מוצרים חדשים ומומלצים על המדף לפסח 2021

מוצרים חדשים ומומלצים על המדף לפסח 2021

פסח זו תקופת האביב, תקופה של התחדשות.
בארכה משיקה מוצר חלבה חדש בשם ״חגיגת חלבה״ – מהדורת חלבה חגיגית באריזה ייחודית
מושלמת לאירוח.
החלבה החדשה היא חלבה שאמית אוורירית מובחרת, בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים עשיר המכיל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. חגיגת חלבה מושקת לקראת חג הפסח ונמכרת באריזה עגולה עם סימני חיתוך – מושלם לאירוח או כמתנה למי שאוהבים במיוחד.
החלבה השאמית מגיעה מהמטבח הסורי העילי והיא במרקם נימוח ואיכותי ונחשבת בעיני רבים לאיכותית שבחלבות.
חגיגת חלבה בארכה
כשרות לפסח של בד״צ בית יוסף, כשרות לימות השנה בד״צ העדה
החרדית וכשרות של הרבנות הארצית.
500 גרם.
ללא גלוטן.
טבעוני .
מחיר מומלץ לצרכן: 28 ש"ח.
אודות בארכה: למעלה מ-30 שנה חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ מייצרת טחינה וחלבה. המפעל, שהוקם בראשית שנות ה-80 כחלק ממיזם לקידום תעשייה במגזר הפך עם השנים לחברה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר ולמותג בולט בישראל. מפעל החברה שנמצא באלון תבור הוא המפעל הגדול והמתקדם מסוגו ועומד בסטנדרט בינלאומי גבוה בו מיוצרים מדי יום מוצרי הטחינה והחלבה המופצים לרשתות השיווק, לקוחות מוסדיים ותעשיית המזון בארץ ובעולם.
מיה תעשיות מזון משיקה לקראת הפסח – סילאן טבעי 100% תמרים, בבקבוק לחיץ לנוחות מירבית
מיה תעשיות מזון, אחת מיצרניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות והאהובות בישראל, מרחיבה את קטגוריית "מוצרי האפייה" ומציעה לקראת פסח- סילאן טבעי, 100% תמרים בבקבוק לחיץ להנגשת השימוש. הסילאן בבקבוק הלחיץ הופך את השימוש בו לנוח, קל ופשוט. פשוט ללחוץ ישר מהבקבוק. הסילאן עשוי 100% תמרים מובחרים, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים. ייצור הסילאן הטבעי מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מרבית על הארומה והטעמים המקוריים של התמרים ועל מרקמו המדויק של הסילאן.
הסילאן מתאים למגוון שימושים בבישול ואפייה ומשמש תחליף נהדר לדבש עבור טבעוניים ובעלי רגישויות. מתיקותו הטבעית של הסילאן מאפשרת לו להשתלב בצורה עדינה בתבשילים ומאפים שונים.
סילאן טבעי מאיה בבקבוק לחיץ 
משקל 470 גרם.
כשר לפסח.
כשרות בד"צ-מהדרין.
מסומן בתו הירוק של משרד הבריאות.
מחיר מומלץ לצרכן 16.90-17.90 ש"ח.
ניתן להשיג ברשתות המובילות.
מיה תעשיות מזון משיקה ערמונים קלופים וקלויים באריזת וואקום, למגוון שימושים במטבח
מיה תעשיות מזון, אחת מיצרניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות והאהובות בישראל, משיקה מוצר נפלא חדש בחטיבת מוצרי האפייה, למגוון שימושים וקהלי יעד- ערמונים קלויים וקלופים הארוזים באריזת וואקום השומרת על טריותם.
הערמונים הם אגוזים חורפיים המבשילים בסוף הסתיו, אז אנחנו מתחילים לראות אותם בשווקים ובפינות רחוב על הגריל. למרות המראה המטעה, הם שונים מאוד מאגוזים, דלים בקלוריות (כ-245 ל-100 גרם ערמונים קלויים), דלים בחלבון, עשירים בפחמימות ולא מכילים כולסטרול. לערמונים יש עוד כמה יתרונות מפתיעים. הם עשירים בוויטמין סי , בקבוצת וויטמיני בי ומכילים חומצה פולית. על פי הרפוה הסינית לערמונים יש השפעה מחממת על הגוף.
הערמונים משתלבים במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגים כל מנה: ערמונים נפלאים כמרכיב בתבשילי קדרה (עוף ובקר) או מרק. מחית ערמונים וערמונים מסוכרים הם מרכיב חובה במזווה הקונדיטוריה המקצועי. מחית ממותקת משמשת לקינוחים, לקרמים ולעוגות. ערמונים מסוכרים ניתן לפזר על מנת גלידה, או לקשט בהם עוגות.
ערמונים קלופים וקלויים מיה תעשיות מזון.
כשר לפסח.
משקל 100 גרם.
מחיר 4.90-5.90 ש"ח.
כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.
מיה משיקה חמאת בוטנים קראנץ' עם שברי בוטנים וחמאת בוטנים טבעית ללא תוספת סוכר
מיה תעשיות מזון, אחת מיצרניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות בישראל מציגה סדרת חמאת בוטנים למגוון שימושים וקהלי יעד. למוצר האהוב חמאת בוטנים המהווה 10 אחוזים ממכר מוצרי האפייה, מצטרפים 2 מוצרים חדשים: חמאת בוטנים טבעית, ללא תוספת סוכר וחמאת בוטנים קרנץ' עם שברי בוטנים.
חמאת הבוטנים משתלבת במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגת כל מנה. בארה״ב, מקום הולדתה של חמאת הבוטנים המודרנית, אוהבים להכין איתה קינוחים – מעוגיות חמאת בוטנים ושוקולד, דרך פאי חמאת בוטנים ועד לכריך חמאת הבוטנים והריבה שכל ילד אמריקאי מכיר. במבטח האסייתי חמאת בוטנים טבעית משחקת תפקיד מרכזי ברטבים רבים ונותנת לכל תבשיל טעם מוכר וייחודי.
בצד הבריאותי בוטנים ידועים כמכילים כמויות גבוהות של ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחלבון. הם עשירים במיוחד בוויטמיני B, ויטמין E וסיבים תזונתיים ולכן יעילים להגברת אנרגיה ומרץ, הגברת מצב רוח, איזון רמות סוכר, איזון כולסטרול ועוד. חמאת הבוטנים מכילה שומן בלתי רווי התורם למניעת מחלות לב ובעיות במערכת הדם, הוא מוריד את הסיכוי לחלות בסוכרת והוא עשיר בסיבים תזונתיים. 2 כפות של חמאת בוטנים טבעית מכילות 7 גרם חלבון- כמו ביצה אחת!
חמאת בוטנים טבעית. מכילה 100 אחוזים בוטנים, לא תוספת סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים. מיוצרת מבוטנים מובחרים, הקלויים באופן איטי.
משקל 510 גרם, מחיר 11.90-14.90 ש"ח.
כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.
חמאת בוטנים קראנץ'
משקל-510 גרם, מחיר 11.90-14.90 ש"ח.
כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה.
 
אודות מיה תעשיות מזון, מיה היא יצרנית, יבואנית ומשווקת של מגוון גדול של מוצרי מזון. רוב המוצרים, מיוצרים ונארזים במפעל מיה במישור אדומים בקווי הייצור השונים: קו השוקולד, קו התמציות, קו האבקות, קו ריבות החלב וכו'. הייחוד של מוצרי מיה הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. "מיה" מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר – כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.
כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *