שמחה וששון, דוכן אוכל רחוב תל אביבי חדש ושמח בככר רבין תל אביב

שמחה וששון, דוכן אוכל רחוב תל אביבי חדש ושמח בככר רבין תל אביב

הפעם הגעתי למקום חדש דנדש בשם שמחה וששון, דוכן אוכל שנפתח לפני כמה ימים בככר רבין. כשמו כן הוא מקום כזה שהכי בא להרים לך הן מבחינת האווירה המשוחררת עם מוזיקת היפ הופ קלילה ואוכל רחוב בתוך פיתה או בצלחת. כבר בכניסה מקבלים את פנייך בדלפק עם בירה או סודה לבחירה ע"ח הבית.

בתפריט מספר מנות בשריות, דגים וצמחוני בתוך פיתה שמנמנה שנאפית במקום או בצלחת לצד צ'יפס מצוין שמוכן במקום לא מהסוג הג'נרי והקפוא (פוי!) וחמוצים הום מייד.

מדובר על חבר'ה מתחום הקולינריה שחברו ליוסי (פפי) אלעד מייסד קבוצת מחנה יודה ופולומר בלונדון.
תחילה בחרנו במנה שהכי קרצה לה, קבב עוף ומוצרלה שהיו שיחוק בעיני, לא חשבתי שעוף ומוצרלה ילכו גם יחד והיה נפלא, הקציצות היו רכות ומלאות טעם בתוך פיתה עם סלט עשבוני, ירקות שרופים, עגבניה, בצל ופלפל חריף וטחינה. עוד אכלנו, קציצות דגים מדג בורי שנטחן עם דלעת קישוא גרידת ג’ינג’ר וגרידת לימון.

קבב הדגים רך ואוורירי שמתובל טוב בתוך פיתה שמנמנה (שנאפית כאמור במקום) וסלט עשבוני רענן שהכיל פטרוזילה, נענע וצנונית, טחינה ועמבה וטוויסט נוסף בטעם גרידת לימון וג'ינג'ר.

בנוסף, פיתה עם קבב עגל, כדורים עסיסיים ומלאי טעם בתוך פיתה בשרנית, טחינה, עמבה, ירקות שרופים עם בצל מתקתק ועגבניות וסלט עשבוני.

במקום דלפק עם עמדה של קפה שחור בהגשה עצמית וחתיכות פיתה עם שוקולד השחר להרכבת הביס המתוק לסיום הארוחה. היה 🔥


שמחה וששון

מלכי ישראל 8 תל אביב.
שעות הפעילות:
בימים א'-ה' 12:00-22:00
יום ו' 12:00-16:00
יום שבת 12:00-22:00
קליק אחד ואתם/ן בעמוד פייסבוק של שמחה וששון: שמחה וששון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *