ארוחת טעימות ARIA

ארוחת טעימות ARIA

מסעדת שף יוקרתית שמכוונת למטבח האירופאי ,מסעדה מועוצבת שניכר שהשקיעו בה המון כסף,
שוכנת במבנה עתיק משופץ ויפיפיה במיקום די מרכזי בת"א. בכניסה למבנה העתיק בקומת הכניסה קוקטייל בר אפלולי וסקסי שמגיש קוקטיילים ומנות קטנות ובקומה למעלה קומת המסעדה. החלונות הגדולים והכסאות הלבנים משווים למקום את הרומנטיקה ואת האוירה הקסומה במקום.  הגענו לארוחת טעימות שכללה 7 מנות לחלוקה ב128 ש"ח לאדם.  תחילה פתחנו עם סקאלופ על ריזוטו שחור בציר סרטנים, המנה המצטיינת של הערב, סקאלופ שמנמניים ועסיסים בציר סרטנים , פייר התבעסתי שמגמרו במספר ביסים. 

עם המנות הראשונות קיבלנו סלסלת לחם טרי עם חמאה, שמן זית וחומץ בלסמי.

המשכנו עם ארטישוק ננסי צלוי בתנור על קרם של ערמונים ופרמז'ן מגורד מנה שפחות אהבתי והתחברתי מאחר והרוטב קצת הכביד על המנה. אני הכי אוהבת את הארטישוק צרוב בצורתו הטבעית עם שמן זית ואיזה שידוך לגבינה טובה,  מלוחה או כחולה 2 keep it simple ,הסמיכות המתוקה של הרוטב הנ"ל לא  החמיאה לארטישוקים.

המשכנו עם טרטר דג ים בוינגרט ג'ינג'ר על קרם אבוקדו וטוביקו שחור לכאורה מנה קלאסית  שאי אפשר ליפול איתה יותר מדי אבל לדעתי היתה אנמית.

מנה נוספת שאהבתי במיוחד זוהי מנת הפילה מוסר ים עם חמאת סויה בהירה ופירה ראטה, בשר הדג היה עסיסי ,רך ומלא טעם שספג את כל הטעמים ברוטב נוסח אסיאתי הלא זה טרנד חם היום במסעדות לא ?מנה  מצוינת והיתי חוזרת למסעדה ולו רק בשביל המנה הזו ומוותרת על האחרות.

ממשיכים בטעימות עם טורטיליני זנב שור על קרם תירס מתקתק בצק הרביולי היה עבה מדי וקמחי שנח בציר סמיך ,מנה שפחות אהבתי ולא היתה מוצלחת .

המשכנו במנה נוספת שאיכזבהרביולי כבד אווז מזוגג ברוזטה ביתית וצימוק איראנישוב הבצק עבה מדי ודחוס והמנה היתה לי מתוקה מדי וכבדה . 

ואז קיבלנו אתהסטייק קצבים על קרם של ארטישוק ירושלמי וכרישה שרופה עם ציר יין אדום שהפתיע לטובה , עם נתחים אדומים  ורכים ברוטב יין עשיר עם פטריות ,מנה קלאסית בביצוע מדויק. פה היתי ממש מרוצה וממש התבעסתי מגודל המנה.

קינחנו במסקרפונה פירות יער, מסקרפונה וניל עם קראמבל שקדים , נשיקות מרנג וקונפטיורית פירות יער למרות המראה המלבב הקינוח היה רק בסדר ולא משהו טו ריממבר. 

לסיכום: מאד כייף לשבת בARIA , לא חסרה שם אוירה וקסם של חו"ל , נאמר צרפת למשל ? האוכל  שואף לגבוה אבל מרגיש לי משהו מפוספס שם וחבל. התמחור גבוה , והשירות נהדר ,רק היה כייף יותר לו היתה אחידות במנות כי אהבתי 3 מנות מתוך 7 מנות שהוגשו לנו.

 ARIA

 נחלת בנימין 66, תל אביב

 03-5296054

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *