רשת מוצ'ה משיקה- פיצות למבוגרים בלבד!

רשת מוצ'ה משיקה- פיצות למבוגרים בלבד!

רשת מוצ'ה מצטרפת לטרנד המאכלים בשחור ומשיקה פיצות למבוגרים בלבד – ולאניני טעם, פיצה מבצק שחור עם רוטב סויה וטופי, גבינת קממבר צרפתית וחלת דבש, פיצה מרוקאית חריפה אש ופיצה פטריות יער עם שמן המפ.

רשת מוצ'ה המתמחה בפיצות בהרכבה אישית – משיקה קולקציה חדשה המיועדת למבוגרים בלבד, לכל אניני הטעם ומי שאוהב להתנסות בחידושים.
בקולקציה ארבעה סוגים שונים כשכל אחד מורכב מבצק אחר, רוטב ותוספות פרימיום וסופר פוד הפורצות את גבולות הדמיון. אלו מביאות שלל טעמים מרחבי העולם: שומשום שחור, עלי מורינגה, חלת דבש ג'ינג'ר, שמן המפ, פטריות שימאג'י ופורטובלו, קרם פרש וגבינת קממבר צרפתית מיושנת.

את הקולקציה יצר גיל כהן, שף הרשת ובכל אחת הביא חוויה שונה וטעמים ממדינות ברחבי הגלובוס.
בצק הפיצה עשוי בטכניקה ייחודית ומורכב ממחמצת העוברת התפחה של 24 שעות לפני האפייה. הן נאפות בתנור אבן איטלקי למספר דקות ומוגשות כשהן לוהטות וקריספיות. בכל אחת השקיע מחשבה רבה והתאים אותן לאלו שמעוניינים בפיצות מתוחכמות, חומרי גלם מקוריים ובטעמים חדשים ממדינות רחוקות. הפיצות יוגשו בכל אחד מסניפי הרשת עד סוף החגים ויהיה ניתן להזמין אותן במשלוח עד הבית או בישיבה במקום בליווי סלט טרי ומשקה קר.

אנחנו הזמנו, TOKYO- בצק שחור משומשום שחור ואבץ, רוטב סויה וטופי, קממבר צלויה, חלת דבש ג'ינג'ר, עלי מורינגה (79 ₪).
פיצה מבצק שחור משומשום שחור ואבץ, רוטב סויה וטופי שזה האוממי המושלם שאני אוהבת. עם גבינת קממבר צרפתית צלויה שנמסה וחלת דבש שזה שילוב מצוין בין גבינה בשלה למתיקות הדבש. בנוסף, יש גם ג'ינג'ר מגורר מעל שנותן קיק חריף למתוק.

תמונת חתך לפיצה עם גבינת הקממבר וחלת הדבש מעל, או איך שאומרים בצרפתית – סה מאפיניק :

הזמנו גם את ה-Amsterdam- בצק צ׳דר, רוטב שמן המפ ירוק, גאודה הולנדית, שימאג'י, מלך היער, פורטבלה ושמפיניון (72 ₪).
בצק צ'דר, עם מבחר פטריות וגבינות שנמסו, כל המרכיבים משתלבים נהדר.

עוד בקולקציית הפיצות, Paris – בצק לחם בצל, רוטב קרם בצל חום, קרם פרש מתובל, סלט צ׳ילי טרי ופרמז׳ן (72 ₪)
Marrakech- בצק זעתר, רוטב מטבוחה, מוצרלה, פלפלים חריפים שרופים, עגבניות צלויות, בולגרית, עשבי תיבול טריים ופרמז׳ן (72 ₪).

רשת מוצ'ה נפתחה ברחוב אבן גבירול בתל אביב בנובמבר 2018 מאז התרחבו ונפתחו עוד ארבעה סניפים- רמת גן, נתניה, כפר סבא ופתח תקווה.
הרשת מגישה בכל אחד מהסניפים סטריט פוד איטלקי- פיצות, סלטים ופסטות בהרכבה אישית ואין ספור חומרי גלם טריים ותוספות שונות שניתן לשים על כל אחת מהמנות. הפיצה במוצ'ה מבוססות על בצק נפוליטני מיוחד המורכב ממחמצת והן נאפות בטאבון איטלקי לוהט.
על הבצק ניתן לבחור מעשרות תוספות שונות הכוללות את כל מה שרק חולמים ואוהבים: סלט ביצים,  ריבת בצל, אספרגוס, גבינת חלומי ועוד.
המחיר בסיס של הפיצה הוא 44 שקלים. ניתן להוסיף רטבים לבחירה (בין האפשרויות: מלנזנה, מטבוחה, רוטב העשב של השכן, עם עגבניות ושמן זית או פולנטה), מגוון גבינות (גבינה כחולה, גבינת עיזים, גבינה טבעונית ועוד) ותוספות (6-12 שקלים לתוספת, רוטב או גבינה).
מלבד רשימת התוספות ניתן לבחור גם סוג בצק: בצק קלאסי איטלקי, בצק זעתר, בצק כפרי ובצק ללא גלוטן.
אלו מוגשים במשלוחים עד הבית ובכל אחד מחמשת סניפי הרשת המספקים אווירה משוחררת ולא מחייבת.

מוצ'ה MUCHA
תל אביב- לא כשר, רמת גן, נתניה, כפר סבא
פתח תקווה- כשר
טלפון: *2548
קליק אחד ואתם/ן בעמוד של אתר מוצ'ה MUCHA

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *