פופ אפ אוכל רחוב ארגנטינאי מבית בוצ'רי דה ברילוצ'ה Butchery de Bariloche

פופ אפ אוכל רחוב ארגנטינאי מבית בוצ'רי דה ברילוצ'ה Butchery de Bariloche

במוד לבשר ואחרי שראיתי לא מעט פרסומים על הפופ אפ-מנות רחוב של מסעדת הבשרים הארגנטינאית Butchery de Bariloche ברמת החייל הזמנו דרך WOLT וזה הגיע די מהר במשלוח מצפון תל אביב, המנות הגיעו אפילו חמימות שזה תענוג. אחרי שאכלתי אינספור משלוחי אוכל רחוב איטלקיים שכללו פיצות נאפוליטאניות מעולות, המבורגרים מושחתים, אוכל אסייתי ומרקי ראמן, פיתות עם אוכל הודי אותנטי ומה לא. עכשיו הגיע תורו של האוכל מדרום אמריקה לככב במשלוחים. כאמור התחשק לנו בשר עסיסי בטעמי חריכת גריל פחמים, פחות התחשק לנו קציצת המבורגר בסגנון אמריקאי בתוך לחמניה, זה היה קריוויניג לבשר נטו בלי הפרעות.

תפריט המשלוחים של Butchery de Bariloche מבוסס ברובו על מנות בשריות כיאה לארגנטינאים. אם תהיתם/ן על שם המסעדה, ברילוצ'ה היא עיירה קטנה ויפיפייה בצפון פטגוניה שבארגנטינה. פתחנו את הארוחה עם אמפנדס מסורתיים שהיו מצויינים, כיסוני בצק ארגנטינאים שהמעטפת שלהן דקה ובמילוי עשיר של בשר טחון נימוח, ביצה קשה וזיתים. עם האמפנדס הוגש צ'ימיצ'ורי בטעם ביתי, חמוץ ונהדר. 
המשכנו עם מילנזה בקר, הגרסה הארגנטינאית לשניצל אוסטרי. שניצל משייטל בקר ארגניטנאי דק העשוי מנתח גדול של שייטל מיושן 30 יום, החלק האחורי והעסיסי של העגל שנפרס וצופה בפירורי לחם ונכנס לטיגון עמוק לזמן קצר ויוצא קריספי מאד. השניצל הוגש עם פלחי לימון לחיזוק הטעם של פירורי הלחם והרטבתם. לצד המנה קיבלנו קוביות תפוחי אדמה מטוגנות עם פטרוזילה קצוצה ושום, יחד עם הבירה בהחלט הרים לנו את האווירה.
מנה נוספת, כרעי עוף ללא עצם צלויים על הגריל- בשר ג'וסי ונימוח בטעמי חריכת גריל שאני כ"כ אוהבת וקציצות טלה שמנמנות צלויות על הגריל לצד פירה חמאתי וסלט מירקות טריים ופריכים ברוטב חרדל שום קונפי.
משלוח בשרי וטעים, שונה מכל ההמבורגרים והפיצות שהם הטרנד החם למשלוחים בתקופת הקורונה, אהבתי ואני כבר מתכננת להזמין מנות שלא אכלתי כמו נתחי האסאדו בצלייה האיטית, למשל.
קליק אחד ואתם/ן בהזמנות ב-Butchery de Bariloche
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *