גבינות בוטיק, ממרחים ושאר דליקטסים לפינוק בסופ"ש במשלוח ממעדניית מן האדמה

גבינות בוטיק, ממרחים ושאר דליקטסים לפינוק בסופ"ש במשלוח ממעדניית מן האדמה

השבת אמרו שיהיה סוער מבחינת מזג האוויר ועוד ציינו שיהיו הרבה גשמים אז נערכתי מבעוד מועד עם פינוקים לסוף השבוע שחס וחלילה לא נצטרך לצאת מהבית ולקפץ בשלוליות. הרי מה יותר טוב ממשלוח מפנק של גבינות משובחות ושאר מעדנים מפנקים לצד קפה חם ומהביל מול הנטפליקס בשניים (:  אז נכנסתי לאתר של מעדניית "מן האדמה" שכבר כתבתי עליהם אצלי בבלוג ממש פה –מן האדמה. המעדנייה הוקמה לפני כעשור ויש לה שני סניפים, בפולג ובכפר סבא. תושבי האיזור נהנים מגבינות בוטיק ושאר מוצרים במחירים אטרקטיביים. אני לא מהאיזור אז פשוט נכנסתי לאתר ועשיתי לי רשימת הפייבוריטים שלי. די הלכתי לאיבוד אפשר לאמר באתר שלהם שזו חנות האון ליין למשלוחים כי המבחר שם עצום. מעל ל-400 סוגי גבינות עזים ובקר מהארץ ומהעולם, מעל ל-300 סוגי יינות בחנות מ-60 יקבים ישראלים. לצד הגבינות ניתן למצוא מאות מוצרי מעדניה החל ממרחים, מטבלים, חמאות, פסטות טריות, פסטות יבשות, חמוצים, סלטים, שמנות, לחמי מחמצת, בגטים, קישים אישיים עם ירקות וגבינות, דגים מעושנים, קוויאר, שוקולדים עבודת יד, פלטות גבינות ומה לא בעצם.
פשוט
התרווחתי עם הנייד על הספה והתחלתי לגלול באתר שלהם ולבחור את הגבינות הקשות שאני הכי אוהבת. 


כאמור ב"מן האדמה" מתמחים בגבינות קשות וחצי קשות של עזים, כבשים ובקר ממגוון רחב של המחלבות הטובות והמקצועיות ביותר בארץ ובעולם. תמצאו פה גבינות מהולנד, צרפת, איטליה ועוד מדינות רבות לצד גבינות משובחות מעשרות משקים ישראלים. המעדנייה עובדת עם עשרות מחלבות מקומיות שמספקות למעדנייה תוצרת נהדרת במחירים שכולם אוהבים.
בתמונה מבחר עצום של גבינות מכל הסוגים והמבחר פה מטריף (מביקורי הקודם ב-"מן האדמה" טרום קורונה):

לצערינו אין לנו את אירופה בזמן הקרוב אבל יש לנו את הגבינות המעולות ב-"מן האדמה" שיזכירו לי לעד את הטיול המדהים לפריז ששם כל כך כייף ללכת לאיבוד בין המדפים עמוסי הגבינות בפרומז'רי ולאכול אותן ליד נהר הסיין. Back to reality, בחרתי באתר גבינת בושה עזים, סנט מור צרפתית, ברי כמהין, בלו דה ברס, אולד אמסטרדם, מורבייה וגאודה עזים יחד עם חמאה צרפתית מלוחה בשם Le Gall, חמאת כמהין ובגט רוסטיק צרפתי לחימום קל ולקבלת קראנצ'יות בתנור שלצד הגבינות זה פשוט מושלם.

עוד הזמנתי שיהיה לנשנש לצד כל אלו, טאפס פלפלונים ממולאים בשמנת, שום ושמיר, מטבל שום של המותג "מן האדמה" בייצור מקומי מיוחד בעבורם שנהדר למרוח אותו על לחם טרי לצד זיתי צ'ילי ועשבי תיבול וארטישוק אה-לה רומנה על הגריל.
כך נראה המשלוח המשמח שלי (: 

קינחנו עם קרם פרש ודובדבני אמרנה שהשילוב ביניהם הוא חלומי.

כמו תמיד משובח במעדניית "מן האדמה", התפנקנו על ארוחת בוקר מלכותית במיוחד עם גבינות בוטיק חלומיות ושאר דליקטסים מפנקים שעשו לנו את השבת ואת יתרת הימים הבאים, היה פשוט מושלם!
קליק אחד ואתם/ן בעמוד של המעדנייה מן האדמה
משלוחים באזור השרון וגוש דן.

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *