משלוח ירקות אורגניים טריים מאביגד במושב עידן בערבה התיכונה, מהחקלאי ישירות הביתה.

משלוח ירקות אורגניים טריים מאביגד במושב עידן בערבה התיכונה, מהחקלאי ישירות הביתה.

הסיפור מאחורי הירקות של אביגד, מתן וענת אביגד, מתגוררים במושב עידן שבערבה התיכונה. הרעיון היה להקים משק חקלאי ולהתפרנס ממנו. הגשמה, ציונות, חיבור לאדמה, אמונה בחקלאות בת קיימא – חקלאות המיטיבה עם האדמה ומשמרת את קיומה.
המשלוחים הם בכל הארץ לפי ימים מסויימים ובתיאום מראש. הירקות של אביגד לא עוברים הקפאה והם מקוררים רק לצורך השינוע וההובלה. הירקות לא עוברים ידיים מיותרות. הם נקטפים, ונארזים למשלוח. באביגד מגדלים תחת פיקוח של סקאל. האדמה, הפירות והירקות נדגמים מספר פעמים במהלך העונה.
הם חברים בארגון לחקלאות אורגנית.
קבלו הצצה למשלוח הירקות הטריים והאורגניים, בוהקים מרב טריות,  ירקות היישר מהשדות שלהם במושב, כאמור מהחקלאי ישר במשלוח הביתה, אין יותר טרי מזה. הכל ארוז בשקיות נייר, ללא קירור וללא תיווך.

אני ישר לקחתי לי חופן מלפפונים ושטפתי אותם, פשוט אכלתי אותם כמו שהם, לא בסלט פשוט בצורתם הטבעית. זה הזכיר לי את הירקות הבלאדיים בילדות שהיינו אוכלים בתאווה. הכל כל כך טרי ושונה מהטעם של הירקות שהורגלנו אליהם בסופר.
מלפפונים, פלפלים בצבעים וקולרבי:


עגבניות שרי נהדרות:

עלי מנוגלד בשיא תפרחתו:

פלפלוני שושקה, אדומים ומתוקים:


חסה, עלי סלרי ובצל ירוק:

חייבת לשבח את את הירקות במשלוח היו פשוט ללא דופי, טריים, רעננים ובוהקים. טעמים שמזכירים לי את הילדות בצפון. הרי אין יותר בריא ומזין מזה.
במיוחד בימים אלו כל כך חשוב לתמוך ביצרנים הקטנים ובכלכלה המקומית בלי שום צורך בתיווך. מה שנקרא Farm to table, מהחווה לצלחת.
המשלוחים של אביגד מגיעים לנקודות חלוקה ואיסוף מסוימות. הירקות נקטפים במיוחד  בעת ההזמנה, ישירות מהשדה, ומגיעים בנסיעה מיוחדת ממושב עידן שבערבה.

קליק אחד ואתן/ם ב- עמוד הזמנות של הירקות של אביגד

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *