"בראבו- קיוסק א וין",מקום חדש בחוף גאולה בתל אביב עם מבחר יינות, נשנושי אוכל והופעות בלוקיישן על הים, שילוב מושלם לחגוג את הקיץ

"בראבו- קיוסק א וין",מקום חדש בחוף גאולה בתל אביב עם מבחר יינות, נשנושי אוכל והופעות בלוקיישן על הים, שילוב מושלם לחגוג את הקיץ

השבוע הגענו אחרי העבודה ל-"בראבו- קיוסק א וין" מבית we like you.too, מקום חדש בלוקיישן מושלם על הים בחוף גאולה בשת"פ עם מסעדת גזוז. 
פינת ים עם חוויה עדכנית בסגנון תל אביבי הכי בקז'ואל עם תפריט יינות מגניב ואוכל מפנק במחירים נגישים, שירות עדכני והופעות שקיעה.
 
בראבו הינו קיוסק יין עם תפריט יינות מגוון ומשתנה שיימכר בבקבוקים ובכוסות (לא מזכוכית כי אנחנו בים ואסור, אבל לגמרי מחומרים ממוחזרים ואקולוגיים) במחירים נגישים. תמצאו פה 30 תוויות יין שונות, 8 מתוכן ימכרו גם בכוסות. מחירים בקבוקי היין ינועו הין המחירים 88 ש"ח – 188 ש"ח לבקבוק.
 
בנוסף ליין ושתיה קרה בתפריט גם סיידרים וורסיות של משקאות ענבים כמו למשל סנרגיה אדומה/לבנה קרה בקנקנים או כוסות, ורמוט שפיץ, קוניאק שפיץ, טרופית ענבים, ברד רוזה וגם אשכולות ענבים קפואים כנשנוש קייצי מעולה. 
על תפריט היין והמשקאות שיוגשו ינצח נועם ברדה.
 
את תפריט היינות ישלים תפריט אוכל בשיטת הוויטרינה כמו בבתי קפה של הקבוצה (נורדיניו, וספר, הבוטקה וכו).
מבחר מאפים, מארזי ספרינג רולז ואנטיפסטי, פלטות גבינות ושרקוטרי, נקניקייה בלחמנייה עם גבינה וכרוב כבוש, פרעצל, מיני קרואסנים במילוי נקניקים וגבינות, שיפוד בייקון ואננס על הפלנצ'ה טבול ברוטב מייפל ועוד.
בנוסף לתפריט הוויטרינה יהיו מנות של מוצרי ושימורי מעדניה עם טופינג, כמו למשל עלי גפן עם צזיקי, סרדינים אורטיז, אנשובי אורטיז עם ברוסקטות מרוחות חמאה, נקניקיית בוטיק בלחמניה ועוד. בואו נאמר שזה אחלה שדרוג לכל האוכל שמוגש בחופי הים שע"פ רב זה אבטיח עם בולגרית, צ'יפס וכדומה.
היינו שלושה ובחרנו במספר מנות ליד היין היווני, יין לבן יבש, סרדינים של אורטיז עם צנימים, חרדל וקורנישונים:
פלטת שרקוטרי עם חרדל, קורנישונים וצנוניות חתוכות לפרוסות:
שיפוד אננס עטוף בבייקון על הפלנצ'ה טבול ברוטב מייפל, משחק טעמים בין המלוח והמתוק – אמריקאים חולים על זה:
מאפה מעלי פילו קריספיים עם עגבניות מיובשות וקרם פרש: 
נקניקיית בוטיק בתוך לחמנייה עם גבינה, כרוב כבוש וחרדל בצד:
הדובדבן שבקצפת- מאפה שבלול קריספי בשיבוץ קוביות בייקון מעושנות שהיה חלומי:
אנשי הקבוצה מבטיחים מקום עם אנרגיות ושירות שיתאימו לקהל הבלייני התל-אביבי, כך שתוכלו להנות מבילוי ים במקום בזמן שקיעה מול הגלים או בערב כשנעים יותר עם בריזה מהים או כאופצייה, לקחת גודיז ופינוקים ב-T.a ולשבת על החול מול הים או על ספסל בטיילת אחרי שקיבלתם/ן שירות, הסברים על היינות ורכשתם/ן מוצרים במחירי העיר (ולא ב"מחירי ים").
לצד כל הטוב הזה מתכננים במהלך הקיץ רצף של הופעות חיות מסוגים שונים של אמני ב"הופעות שקיעה". 
תוכל להנות מהיין שלכם/ן בבראבו קיוסק יין על בר השירות, חומת הישיבה המעוצבת או בסמוך למקום, אבל תוכלו גם לקחת את הדברים הטעימים שבחרתם והיין לחוף, לספסל בטיילת או לכל מקום שתרצו.
 
בראבו- קיוסק א וין, חוף גאולה בצמוד למסעדת גזוז.
שעות פעילות לאחר תקופת הרצה – 7 ימים בשבוע 12:00-00:00.
לעוד כתבות שלי חפשו אותי גם ב-Easy
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *