סניף חדש ל-Ruben, מזללת המבורגרים ובשרים מהמעשנה כשרה בצומת הפיל בתל אביב

סניף חדש ל-Ruben, מזללת המבורגרים ובשרים מהמעשנה כשרה בצומת הפיל בתל אביב

בקרייב לבשר נפגשתי עם חבר קרניבור ב-Ruben, סניף חדש בצומת הפיל בצפון תל אביב. נראה לי שכולם כבר מכירים את Ruben רשת ההמבורגרים והבשר הוותיקה והכשרה בפריסה ארצית. המסעדה בסגנון גריל אמריקאי עם תפריט שנותן כבוד לבשר ולהמבורגרים תוצרת בית, כריך רובן קלאסי עם הרבה פרוסות קורנדביף שהומצא על ידי מהגרים יהודים במעדניות היהודיות בניו יורק, מבחר מנות ראשונות, המבורגרים ובשר מהמעשנה.


כל האוכל ב-Ruben טרי, עשוי מחומרי גלם איכותיים ומייצרים הכל במקום על בסיס יומי. את ההמבורגרים טוחנים במקום מבשר טרי כל יום, בשרים שנכנסים למעשנה, הרטבים תוצרת בית, אפילו הצ'יפס מתפוחי אדמה טריים וכדומה.
מה שהזמנו בקצרה את השאר תוכלו לקרוא ולהינות ב- Easy
מנות ראשונות, סיגרובן -סיגר קראנצ'י בסגנון מרוקאי עם קורנדביף-בשר מפורק שהתבשל כל הלילה עם בשר טחון בתערובת תבלינים מרוקאית.
ברוסקטה עם טרטר בקר עם הרבה ירוקים קצוצים על גספצ'ו משגע.

Mighty Burger – המבורגר מבשר בקר טרי שנטחן במקום ממולא בראגו בריסקט מעושן, צרוב בגריל ומבושל בציר בקר ארומטי. הקציצה בטעמים מעושנים ובריח שמיוחד לבשר המעושן שבתוך הקציצה עם ביצת עין שנוזלת מעל הכל בצורה סקסית ומגרה. הביס הראשון היה סופר ג'וסי, הקציצה הייתה מלאה במיצים וטעמי בשר בתוך לחמניה רכה שספגה הכל.

בנוסף, הזמנו את הנתח הכי עסיסי שיש בתפריט הלא הוא השורטריבס בקר מהמעשנה, אסאדו מבקר מקומי בעישון ארוך, מוגש עם רוטב ברביקיו ציר בקר וצ'ימיצ'ורי. נהנינו מנתח אסאדו שומני ועסיסי בעישון ארוך בגלייז של ברביקיו וציר בקר.


החבר'ה פה ב-Ruben לגמרי יודעים לטפל ולהכין בשר בשיא המקצועיות !

עוד על הסניף החדש של Ruben בצומת הפיל בצפון תל אביב תוכלו לקרוא ב- Easy

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *