La Carne אחד מההמבורגרים היותר משובחים נמצא בכלל בפתח תקווה !

La Carne אחד מההמבורגרים היותר משובחים נמצא בכלל בפתח תקווה !

אחד ההמבורגרים המושחתים והמפתיעים לטובה נמצא במקום הכי לא צפוי שחשבתי שיהיה – פתח תקווה, כן פתח תקווה במרכז העיר ליד המזרקהכבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות את ההמבורגר שם אז הגעתי ללה קרנה-בר בשרים לאחר המלצה חמה בכתבה בעיתון הארץ על עשרת ההמבורגרים הכי טובים אז חשבתי לבדוק מקרוב. מקום קטן וצנוע השייך לדורי בר שאוהב בשר ובהחלט יודע להתעסק איתו והוא בכלל התגלה כאדם מאד נחמד ושירותי. דורי מקבל את הבשר בנתחים והוא פורס, קוצץ וטוחן במקום. הרי שאין דבר טוב יותר מהמבורגר מבשר טרי ומובחר, קפואים לא בשבילנו !

מעבר לכך שיש לו יד טובה במטבח והבנה רחבה בבשר כך שיצר מס' מנות מושחתות וסופר טעימות בלה קרנה. 

אל תתנו למראה עיניים להטעות אתכם בגלל שהמקום לא נראה פנסי, איכות הבשר והטעם זה מה שקובע פה. המקום קטן וצנוע עם מספר מקומות ישיבה על הבר בפנים לצד שולחנות רגילים ומקומות ישיבה בחוץ.

ללא ספק גם אני הרמתי גבה אחת או 2 לגבי המבורגר טוב בפתח תקווה ועוד כשר א-ב-ל מה שאכלתי זו הייתה בהחלט חוויה נדירה שלא תמיד מצאתי בתל אביב ולו בכדי לה קרנה מקום לפודיז יודעי דבר וחובבי בשר שמעריכים איכות כמוני ו"חופרים" עד פתח תקווה לשם סיפוק ההנאה הגרגרנית שכזו. 

התפריט מתרכז במנות מבשר מובחר,כריכי בשר מרשימים על הפלנצ'הכמו מנת הדגל, כריך הבית-לה קרנה- ג'בטה עם רצועות סינטה צרובות, רוטב צ'ימיצ'ורי, בצל מטוגן, חסה, עגבניה ומעט מיונז בתוך לחמניית ג'בטה ארוכה לצד המבורגרים מעולים מבשר טרי שנטחן במקום וזו גולת הכותרת המבורגר פרימיום,100% בשר בקר טחון 220 גרם או המבורגר הקצב, בורגר עטוף ברצועות אנטריקוט. תוספות לבחירה: ביצת עין, נקניק מעושן, פלפל חריף קלוי ופטריות צרובות וגם סלטים כמו: סלט סלט עוף,סינטה או רוסטביף.

לצד הבשר, תוספות כמו צ'יפס מתובל בפפריקה,טבעות בצל שמוכנות במקום או קומבינציה של שניהם. לא מן הנמנע שבחרתי במנת המבורגר הסופר מושחת:המבורגר הקצב, בורגר  מנתח צלעות ארגנטאי טרי עטוף ברצועות אנטריקוט, עגבניה קלוייה,רוטב ברביקיו חם,הר קריספי בצל בתבלין הבית, מיונז וחסה,50 ש"ח.

 

כבר בביס הראשון התפעלתי מכל הג'ויסיות של המנה, כמה שהיא נטפה ונזלה עלי במן שחיתות מטורפת ככה היה טעים. לחמניה מצויינת שנצרבה על הפלנצ'ה, קציצה במשקל 220 גרם מבשר צלעות טרי שנטחן במקום, קציצה טחונה גס ובעלת טעם בשרי מאד, שומנית ועסיסית והוגשה במידת עשייה מדיום מופלאה. מעליה יושבת עגבנייה קלויה שמגירה נוזלים וכל זה עטוף ברצועות אנטריקוט דקות בתיבול צ'ימיצ'ורי, מלאאאאא בצל מטוגן קריספי שהוסיף קראנצ'יות למנה  ורוטב ברביקיו חם שנוזל על הכל  ומחבר  את כל הטעמים במנה, הכל נוטף ורותח ומלא טעם, שחיתות מעלפת,הכי PORNO FOOD שאכלתי לאחרונה. 

מה שמיוחד במנה הזו מעבר לבשר האיכותי זה שילוב המרקמים של הבשר,קציצת המבורגר במרקם בשר טחון לצד רצועות אנטריקוט פרוסות.  כאמור, כל ביס היה פצצת טעמים בפה וכל פעם הכל נזל עלי כמו ילדה קטנה אבל זה היה כ"כ שווה להתלכלך וללקק את כל המיצים מהשפתיים ומהאצבעות, גינוני נימוסים תשמרו למקום אחר. 

המנה הוגשה לצד צ'יפס פריך ובתיבול של מלח ופפריקה,מעט פיקנטי וטבעות בצל שעשויות גם הן במקום. הרטבים במקום הם הום מייד שמוכנים במקום ואינם תעשייתים. המשכנו עם כריך סלופי ג'ו, בשר המבורגר מפורק מוקפץ בתבלינים, עגבניות ובצל. בשר עסיסי מלא בטעמים בתוך לחמניית ג'בטה ובמתיקות מאוזנת.  

לסיכום, לה קרנה אכן מקום שונה ומפתיע ודווקא בפתח תקווה ולמרות מגבלת הכשרות נמצא אחד ההמבורגרים הטובים והעסיסיים שאכלתי (החבר שאיתי יכל להעיד על ההתפעלות והקולות הבלתי רצוניים שיצאו לי בזמן בליסת ההמבורגר המושחת הזה). המקום צנוע וחמוד, הצוות מקצועי והמנות יצאו יחסית מהר. המחירים זולים יותר מאשר תל אביב, המבורגר מבשר טרי  ב38 ש"ח וסלופי ג'ו בטעם מעולה רק ב36 ש"ח-
אני דורשת צדק חברתי בתל אביב ורוצה מחיר כזה גם בתל אביב.
 

La Carne 

חיים עוזר 1 פתח תקווה

03-5499174

שעות פתיחה מ12:00-23:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *