Fish & Chips Market בשוק הכרמל כדאי מאד להכיר ולנשנש על הדרך

Fish & Chips Market בשוק הכרמל כדאי מאד להכיר ולנשנש על הדרך

שוק הכרמל המפורסם ביותר בתל אביב יחזיר אתכם לריחות ולטעמים של תל אביב של פעם. בשוק סחורה חקלאית מהמובחרות בעיר,דגים, בשרים,פירות וירקות טריים. מתחם בילוי עם מסעדות,בתי קפה ודוכני אוכל רחוב,מגוון קולינרי עשיר ומרתק החל מג'חנון בעבודת יד לעראייס,מעורב ירושלמי ,קבב אצל שמואל ועכשיו גם פיש אנד צ'יפס טרי. 

פיש אנד צ'יפס מרקט ממוקם באחת הסמטאות בשוק הכרמל ברחוב יום טוב,מסוג המקומות בהם מתבססים על חומרי גלם טריים מהשוק והגשתם ישר לצלחת. 

המקום בבעלות חן רצאבי שניהל מעדנייה בשוק ומספר מטבחים ביוון. בתפריט פיש אנד צ'יפס במספר וראציות שמורכבות מדגים שונים ואלכוהול זול. הדגים טריים נשלפים מהוויטרינה הגדולה במחירים אטרקטיביים לקניית דגים הביתה או כאופציה באחת מנות הפיש אנד צ'יפס בדוכן הצמוד.

למקום כסאות בר גבוהים צמודים לדלפק בדוכן ומספר שולחנות עם מפות משובצות באדום לבן הכי בקז'ואל ובאווירה יוונית משוחררת.  


בתפריט מנות דגים קלאסיות שמתבססות על הדגה הטרייה. פיש אנד צ'יפס קלאסי,אצבעות פילה קוד בבלילת טמפורה, בקלה וברבוניות שמוגשים בליווי צ'יפס לצדוסביצ'ה דג ים בתוספת ירקות טריים ומלאבי שראצבי מכין במקום.

תחילה הזמנו את הסביצ'ה,חתיכות דג טריות בליווי ירקות,עשבי תיבול 

ורוטב לימוני טעים ומאוזן.

המשכנו עם פישקוד קלאסי,אצבעות פילה קוד בבלילת טמפורה בליווי צ'יפס. נתחי דג טרי אחרי טבילה בבלילה ובשמן רותח הם יוצאים אל הלקוחות עם פלחי לימון. עליי לציין ולשבח שהמנה די נדיבה בגודלה. אצבעות דגים טריים בעלי ציפוי טמפורה מעולה,מאד טעים ומשביע במחיר ממש סביר. כמו כן נהננומפיש בקלה צעיר,אצבעות דג בקלה בבלילת טמפורה בליווי צ'יפס. עם הדגים המטוגנים מקבלים רטבים שמוכנים במקום,טרטר וקארי מצוינים זה וזסט לימון פשוט מושלם עם הדגים.  

 קינחנו עם מלבי מצוין  ומתוק בסמיכות טובה שראצבי מכין במקום משמנת וחלב ואורז  הודי שהוא טוחן במקום בשילוב תבלין סודי שמגיע מיוון. המלבי הזה אינו מכיל קורנפלור.

לסיכום,נהננו מאחלה Fish & Chips טריים וקראנצ'יים בשוק הכרמל

באווירה תוססת בשוק המרכזי של העיר. מקום להפוגה קלה בזמן הקניות לנשנוש דגים מטוגנים,או לשבת במקום גם אחרי שהשוק מתרוקן ונסגר בערב,אוזו או בירה ליד הדגים ואתם מסודרים.
ישנה אופציה של T.A ובימי שישי יש חריימה בורי חריף עם חלה לניגוב.

Fish & Chips Market 

יום טוב 7 

שוק הכרמל – תל אביב 

03-7399953

2 תגובות

comments user
Unknown

טעיםםםםםםםםםםםםםם מאוד

comments user
Unknown

טעים חבל על הזמן הסביצה הטריף אותי והמלבי מדהים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *