דגי הרייס בשפרעם, פנינה קולנירית נסתרת ומיוחדת, דגים ופירות ים טריים לקנייה הביתה או לארוחה במקום

דגי הרייס בשפרעם, פנינה קולנירית נסתרת ומיוחדת, דגים ופירות ים טריים לקנייה הביתה או לארוחה במקום

יש לי משפחה בצפון בקריות ותמיד כשאני באה לאימי לסופ"ש אני נוהגת לפקוד מסעדות ודוכני אוכל מקומיים. הפעם בהמלצה של חבר פודי הגענו לדגי הרייס בשפרעם. מקום בו בוחרים את הדגים ופירות הים הטריים במקום, משלמים ואחרי זמן קצר זה כבר אצלכם בצלחת.בעיניים בוהקות נעמדנו מול המבחר הענק והטרי של דגים ופירות הים מים התיכון. הם היו מסודריםבתוך ויטרינה על קרח. היו שםדגי ים, ברבוניות, פרידות, מוסארים,דגי אנשובי כסופים,לוקוסים,קלמרי, שרימפס קריסטל, אויסטרים ועוד. בקיצור גן עדי למי שאוהב מאכלי ים – כמוני והחברים שבאתם איתם לאכול למשל (:

הדגים ופירות הים בחנות למטה הם לקנייה הביתה או שפשוט בוחרים על המקום ולמעלה ישנהמסעדה קטנה שם מכינים את כל מה שמזמינים בחנות.החנות בבעלותשני אחים,מוחמד ומוהנד עודה שסבא שלהם פתח חנות דגים לפני 60 שנה בשוק תלפיות בחיפה.

מהרגע שהתיישבנו במסעדונת למעלה לא עברו מספר דקות והמלצרית הגיעה והביאה איתה סלטים טריים, סלט ירקות קצוץ על המקום, סלט ירוק, טחינה, חמוצים ופיתות:

היינו ארבעה ביקשנו בחנות למטה לעשות לנו מיקס של דגים ופירות ים. קיבלנו להפתעתינו הרבה פלטה ענקית עם דגי ים טריים מטוגנים ופירות ים שכללו קוקטייל שרימפס עם רוטב הדרים מצוין שהם מכינים במקום וגם מוכרים אותו לצד סרטניים טריים, שרימפסים מטוגנים נוספים וקלאמרי, לברקים ובייבי פרידות שהוגשו עם פלחי לימון בצד, היה פשוט מושלם !
הכל היה טרי ונזלל בהנאה !

השירות פה מהיר ואדיב, המקום נקי ומזמין והמחירים מאד סבירים והתמורה רבה.
דגי הרייס – שפרעם
כתובת: שפרעם, רחוב 311.
שעות פתיחה:ימים ב'-ש' מהשעה: 00 9:00-20
ראשון מהשעה: 00 9:00-18
טלפון:073-782-3574
קליק לעמוד הפייסבוק דגי הרייס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *