פולי בר Polly Bar, בר שכונתי בשדרות רוטשילד

פולי בר Polly Bar, בר שכונתי בשדרות רוטשילד

הפולי בר הוא בר שכונתי ברוטשילד בתל אביב מתחת לעץ פיקוס מואר. האווירה פה טובה וקלילה, הקהל  מגוון ויש אחלה Happy Hour שווה אז באנו להינות קצת מהגרוב השכונתי. במקום פינות ישיבה מפנקות, שולחנות גבוהים ואפילו שולחן סנוקר. לצד מתחם הבילוי הפנימי אפשר לשאוף אוויר צח בחצר הסמוכה הצופה להתנהלות הערה בשדרה. פלייליסטים בעריכת הדי ג'ייז הכי טובים בעיר, הופעות חיות וחפלה בלקנית משלימים חגיגה שכונתית שמחה.


ישבנו בחוץ, בדקו תו ירוק.
בחרנו קוקטיילים ב- Happy Hour שהם 1+1.
אני ברגיל בחרתי בקוקטייל הכי חמצמץ שיש 
Ginger Polly , ג'ין, מלפפון, תפוח ירוק, לימון וג'ינג'ר אייל.
חברתי בחרה בקוקטייל עם שם אקזוטי, Jasmine ,קמפרי, ג'ין, לימון ופסיפלורה, שהיה מתוק יותר. נטה לכיוון הטרופי סטייל.

חלקנו סלט ירוקים גס, אספרגוס, זוקיני, תרד ניו זילנדי, רוטב וינגרט חמצמצץ ושקדים קלויים שמעניקים מרקם קראנצ'י, me like.
הירקות היו טריים ונחלטו קלות, אהבתי במיוחד שהקישוא נפרס דק והוא  עדיין היה נגיס. הירקות הירוקים ושודכו לרוטב וינגרט הדרי  המשלב טעמים חמצמצים לצד המתקתקים שזה שיללוב מצוין, אהבנו! 

בחרנו גם בפיצה בתנור אבנים, חצי פיצה עם פפרוני וחצי עם זיתי קלמטה שהייתה טובה ומהנה. רוטב עגבניות טעים נכח בשפע וכך גם עם הגבינה והפפרוני. 

סנדוויץ' רוסטביף מצויין, הג'בטה הייתה קראנצ'ית והכילה כמות יפה של רוסטביף, איולי טרטר, ביצת עין שנזלה על כל הסנדוויץ' וצבעה אותו בצהוב בוהק, לא רק שביצת העין הוסיפה צבע לסנדוויץ' אלא שהוסיפה גם טעם נוסף ומרקם, הפכה אותו לג'וסי יותר. הסנדוויץ' הגיע עם ירקות טריים וחמוצים. לצד המנה נהנינו מפסוטייטוס-סירות תפוח אדמה מתובלות עם שום, טוגראשי ועשבי תיבול. ציפוי טעים ממכר!

הצוות פה מאד חברותי ושירותי, בר שכונתי במובן הטוב של המילה שמתייחסים אליך כמו חבר (בניגוד להרבה מקומות בת"א עם מלצרים היפסטרים ואנטיפאטים). אחלה פולי, אוכל ודרינקים סבבה, אווירה קלילה ויופי של Happy Hour
במקום סטים של די ג'יאיים מתחלפים, הרצאות ועוד.
מצ"ב תפריט: 

פולי בר
רוטשילד 60, תל אביב.
טלפון:
054-5598975
שעות פעילות:
א'-ה': 18:00 – עד הלקוח האחרון
שישי : סגורים.
שבת: 20:00 – עד הלקוח האחרון
*בשישי לא פתוח. 
HAPPY HOURS
18:00-20:00
1+1 על קוקטיילים, בירות ויינות.
ואוכל ב-20% הנחה
כל יום ראשון עד חמישי
קליק אחד ואתם/ן באתר של
https://pollybar.co.il/
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *