פורטר האוס PORTER HOUSE מסעדת בשרים חדשה בתוך מתחם קולינרי מיוחד בנוף הגליל

פורטר האוס PORTER HOUSE מסעדת בשרים חדשה בתוך מתחם קולינרי מיוחד בנוף הגליל

הפעם הגענו למסעדה חדשה בנוף הגליל – "פורטר האוס" Porter House שמה. מסעדת בשרים יוקרתית, המשלבת בין סטייק האוס קלאסי למנות מהמטבח הים תיכוני בניצוחו של השף המוביל דוד אלמקייס (לשעבר ממסעדת דוד ויוסף בתל אביב) בשיתוף עם רשת חינאווי Wine & More.  האוכל גם בהשפעה ערבית, כמתבקש ממסעדה בה מעורבת משפחת חינאווי.
המסעדה ממוקמת במתחם קולינרי ייחודי, הכולל חנות יין ומשקאות אלכוהוליים, קצביית פרימיום, מעדנייה, חדר יישון בשרים, חדר יישון יינות, חדר סיגרים ועוד.
.
.
.
הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן, יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.
הרשת ממשיכה להתרחב עם עוד סניפים בפריסה ארצית, רק שהפעם מדובר במתחם קולינרי שגם כולל מסעדה של ממש, שמבוססת מן הסתם על נתחים ובשרים של הקצבייה. הבשר במסעדה מגיע היישר מהקצביה הצמודה במתחם, ובנוסף, מוגשים במסעדה בשרים שעברו יישון עד 120 יום, בשרי פרימיום וכן וואגיו ברמה הגבוהה ביותר.
פורטר האוס, מעוצבת בסגנון המאפיין את האזור בה שוכנת. מסעדה זו כוללת 55 מקומות ישיבה ומעניקה חוויה קולינרית אחרת.
התפריט במסעדה, מבוסס על הבשר האייקוני והאיכותי של משפחת חינאווי, בשילוב טעמים מהמטבח הים תיכוני שיצר דוד אלמקייס, בתבונה רבה עם מנות מתוחכמות המשלבות בין חומרי גלם באופן ייחודי ומעניקים טוויסט בהכנת המנה וגם בפלייטינג. אין ספק כי קיומה של קצביית הפרימיום במתחם ותחת אותה הבעלות, מאפשרת לו להגיש את הבשר הטרי והאיכותי ביותר וזהו פרמטר חשוב שאינו נפוץ במחוזותינו ויתרון אדיר לכל חובבי הבשר.
המנות הראשונות מתמקדות כאן גם כן בבשרים עם אפשרויות כמו טרטר ואגיו ,פיקניה על גחלים, מרגז וכרוב צלוי בפחם, וסיגר גבינות בשילוב קרפצ'ו בקר.
אז מה אכלנו? 
תחילה שתינו יין וקוקטיילים מרעננים:
טרטר ואגיו,איולי כמהין, שאלוט קצוץ, פרמז'ן, צנובר וצ'יפס:
פיקניה בפחמים, טאבולה פיסטוק,רכז רימונים ודמי גלאס:
.
סלט חסות-חסות פריכות, מלפפון, סלרי, ברוקולי, תמר מהג'ול ,וינגרט דבש, לימון וגבינת בושה:
.
סיגר גבינות, ארטישוק, סחוג ירוק, קרפצ'יו בקר ושמן כמהין:
צזיקי מלפפון וקישואים שרופים:
צלחת חריפים – סחוג ירוק, פלפלים חריפים פרוסים, פלפל ירוק מטוגן  ואריסה:
.
לחם מחמצת , קרם חצציל לבן, שמנת חמוצה, רסק עגבניות ושום קונפי:
בתפריט מנות העיקריות ונתחים על העצם תמצאו פילה בקר בציר בקר ויין אדום עם תפוחי אדמה, המבורגר ואגיו , T BONE טלה, אנטריקוט ואגיו 300 גרם, אנטריקוט בלאק אנגוס 300 גרם ועוד.
הזמנו סטייק טומהוק ,המלך של הנתחים על העצם.  סטייק טומהוק הוא למעשה נתח אנטרקוט אימתני על עצם צלע ארוכה (עצם אסאדו ). העצם מעצימה את הטעמים של הנתח הן בזמן היישון והן בזמן הצלייה. טומהוק הוא נתח גדול, עבה שכיף לחלוק עם 2,3,4 סועדים (תלוי במשקל הנתח ) אין ספק שמדובר בנתח שהוא כוכב.
.
.
זו המסעדה היחידה בארץ הצמודה לחנות יינות ומשקאות אלכוהוליים במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More, כך שכל סועד יוכל לבחור את המשקה המדויק לו מתוך מבחר אינסופי של תמהיל מוצרים בחנות.
לרגל ההשקה מבצע 1+1 על כל האלכוהול המוגש במסעדה, ואפשר לבחור כמעט כל מה שקיים על המדפים בחנות.
.
פורטר האוס
שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.
טלפון: 077-5003626.
לא כשר.
שעות פתיחה:
ראשון-שבת 18:00-23:30
(שעות פתיחת בהרצה, לאחר מכן ראשון-שבת 12:00-01:00)
.

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *