"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו.
פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר בסטנדרט איכות מעולה, 100% חיטת דורום איכותי עם אחוז חלבון גבוה, עשויה בשיטה איטלקית מסורתית.
ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא אבקות טעם וריח.
מילוי הבשר מנתחי בקר ועוף משובחים, בשילוב רכיבים טבעיים כירקות שורש ותבלינים.
הסדרה כוללת שלושה טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו בשימוש בשר בקר ועוף מובחרים, אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל, קלה ומהירה להכנה ישירות מהמקפיא.
חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה, משיקה לראשונה סדרת פסטה פרמיום טרייה בשרית. סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו.
סדרת הפסטה הבשרית החדשה של "פסטה ריקו" הנה פסטה פרמיום, נגיסה וטעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות.
הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקפיא.
סדרת המעדנייה הבשרית כוללת פסטה פרמיום טרייה ב-3 טעמים:
טורטליני ראגו
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה בהקפצה קלה על המחבת עם ירקות, עם רוטבי עגבניות ,עם ציר בקר מצומצם ועוד.
טורטליני עוף
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי עוף. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ישר מהמקפיא ונהדרת להגשה עם פטריות מוקפצות, רטבים על בסיס שמן זית וירקות טריים ועוד.
אניולוטי ראגו
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט וירקות שורש. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת בצריבה קלה במחבת ותוספת ירקות ירוקים, עם רוטבי עגבניות, או על בסיס שמן זית.
חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה ועוד.
סדרת הפסטה הטרייה החדשה של פסטה ריקו תשווק במקפיאים של רשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.
כשרות: בשרי, בהשגחת רבנות מגדל העמק.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 29.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובמגוון החנויות והמכולות המובחרות.
עמוד פסטה ריקו בפייסבוק: פסטה ריקו בפייסבוק
עכשיו שכל כך קר – מרק חם ומהביל עם טורטליני בשר מאד מנחם :
בתאבון:
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *