צהריים קלילים, איסוף עצמי מ-Alfi, המבורגר עם פולנטה מצוין שלא ישכח לעוד הרבה זמן

צהריים קלילים, איסוף עצמי מ-Alfi, המבורגר עם פולנטה מצוין שלא ישכח לעוד הרבה זמן

אחת הסיבות שקראתי לבלוג שלי טועמת_ורצה_לספר_לחברה כי אני אוהבת לגלות מקומות שווים שהם מתחת לראדר ומגיע להם שיכירו אותם. Alfi היא כזאת, מסעדה שנפתחה בדיוק לפני שנה בפרוץ הקורונה לחיינו ממש שניה לפני הסגר הראשון. עכשיו לאור המצב לדאבונם של המסעדנים והסועדים שהמסעדה סגורה לקבלת הלקוחות בהתאם להוראות הממשלה אז האופציה השפויה והטעימה היא פשוט להזמין ולאסוף בT.a או ב- משלוחים ב-WOLT ותן ביס.

חמישי בצהריים הייתי ביום חופש וקפצתי לסידורים במרכז העיר, עברתי דרך Alfi כאשר כל כל מנות ההמבורגרים בתפריט על שם הפוליטקאים בכנסת, תפריט מגוון ומרגש בו תמצאו דילים כמו הפרת אמונים, דיל הכולל המבורגר, צ׳יפס ובקבוק בירה.
‏תיק 2000, דיל הכולל שני המבורגרים , צ'יפס גדול, בקבוק יין לבחירה.
חקירת הצוללות, דיל הכולל 4 המבורגרים, 3 צ׳יפס, רגב טרופי, בקבוק יין או ארבע בירות לבחירה.
מבחר המבורגרים כמו גנצי קלאסי – קציצת בקר 200 גרם, בנט עם גבינה-מנה שהיא די פופלארית, טיבי על גחלים, לפיד מעושן, סמטוריץ' מצופה וכדומה.
לאחר עיון קצר בתפריט הזמנתי לי בירה, נהנתי משמש חורפית וחיכיתי לביצוע ההזמנה של מנת ההמבורגר:

המבורגר אובייסלי שאני אוהבת ויש לי חולשה לפולנטה חמימה ומתקתקה וכשראיתי את השילוב של שניהם בתפריט היה ברור לי שזו המנה שאזמין.


הזמנתי לאיסוף המבורגר שרה׳לנטה, ‫200 גרם של בשר בקר איכותי, חסה, בצל, הר של פולנטה אמיתית ועשירה בחמאה וכמהין, פטריות מוקפצות וגילופי גרנה פדנה נמסה, קציצת ההמבורגר עשויה ממסת בשר בקר שמכינים במקום:

ומעל ההמבורגר שידכו שילוב די מפתיע והוסיפו פולנטה קרמית שגם מוכנת מאפס מתירס טרי. הפולנטה עשירה בחמאה וכמהין, פטריות מוקפצות וגילופי גבינת גרנה פדנה שנמסה ועוטפת את כל ההמבורגר במרקם קטיפתי ובעל טעם מתקתק.

זו הייתה אהבה מהביס הראשון, קציצת ההמבורגר ג'וסית  ומעליה פולנטה חמימה עם גילופי  גבינת גרנה פדנה שמאזנת את הטעמים המתקתקים של הפולנטה עם המליחות שבגבינה ויחד עם הפטריות המוקפצות, הביס הוא חלומי.
אני כבר "מתה" לחזור לפה בשביל לחוות את הביס המושלם הזה שוב.
הקציצה הוגשה במידת עשייה טובה, עם לחמניה טרייה קלויה שהייתה רכה והצליחה לספוג את כל המרכיבים מבלי להתפרק.
לצד ההמבורגר הוגש צ'יפס קראנצ'י מתובל בהרבה פפריקה.
מומלץ בחום, אחד ההמבורגרים היותר טעימים והשווים בעיר.
קליק אחד להזמנה ב- תן ביס
ק
ליק נוסף הזמנה ב– WOLT
לחצו פה לראות את הכתבות שלי ב-Easy
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *