משלוח נהדר מפוקי בודהה בול Poke Buddha Bowl, ארוחה שלמה בקערה

משלוח נהדר מפוקי בודהה בול Poke Buddha Bowl, ארוחה שלמה בקערה

אז סגרו את המסעדות לישיבה במקום 😷 אבל לפחות יש משלוחים ויש כאלו טובים (!!!) כמו המשלוח הזה.
הפעם התענגתי על משלוח בריא וטעים מ– Poke Buddha Bowl מקום בקינג ג'ורג' סמוך לדיזינגוף סנטר Tlv.

למקום מבחר משקאות אסייתים מיוחדים אני בחרתי במשקה סויה מתקתק וטעים, וסשימי טונה אדומה, חתיכות טונה אדומה טרייה עם רטבים ליד:

ספרינג רול וייטנאמי מטוגן, דפי אורז, אטריות שעועית, פטריות פונגוס, בצל ירוק, כוסברה, גזר, סלמון ורוטב צ'ילי חריף ודגים.  נשנוש קריספי עם עלים רעננים ורוטב סיני ליד, חמוץ מתוק. יכולתי לחסל עוד חמישה בקלות.


מבחר של דים סאם וגיוזות במילוי צמחוני ובשרי עם רטבים בצד.
דים סאם זה אהבה ב- 💜

וכמובן שהזמנתי קערת פוקי, מנת רחוב מהוואי שכבשה את העולם ועכשיו גם בישראל, תוספת קולינרית מרגשת של אוכל בריא בסצנת האוכל ברחוב התל אביבי.
מדובר על קומבינציה של אורז, דגים נאים,ירקות ורטבים אקזוטיים.
מנת הפוקי מורכבת מסטיקי רייס בקערה ומעליה דגים נאים או טופו בצירוף מבחר גדול של ירקות ,פירות, רטבים אסייתים ותוספות קראנצ'יות.
אפשר להתייחס לפוקי מעין גרסה של סושי מפורק, סוג של סלט, דבר אחד בטוח שזה בריא טרי וטעים!
ישנן מנות קבועות בתפריט וישנה אופציה שדי מומלצת במקום זה להרכיב את המנה כראות עינך וחשקייך.


אז איך זה עובד?
תחילה בוחרים פוקי, בגזרת דגים הנאים ניתן לבחור בסלמון נא, טונה אדומה, סלמון אפוי, טונה אדומה אפויה, טופו במרינדה, פטריות מוקפצות.
בוחרים בסיס כמו אורז לבן, קינואה, אטריות שעועית ,ממשיכים עם ירקות לבחירה כמו סלק, נבטים, שעועית ירוקה, צנונית, פולי סויה, אבוקדו, אדממה,בצל ירוק, מלפפון ועוד. סוגרים הכל מעל עם רטבים אקזוטיים כמו איולי שום, וואסבי ללא סוכר, רוטב אסייתי, טחינה וואסבי, טריאקי, חריף אסייתי ועוד.
לסיום סיומת בוחרים בתוספות קראנצ'יות מעל כמו שבבי קוקוס, בצל קראנצ'י, שומשום שחור, שומשום לבן, גרעיני דלעת, זרעי פשתן /צ'יה, אפונה וואסבי ועוד.
אני בחרתי במנת פוקי עם אבוקדו שהגיע כמניפה אבוקדו סופר טרי והגיע מושלם ללא רבב במשלוח וזה לא ברור מאליו שזה מגיע ככה ולא מרוסק או מעוך.
בחרתי המון ירקות כמו מלפפון, צנונית, סלק, בטטה אפויה, אדממה, עגבניות שרי, פלפל צ'ילי אדום, טונה אדומה,בצל סגול, מנגו, בוטנים קצוצים ואפונת וואסבי שהעניקו קראנצ'יות לכל המנה הסופר טרייה ורעננה הנ"ל.


אי אפשר שלא להתרגש ולהתאהב בכל הטריות הזו סביב -הן בדג והן בירקות הכל זועק טריות והכל אצלי בקערה שזה תענוג. כל ביס שונה מקודמו, פעם אחת נגסתי באדממה הפריך ופעם אחרת בדג הטרי שנימוך בפה, שילוב מרקמים וטעמים שמתמזגים לתוך מנה נפלאה.
המנה ענקית, טעימה ומשביעה, המרכיבים טריים. זה הגיע עם שפע רטבים כמו סויה, ספייסי מיו, טחינה וואסבי ועוד.
קינחתי עם טפיוקה, חלב קוקוס ומנגו שהיה מתוק אבל לא מדי, סיום נהדר לארוחה:  

כ"כ אהבתי את המשלוח הזה, הכל הגיע טרי, ארוז בצורה מוקפדת עם רטבים מותאמים לכל מנה ומנה.
אהבתי את המבחר העשיר של הירקות, הדגים והפירות הטריים.
זה עשה לי חשק כ"כ לטוס לתיאלנד
פוקי בודהה בול
המלך ג'ורג', 81 תל אביב יפו.
טלפון:
03-6112040

 

נכתב על ידי:

עדי עזרא

בלוג קולינרי, מתעסק באוכל טוב, מסעדות, ברים ומלונות כל מה שמוסיף טעם ועניין בחיים הטובים. כתבות נוספות גם ב-Easy : https://experts.easy.co.il/author/adi-ezra/

הצג את כל הפוסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *