קבב רומני ושאר דליקטסים מהמטבח הרומני עכשיו במשלוח ממיטש

קבב רומני ושאר דליקטסים מהמטבח הרומני עכשיו במשלוח ממיטש

השפית אורית מושקוביץ סגרה בעקבות הקורונה את מיטש – mitch מסעדת האוכל הרומני התוסס שהייתה בשוק הכרמל והחלה להפעיל משלוחים של מארזי אוכל רומני להכנה ביתית: מארז קבב רומני; מארז נקניקיות פטריצי'אן; מארז כרוב ממולא אורז ובשר ברוטב עגבניות; מארז מיטשבורגר; וכן מנות כמו איקרה של רומנים, רגל קרושה, כרוב כבוש ועוד.

אורית יותר מ-25 שנה קוצצת, בוחשת, מקציפה, צולה, טועמת ומתקנת, מאכילה ומ ינה בכל דרך אפשרית וכעת תמצאו את כל האהבה שלה והכשרון במאר המצוין שלה שמבטא מיצוי מדויק של טעם החיים מבחינתה כשפית.
כתבתי עליה אצלי בבלוג שרק פתחה פה: http://adiezra.co.il/?p=16790
אז מה הזמנתי?

פתיחים רומניים שהיא מכינה, איקרה מעולה סמיכה שהגיעה עם תוספת של בצל טרי קצוץ דק להוסיף מעל:

כבד קצוץ עם בצל מטוגן ששוקו החתול החצוף שלי זמם עליו. הכבד הקצוץ הוא בדיוק מסוג המאכלים המסורתיים שאוהבים לאכול בכל שנה בחגים פרט.
החיתוך הגס של הכבד עם המתיקות המעודנת של הבצל המטוגן ממלאים את הפה בטעם עשיר.

קבב רומני עסלי, עסיסי וטעים שהוא נחלתן של המסעדות הרומניות הוותיקות. הקבב עשוי מתערובת בשר בקר, בתוספת שומן, תבלינים והרבה שום-כיאה לעדה לצלייה בגריל הביתי.
* הגיע עם הוראות הפעלה להכנת המיטש המושלם בגריל לוהט או על מחבת.


תערובת מיטש-הקבב הרומני נאמנה למסורת הרומנית יש בו תבלינים ושום כראוי לעדה הרומנית. השום משובץ בצורה עדינה בתערובת הבשר ודווקא ציפיתי להרבה יותר שום אבל במיטש ניכרת היד העדינה של אורית כאישה בתערובת הקבב. קציצת הקבב אוורירית, שומנית במידה הטובה ומפוצצת בטעם.


פטריצ'אן- נקניקייה רומנית לצד חמוצים הום מייד.

ביס מהקבב הרומני שלה עם המוג'יידה-ממרח שום של הרומנים- מעולה לקורונה ובכללי (:

סרמלה – הגרסה הרומנית לכרוב ממולא. כרוב ממולא רומני קלאסי, שמכינים בהתחלה בסיר ואז מעבירים לתנור לצלייה שהופכת אותו לשחום ועסיסי במילוי בשר  ואורז ברוטב אדום.


הכל הגיע ארוז מתוקתק ומסודר עם הוראות הכנה בכתב יד עם המון אהבה, אני ע"פתי" על זה , טעים כמו במסעדה ועכשיו בפיג'מה מול סדרות ברוני הסמים שלי בנטפליקס בסלון החמים שלי.
משלוחים בכל הארץ. 
א ז מה מיטש?

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *