משלוחי דים סאם מפתיעים מנגיעות דים סאם

משלוחי דים סאם מפתיעים מנגיעות דים סאם

אז קורונה וזה, המסעדות לצערינו ולצערם של המסעדנים סגורות וחו"ל גם לא באופק אז כל שנותר זה להתפנק עם אוכל טעים היישר לבית. יש לי חולשה לדאמפלינגס מכל הסוגים, מאודים ומטוגנים בסגנון אסייתי, בוכרי או רוסי הכל הולך, חולשה זו חולשה. הפעם הזמנתי מ-נגיעות דים סאם, קייטרינג גורמה ייחודי המשלב אידוי האוכל לעייני הסועדים במגוון רב של צורות, צבעים, ניחוחות וטעמים.
מתמחים בדוכני דים-סאם לאירועים פרטיים, אירועי חברה, אירועים עסקיים, חתונות, תערוכות ועוד. ערוכים לבנות תפריט עיקרי או להגיע כתוספת, מדוכן בקבלת פנים ועד למסיבות רווקות ודוכן באפטר פארטי.
בתפריט מגוון מנות בשריות/ צמחוניות/ טבעוניות דיאטטיות בריאות ומזינות. 
הזמנתי במשלוח מארז דים סאם קפואים להכנה קלה ומהירה בבית שהוכן על המחבת עם דף הנחיות קצר ואינפורמטיבי וברור בלי צורך בכלי אידוי וכדומה.
בתפריט כאמור מבחר דים סאם במילוי בשרי, ללא גלוטן וטבעוני, דים סאם במילוי מפתיע ובריחות משכרים ובטעמים מופלאים, צורות מרהיבות בשלל צבעים ואומנות הנוגעת בכל החושים כאשר בכל כיסון מסתתרת הרפתקאה! הכנתי אותם על המחבת ותוך זמן קצר השלל הצבעוני כיכב לי על הצלחת. טבלתי אותם בסויה והתענגתי על הטעמים המגוונים בכל כיסון וכיסון.
כל הדאמפלינגס ללא חומרים משמרים.
כשר.
במהלך השבוע איסוף עצמי מיבנה ונס ציונה בתאום מראש.
כמו כן משלוחים לכל הארץ לפי ימי חלוקה משתנים, פרטים מתעדכנים בדף.
*הזמנות ניתן לעשות דרך האתר, במייל או ישירות בטלפון, טדי- 054-6212098
קליק אחד ואתם/ן בעמוד הפייסבוק נגיעות דים סם עמוד בפייסבוק
קליק נוסף ואתם/ן באתר של נגיעות דים סאם – אתר
את דוכני הדים סאם ניתן למצוא אותם בימים כתיקונם פעילים בימי שישי
קניון עזריאלי מודיעין, קניון מלחה ירושלים, שוק כרמי יוסף ויריד המושבה מזכרת בתיה. 
נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *