שמונה,מסעדת שוק מצוינת עם אחלה מחירים ואוירה בככר רבין

שמונה,מסעדת שוק מצוינת עם אחלה מחירים ואוירה בככר רבין

אם אתם מחפשים אוכל טעים , יצירתי ושמח אז שמונה זה המקום בשבילכםממש מול ככר רבין על מלכי ישראלי 8  סוג של דוכן שוק , נטול פוזה , ישיבה לא פורמאלית על כסאות בר בית אוכל שמגיש אוכל טעים עם תפריט עונתי ומשתנה והכי חשוב בתמחור שפוי  בסביבות ה50 שח למנה עיקרית וזה בלב ת"א. אוכל לא יומרני , פשוט טעים ומנחם. אחרי שעיינתי קלות בתפריט ועל הספיישלים המתחלפים שעל הלוח הונחה על שולחננו פוקאצ'ה טריה ,מלח ים אטלנטי ,עגבניות מגוררות , שמנת חמוצה ושמן זית בנדיבות. הפוקאצ'ה.

פתחנו עם נקניקיות אסורות ופולנטה אפויה. נקניקיות החזיר נערמו לצד פולנטה אפויה שנעשתה מקמח תירס והוכנסה לתנור לזמן קצר ויצאה מעט אפויה בתיבול מלח, טעים טעים. את המנה ליוו ירקות על הפלנצ'ה כמו כרובית, תפו"א ועגבניות שזולפו בשמן זית והיו עתירים בטעמים.

המשכנו עם סינייה אורגינל,בתוך מחבת חמה הוגשה סינייה עם קציצות שמנוניות מתובלות שכוסו בטחינה ונגיעות של עגבניות מגוררות מעל, צנוברים והכל נעשה ביד טובה , ובתיבול מדויק שלא הפסקנו לזלול מהמחבת.

המשכנו עם אחת ממנות הדגל של המקום, חריימה בורי, שהגיע בצלחת עמוקה עם רוטב עגבניות  עשיר, טיפה חריף ומעקצץ בזכות פלפל ירוק חריף ,לימון כבוש וירקותשלא ציפיתי לראות בחריימה המסורתי כמו תפו"א,כרובית ובצל שכולם נצרבו על הפלנצ'ה לפני והונחו לצד דג הבורי שהיה רך (זו גדולה של המקום שלא ייבשו אותו). מנה שאני באופן אישי מאד אוהבת ותמיד מפנטזת לחזור שוב , וללקק את הרוטב עם כף. עשיר ממש כמו מרק. ללקק עד תום !

בהזדמנות נוספת שלי במקום הזמנתי את הניוקי בציר בקר ואוסובוקו,ניוקי רך שבושל בציר חמאה ( ואפילו הרבה ממנה ) בציר בקר עם בשר רך שמתפורר בפה.מנה שבכל מסעדה אחרת היו לוקחים עליה הרבה יותר.

תכ'לס יש לי רק מילים טובות להגיד על המקום בבחינת האוירה, האוכל הטעים , והמחירים ששווים לכל כיס למעט השירות בפעמיים שהיתי שם השירות היה איטי ומבולבל , פעם אחת המלצרית שכחה להביא את הפוקאצ'ה והביאה אותה רק אחרי שהזכרנו לה בסוף הארוחה , פעם אחרת איך שהתיישבנו זרקו את הפוקאצ'ה על השולחן , בלי שלום בלי חיוך , במן זלזול כזה שחברה שלי פשוט רצתה לקום וללכת ,אבל אני מאד מעריכה אוכל טוב אז החלקתי , כי זכרתי שהאוכל טעים ובאתי סופר רעבה. אז למעט השירות שאני מקווה שהשתפר מאז אפשר לסכם את הארוחה כטובה מאד,סוג של מחנה יהודה/אייל שני , ד מעולה באוכל ובמחירים שפוים. אוירה נעימה , קלילה , בירות ויינות במחירים מצחיקים.

שמונה

מלכי ישראל 8, תל אביב

03-6438008

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *