מוצרים טבעונים חדשים על המדף

מוצרים טבעונים חדשים על המדף

מהפיכה בעולם החמאה, משומשו משיקה חמאה טבעונית, ממרח בטעם חמאה מופחת שומן על בסיס שמן קוקוס, מעודן במרקם איכותי ונוח למריחה בכריכים ובטוסטים.  ב"משומשו" מאמינים שאוכל טבעוני צריך להיות קודם כל – טעים, הרבה יותר טעים ממה שאתם/ן מכירים/ות. כל כך טעים, שכווולם, טבעונים או לא טבעונים ירצו לאכול. בשנים האחרונות, צוות המומחים של "משומשו" צבר ניסיון רב בפיתוח מוצרי מזון ועבד קשה מאוד, כדי להכניס לאוכל של כולנו, קצת יותר עניין והרבה יותר טעם. הממרח בסגנון חמאה במרקם קטיפתי ובטעם נפלא של חמאה, מופחת שומן, ללא חלב, 100% טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא חשש מאלרגנים. הממרח בטעם חמאה מכיל פחות מחצי מכמות השומן וכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק ואף ביחס לחמאה רגילה.
החמאה הטבעונית עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים. רמת השומן בממרח בטעם החמאה של משומשו הינה כמחצית מרמת השומן בממרחי חמאה וחמאות רגילות והטעם נפלא!

ממרח החמאה מכיל כמות גבוהה של סידן והוא ללא שומן
טראנס וללא חשש מאלרגניים.
בעוד שכל מוצרי החמאה מכילים 70% שומן ומעלה, ממרח החמאה של משומשו מכיל רק 35% שומן וכן כמחצית מכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק כולל ביחס לחמאה רגילה. החמאה נפלאה לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר וערב, ואף מתאימה לשימוש בבישול ואפייה בשלל מתכונים מתוקים ומלוחים.
החידוש של חברת משומשו יכול לתת את המענה הנכון לשמירה על תפריט בריא בלי לוותר על הטעם של החמאה מידי פעם.
מדובר בממרח בטעם חמאה שהינו טבעוני לחלוטין ובעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה המוכרים כיום בשוק.
מקור השומן בממרח בטעם חמאה של חברת משומשו הוא שמן קוקוס שנחשב לשומן רווי צמחי התורם לבריאות.
הממרח מכיל את אחוז השומן הנמוך באופן מובהק ביחס לחמאה ואף ביחס לממרחים אחרים בטעם חמאה המצויים כיום בשוק.
המוצר ללא תוספת סוכר ועם כמות פחמימות נמוכה מאוד (3.5 גרם ב-100 גרם).
כמו כן יש תוספת של סיבים תזונתיים.
שימו לב, הממרח איננו מקבל מדבקה אדומה של כמות גבוהה של נתרן!
יתרון נוסף של הממרח בטעם חמאה הוא כמות גבוהה של סידן, ב-100 גרם מוצר יש מעל מעל ל-70% מכמות הסידן היומית המומלצת לאדם בוגר!
החמאה ממרכיבים צמחיים בלבד.
מועשר בסידן וסיבים תזונתיים.
ללא חומר משמר
‧ ללא לקטוז
‧ ללא שומן טרנס
‧ ללא כולסטרול
‧ ללא סויה
‧ מכיל רכיבים ללא גלוטן ו-GMO Free
בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.
כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 150 גרם.
קליק אחד ואתם/ן בעמוד של  משומשו בפייסבוק 
קליק נוסף ואתם/ן בעמוד של משומשו באינסטגרם 
מוצר טבעוני נוסף שאני רוצה לחלוק אתכן/ם הוא מעדן ה- YO'RIDGE. 
לאחר הצלחה בשוק הבריטי YO'RIDGE – שילוב טבעוני של יוגורט ופורידג' מושק בישראל.
חברת יופיקס משיקה בישראל סדרת יוגורטים טבעונית עם "תווית נקייה" המכילים חיידקים פרוביוטיים ואחוז גבוה של פרי.
הסדרה תושק ב- 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות ותימכר בסניפי GREEN של שופרסל.
חברת יופיקס; סטארט-אפ ישראלי עטורי פרסים המפתחת תחליפי חלב מן הצומח פיתחה לאחרונה עבור השוק הבריטי סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה על בסיס צמחי, תחת המותג YORIDGE – THE REAL FOODISTS. לאור הצלחת הסדרה הוחלט להשיק אותה גם ברשתות השיווק בארץ. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, שילוב של יוגורט (Yogurt) ודייסה (Porridge), המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז גבוה של פרי. מוצרי הסדרה מאופיינים במרקם קצת יותר סמיך ומכילים חתיכות של שבולת שועל, ובכך  מהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים או לארוחת בוקר קלה ומזינה.
סדרת YORIDGE (יורידג) כוללת בשלב זה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב, בטעמים שונים שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת מייצבים או חומרים משמרים. רכיבי היוגורט כוללים 4 מוצרים בלבד – קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים.
הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות.
אחד מאפיינים הייחודיים של המוצר הוא שיש בו חתיכות שיבולת שועל רכות שלמות מה שנותן להם מרקם ייחודי ועוזר למוצר להיות עשיר ומזין.
יורידג; הינו מוצר CLEAN LABEL, מבוסס דגנים אשר גידולם הנו בר קיימא.
יופיקס היא חברת סטארט-אפ ישראלית שיזם ופיתח רונן לביא, הראשונה במיזמי חממת THE KITCHEN של קבוצת שטראוס. החברה בעלת טכנולוגיה ייחודית
מייצרת את מוצריה במפעל החברה בנתיבות. לאחרונה החלה החברה לייצא את סדרת YORIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS והם
נמכרים בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון. לאור ההתקבלות הטובה, המוצר עתיד להימכר גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם.
להשיג בחנויות שופרסל גרין.
קליק אחד ואתם/ן בעמוד של יופיקס באינסטגרם 
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *