Street chef סטריט שף – אוכל רחוב מושחת הכולל גריל צ'יז סנדוויץ' ועוד פחמימות מנחמות וממכרות !

Street chef סטריט שף – אוכל רחוב מושחת הכולל גריל צ'יז סנדוויץ' ועוד פחמימות מנחמות וממכרות !

בחזרה לחיים ובחזרה לשגרת זלילה בחוץ במסעדות ופחות במשלוחים בבית בספה בתוך פיג'מה אמנם זה נח אבל אין כמו הישיבה לאכול בחוץ, לשבת ממל על הרחוב ולהרגיש את כל המולת העיר, זה הכי כייף בעיני. הפעם במוד לאוכל מושחת ומנחם קבעתי עם חבר לאכול אחרי העבודה ב- סטריט שף שברחוב אבן גבירול בתל אביב, איזור מרכזי בעיר גדוש במסעדות ובמזללות. עיצוב המקום צעיר וגרובי ובסגנון ניו  יורקי: 

לירוי קפוזה, שף צעיר שפתח את המקום מציע אוכל רחוב אמריקאי גדוש פחמימות כמו גריל צ'יז במילוי בשר וגבינות, כל מה שמושחת וטעים, למאנצ'ס מושלם.

שתינו בירה קרה וצוננת ונהנינו להשקיף על המולת הרחוב:

אז מה אכלנו?
תחילה נשנשנו צ'יפס משוגע – צ'יפס עם שבבי פייקון- שבבי בייקון טלה, גבינה מותכת ופרוסות חזה מולארד עסיסי, מושחת ועסיסי כהלכתו!


פנזרוטי, הגרסה האיטלקית לסמבוסק, כיסוני בצק ממולאים מעט מתקתקים שמטוגנים בשמן עמוק, מקור המוצא הינו דרום איטליה. הבצק מזכיר ספינג'. בחרנו בקלאסיקו- מילוי מוצרלה בשפע וקרם עגבניות איטלקיות. ברגע שבוצעים את זה ביד הגבינה נמסה וזה תענוג לזלול את זה. מנה שמכילה שתי אהבות עיקריות שלי, אהבה למטוגן ולאהבה למילוי גבינות שנמסות. את הפנזרוטי מטגנים בגע ההזמנה וזה מוגש חם והמילוי בתוכו פשוט נשפך החוצה, כל הרוטב של קרם העגבניות שתובל קלות וכללל הגבינה שנמסה, פשוט חלומי.

סליידרס במילוי קרם עגבניות איטלקיות עם מוצרלה וגאודה הולנדית משוחות בשום קונפי ונאפות בתנור, בחרנו בתוספת ראגו אסאדו. הלחמניות רכות בטירוף ובמרקם ענני והן משוחות בשום קונפי, ובמילוי בשר אסאדו מפורק, קרם עגבניות וגבינה שנמסה ונמתחה. בכל ביס הרגיש כמו מעין פיצה בולונז, עם מלא גבינה, איזו מנה מעלפת !!!
המנה הוגשה עם איולי חזרת חרפרף במעט וסלט ירוק ורענן:
גריל צ'יז סנדוויץ' אמריקאי, טוסט מלחם קסטן לבן צלוי על הפלנצ'ה מרוח בהרבה חמאה. בחרנו ברובן, קורנדביף ניו יורקר, כרוב חלפניו, איולי חזרת, מוצרלה וגאודה הולנדית- זה מושחת וטעים כמו שזה נשמע. שילוב של פרנץ' טוסט עם קורנדביף, גבינות נמסות, פלפל חלפניו מעקצץ ואיולי חזרת שמוכן במקום.
שחיתות קווים לדמותה (:

לסיכום, מקום מיוחד עם אוכל מושחת למאנץ' המושלם, מבחר מנות גריל צ'יז ייחודיות לצד מאפים איטלקיים מטוגנים שופעי גבינה ותוספות.
ממליצה בחום פשוט לרוץ ולהגיע !
סטריט שף
רחוב אבן גבירול 24, ת"א
קליק אחד ואתם/ן בעמוד הפייסבוק של סטריט שף

לחצו פה לראות את הכתבות שלי ב-Easy
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *