סניף חדש בהוד השרון ל"משק לגזיאל" – קצביית בוטיק כשרה וותיקה

סניף חדש בהוד השרון ל"משק לגזיאל" – קצביית בוטיק כשרה וותיקה

קצביית הבוטיק "משק לגזיאל" המספקת בשר ישראלי כשר מגידול מקומי, משיקה איטליז חדש, שלישי במספר, בהוד השרון.
השף המוערך שלום גניש הוא השף הנבחר להוביל את קצביית הוד השרון.
שלום גניש (כרמים, ארקפה) הוא השף שנבחר להוביל של האיטליז ויחד עם צוות של 3 קצבים מומחים, הם מטפלים ואחראים על כל תהליך הבשר מקבלתו מהמשק ועד למקררי התצוגה לרבות מתכונים וטיפים לטיפול ביתי בבשר.

הקצבייה המוערכת שהוקמה לפני כשישה עשורים ע"י דוד לגזיאל, בן לשושלת ארוכה של קצבים, ידועה בהיצע הרב של הנתחים האיכותיים שהיא מציעה כחול לבן, לצד נבחרת קצבים ומומחי בשר בכל איטליז, המייעצים ומדריכים את הלקוחות אל בחירה המתאימה והמדויקת להם. בדומה לשאר האיטליזים של משק לגזיאל ברמת גן ופתח תקווה גם בהוד השרון מוצגים נתחים מובחרים של בקר טרי ומיושן, טלה ועוף, תערובות ביתיות של המבורגר,  קבב ייחודי בסגנון טריפוליטאי, מגוון רחב של נקניקיות והכול ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספות מלאכותיות.

הנתחים כשרים המיוחדים שניתן למצוא באיטליז כוללים בין היתר, אנטריקוט עגלה (220 ₪ לקילו), צלעות טלה (240 ש"ח לקילו), סינטה עגלה (180 ₪ לקילו) המבורגר במתכון הבית (88 ₪ לקילו, מגיע במארז של 2 קציצות במשקל 250 גרם או 4 קציצות במשקל 125 גרם), כמו גם נתחים לבישול דוגמת צוואר טלה
(100 ₪ לקילו ועוד).

לצד מוצרי הבשר מוצגים בחנות, החולשת על כ- 100 מטרים, גם תבלינים, סלטים, מבחר רטבים, אקססוריז למטבח ועוד.

בנוסף, בימי שישי, קצבי האיטליז חוגגים את השבת עם ספיישלים מתחלפים כאשר לרגל ההשקה פותח גניש מעשנה ומציע ללקוחות טעימה או קניה של נתחים שבחר לצלות בשיטה הייחודית. בהמשך יתחלפו ספיישלים חדשים בימי שישי בהם פופ אפ המבורגר ועוד.

משק לגזיאל הוד השרון
הנשיאים 1, הוד השרון, (מרכז מסחרי בפארק עתידים).
ימים א-ה 9:00-20:00, ו 9:00-15:00
כשרות רבנות הוד השרון, ניתן להזמין מראש גם בשר חלק בכשרות מהודרת.
קליק אחד ואתם/ן ב- לגזיאל אתר הבית
ויש גם משלוחים: 

קליק נוסף ל- לגזיאל באינסטגרם
קליק פה ל
– לגזיאל בפייסבוק

ב ת א ב ו ן : 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *