back to life ובחזרה למסעדות האהובות, ארוחת צהריים במנטנטן היפנית

back to life ובחזרה למסעדות האהובות, ארוחת צהריים במנטנטן היפנית

שהחיינו, סוף סוף אפשר להנות ולאכול ארוחה, ישיבה במסעדה עם מלצרים, אוכל מוקפד ודרינקים על הבר. את פתיחתם של המסעדות אחרי הסגר המיליון חגגנו ב- מנטנטן מסעדה יפנית שטרום קורונה הייתה תמיד עמוסה ומאד מפורסמת בזכות הראמן המשובח שלה. בר מסעדה עם מנות קטנות ממזריות וטעימות לליווי האלכוהול ובכלל האווירה פה היא קלילה וזורמת, די מזמינה.
אי אפשר להזמין מקום במנטנטן, ישיבה על בסיס מקום פנוי.
ישיבה בפנים לפי התו הירוק, ישיבה בחוץ תו סגול.
אנחנו בחרנו לשבת בקז'ואל על הבר, עיינתי בתפריט והתבלבלתי מרב המבחר של סאקה ולבסוף הוחלט על יין לבן סובניון בלאן.
פתחנו את הארוחה עם גיוזה חזיר, כיסונים מטוגנים בבצק צרוב ומאודה במילוי בשר חזיר טחון וירקות. ערבבנו  שלושה רטבים בתוך פנכה – מירין, סויה ושמן וצ'ילי, טבלנו את הגיוזה וזללנו, חבל שלא היו 20 לפחות, JESUS HAVE MERCY
הזמנו טונגארה ראמן, ראמן בשר חזיר בבישול ארוך, המנה הקלאסית במנטןטן עם אטריות, במבו שוט, צ'אשו -בשר חזיר, ביצה רכה ובצל ירוק. ראמן על בסיס ציר חזיר, ציר עמוק עם שמנוניות וסמיכות טובה של בישול ארוך עד שהצטמצם עם אטריות, ציר ג'לטיני ובטעמים אוממים. יחד עם בשר חזיר, ביצה רכה ובצל ירוק – כמה נפלא, כמה טעים ! להפתעתי בביקור הזה היו יותר אטריות, הרבה יותר ממה שזכרתי, הפעם לא רק שבעתי אלא ממש התפוצצתי. 
וראמן נוסף פיקנטי, ראמן חזיר עם בשר טחון בבישול ארוך, אטריות, המבו שוט, ביצה רכה, מחית שעועית יפנית, צ'ילי וטחינה. ציר עמוק וחרפרף שבכל כף החריפות מתגנבת פנימה ומתגברת. אני קוראת לזה סוג של בולונז אסייתי. גם פה עם כמות יפה של אטריות.
בנוסף, רול סושי שחשבנו שיגיע כמנת פתיחה אבל מה שהוכן במטבח הוגש. 
מאגורו אורומקי, רול טונה אדומה קצוצה פיקנטית, אבוקדו, בצל ירוק עטוף באצת נורי, אורז שבבי פנקו. אורז סושי מצויין וטונה טרייה.
בקיצור- היה מצוין, תענוג לחזור ולאכול בחוץ ולהנות.
ומנטנטן זו מזללה יפנית מוקפדת שלא רק מצטיינת בזכות מנות הראמן שלה שזכו לתשבוחות אלא תמצאו בה עוד מנות יפניות מצוינות, פשוט טעים וכייף ! 

קליק אחד ואתם/ן ב- מנטנטן עמוד הפייסבוק
קליק נוסף ל- תפריט
לחצו פה לראות את הכתבות שלי ב-Easy

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *