ערכת באנים במשלוח להכנה בבית כמו במסעדה מ-Fun bun TLV

ערכת באנים במשלוח להכנה בבית כמו במסעדה מ-Fun bun TLV

לאחרונה נהייתי עצלנית במטבח אני מודה. בכלל לאחרונה אני מוטרדת ונמצאת המון שעות מחוץ לבית כך שהמשלוחים סוגרים לי פינה. אז יוצא שאנחנו, החברות ואני מזמינות אוכל טעים ממסעדות ובשלנים בבתים כשאנחנו נפגשות במרפסת במקום הבראנצ'ים והישיבה בברי אוכל טרום קורונה או שפשוט גיליתי משלוח סופר חמוד לעצלניות שממהרות. ואז מתוך שיטוטים באינסטגרם גיליתי את ה-"פאן באן"- משלוח באנים, סירי אידוי וערכות מושלמות להכנת ארוחת באנים כמו במסעדה מ-fun bun tlv  

מדובר על מיזם שהוקם בעקבות משבר הקורונה. מעבירים את החווית של אכילת באן במסעדה כערכה קלילה להכנה מהירה בבית ללא צורך אפילו בסיר אידוי, אם כי הם גם מוכרים סיר אידוי כאופציה במשלוח. הערכה הגיעה עם חבילת באנים,6 יחידות באריזת ואקום שמחזיקה לאורך זמן מבלי לאבד את הטריות.
לחמניות באן אסיאתיות טריות שניתן לאדות,לטגן ולאפות , הולכות לשדרג כל ארוחה בבית ולהפוך אותה למזינה, בריאה וסופר טעימה. כרגע זה עם בשר מפורק אבל הקפאתי חלק מהבאנים ובפעם הבאה אכין אותם אולי עם דג.
כאמור בערכה הגיע בשר מפורק, רוטב ספייסי מיונז, כוסברה טרייה, פלפל צ'ילי חריף ורוטב בריביקיו שיתלווה לחימום הבשר המפורק על המחבת.

את הבאן חיממתי במיקרוגל לזמן קצר ואת הבשר המפורק חיממתי במחבת ופרקתי אותו עם כף עץ והוספתי את הברביקיו ותוך זמן קצר הבאן עם הבשר היה מוכן. Fun.

תכלס פתרון מגניב לארוחה קלילה, בריאה וטעימה.
יש גם באן כוסמין מופחת קלוריות שמתאים גם לטבעונים.
קל להכנה! אפשר לאדות, לטגן, במיקרו, טוסט וכדומה.
קליק אחד להזמנה משלוח באנים עד הבית
משלוחים חינם – תל אביב, ראשון לציון , גבעתיים, רמת גן, הרצליה, רמת השרון.
קליק אחד ואתם/ן בעמוד של FUN BUN TLV
ק
ליק נוסף לעמוד  FUN BUN באינסטגרם

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *