" כמו טפנדים ו-2 סוגי טחינה. אני מאמינה שלא יעבור זמן קצר ונמצא אותם גן בסופרים.

ב"מן האדמה"מתמחים בגבינות קשות וחצי קשות עזים,כבשים ובקר ממגוון רחב של המחלבות הטובות והמקצועיות ביותר בארץ ובעולם. תמצאו פה גבינות מהולנד, צרפת,איטליה ועוד מדינות רבות לצד גבינות משובחות מעשרות משקים ישראלים. המעדניה עובדתעם עשרות מחלבות מקומיות שמספקות למעדנייה תוצרת נהדרת במחירים שכולם אוהבים.
בתמונה מבחר עצום של גבינות מכל הסוגים והמבחר פה מטריף:

ויש כמובן טעימות מהגבינות המשובחות של המעדניה עם הסברים אינפורמטיביים מהצוות במקום שהם שירותיים, מקצועניים ולבביים:

את הגבינות מלווים מוצרים נוספים אשר משלימים את החוויה לחגיגת טעמים, לפנק זה פה:חלבה בטעמים,שמן זית איכותי,טחינה של המותג מן האדמה,פסטות טריות ויבשות,מעושנים, מטבלים מיוחדים ושאר דליקטסים.

כמו כן טעמנו מטבלים של המותג "מן האדמה" שהם בייצור מקומי מיוחד בעבורם כמו פסטו בזיליקום נהדר, ממרח פלפלים טעים במיוחד וחמאה עם פטריות פורצ'יני וכמהין, לימון כבוש, טפנד זיתים, ממרח ארטישוק, ממרח שום, חציל ים תיכוני, ממרח עגבניות מיובשות. אפשר למרוח אותם על לחם טרי או לשלב אותם בהכנת רטבים בבישול פסטות וכ'ו.

אי אפשר בלי לטעום קצת ולהתענג (:

עוד במעדנייה, מבחר חמוצים,זיתים, ארטישוק רומאי, שמני זית איכותיים,רטבי עגבניות, בלסמי, פסטות יבשות ודובדני אמרנה:

דליקטסים במעדנייה מה שצד את עיני אלו פרחי הביסקוס ממולאים בגבינת שמנת – שזה פשוט מעדן חלומי:

ויש גם פלפלונים חריפים במילוי שמנת עשירה לחובבי הפינקנטיות והחריף לצד סלטים רבים,טונה של אורטיז ואנשובי:

טחינה של המותג " מן האדמה", טהורה או מלאה לבחירתכם:

ויש גםפסטות איטלקיות יבשותבמחירים אטרקטיביים:

בנוסף תמצאו בחנות מעל 120 סוגי יינות מובחרים מיקבים ישראלים:

במעדנייה מבחר אמפנדס במילוים שונים וטעימים, אני אכלתי עם תרד וחברתי לקחה עם קפרזה, גבינת מוצרלה ועלי בזיליקום טריים:

ויש גםתותים טרייםישר מהשדה:

כאמורבימי שישימקיימים במעדנייה "שישי שמח" -הפנינג של טעימות ייןבליווימוזיקה טובה ומצב רוח מרומם. שווה לבדוק את הומבצעים המתחלפים ולהצטייד בדליקסטים מפנקים לסופ"ש.

כמו כן אפשר להנות בחנויות מכריכים מיוחדים וטריים,פלטות שמורכבות במקום ומוגשות עם כוס יין טובה. *הצוות פה חייכני ושירותי וישמח להמליץ להתאים ולספר על המוצרים וכן לסייע בהרכבת תפריטים לארוחות ומתכונים.

בנוסף, בימי שישי מפעילה מן האדמה דוכני מעדנייה בכל רחבי הארץ- קניונים ושווקים עם מיטב המוצרים מהחנות, לאכול במקום, לקחת הביתה או להזמין לאירוע.

לבירור נקודת המכירה הקרובה אלייך ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-4898955
לינק לאתר מן האדמה
רחוב הבונים 24 א.תעשייה פולג (ספיר)
נתניה
א׳ – ה׳ 20:00 – 10:00
שישי 15:00 – 8:00
טלפון. 09-7926699
וכך אני התפנקתי בבוקר יום שבת עם קפה וצלחת גבינות מפנקת מן המעדניה "מן האדמה" וברקע חתול שובב ומתוק שזומם על הגבינות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *