סזאר רחובות, אוכל ואווירה בשיק אירופאי

סזאר רחובות, אוכל ואווירה בשיק אירופאי

מסעדת סזאר היא מסוג המקומות שגרמו לי לנסוע עד לרחובות,כן אני יודעת לתל אביבים העצלים זה נשמע כמו מדע בדיוני אבל אם נדבר על התועלת והיתרון הרי שמדובר בדיל משתלם, מוותרים על הפקקים וחוסר החנייה,העצבים והלחץ מניעים את האוטו וכבר נמצאים באווירה אחרת, יותר משוחררת ורגועה. אז כן היה לי שווה לעשות גיחה מחוץ לבועה. פייר, לא ידעתי שיש סצנה קולינרית טובה ומשגשגת ברחובות, פארק המדע רווי במקומות בילוי איכותיים ודי שמחה להעיד שממש נהנתי לגלות ביסטרו שמגיש אוכל מצוין במחירים שפוים. כבר בכניסה ניתן להבחין בעיצוב המוקפד ברמת אחרת, עיצוב רטרו והאוירה במקום טובה, ניתן לבחור לשבת בחלל הגדול של המסעדה או לבחור בבר העשיר, האווירה רומנטית ורגועה,יכולה להתאים לזוגות, אנשי עסקים בצהרי היום ולמשפחות כאחד, מקום בו כולם ימצאו את המנה האהובה עליהם ובמחירים שפויים בגובה העיניים. הגענו בשעת ערב מוקדמת, המקום היה חצי מלא,בזוגות ומשפחות עם ילדים ושהתקדמנו עם השעה והמנות בהמשך הערב המשפחות כבר עזבו והמקום התמלא בזוגות וחב'רה צעירים, והנה אני חשבתי שרחובות ונס ציונה רדומות. טעיתי.  חייבת לשבח את המנות הראשונות שהיו מעולות,מוקפדות וסופר טעימות. לאחר עיון קל בתפריט בחרנו בקוקטיילים ומיד קיבלנו לשולחן פוקאצ'ה קראנצ'ית משוחה בשמן זית עם חמאה וזיתים שחורים מלוחים ליד. הפוקאצ'ה הונחה על נייר עיתון נראה הכי בקזו'אל אבל בשיק אירופאי. 


הרבה זמן לא נפגשתי עם מירבי והיה לנו הרבה על מה לדסקס ולהתעדכן אחת בחיי השניה, כמובן שעם דרינק ביד השיחות מתגלגלות בשצף קצף. מירבי בחרה בקוקטייל על בסיס ליקר תפוזים ואני בחרתי בקוקטייל רימונים על בסיס וודקה וג'ין. שני הקוקטיילים היו מתוקים וקלילים, בול לשעת ערב זו.





















תחילה קיבלנו סביצ'ה על קרם יוגורט וחציל, חתיכות דג טריות שהונחו על קרם חציל ויוגורט בתיבול עדין. מנה ראשונה קלאסית טעימה ונעימה בפה.


אני מטורפת על פטריות וברגע שאני רואה בתפריט מנה עם פטריות הרי שאני חייבת להזמין ואם זה ברוטב שמנת עשיר אז בכלל טוב יותר. 
פטריות יער, שינוקי ופורטבלו ברוטב שמנת  מדובר על 2 פטריות גדולות ברוטב שמנת ופרמז'ן, הרוטב טעים, סמיך במידה הנכונה, מירבי ואני התענגו מכל ביס וביס ומהבשרניות של הפטריה הזו. מירבי ציינה שיש לי עיני נץ איך קלטתי ישר את המנה הזו בראשונות בתפריט כי היא פספסה זאת והודתה לי על המציאה !  

בהמלצת המלצרית הזמנו מנה מהספיישל שהיתה שיחוק, ספיישל, סלט טונה צרובה עם אנדיב

מדובר על נתחי טונה טריים צרובים שהונחו בצלחת גדולה על עלי אנדיב ברוטב עשיר שעשוי מחרדל עם חתיכות אנשובי שפוזרו מעל, ביצה קשה ופרמז'ן. לבשר הטונה האדומה היה טעם של סטייק שנצרב על הפלנצ'ה, הסלט עשיר בטעמים, מרקם מצוין לטונה הצרובה, הירקות טריים, סלט מאד מוצלח וסיימנו עד תום. נקווה שיכניסו אותו לתפריט הקבוע כי חבל לפספס אותו.

























חלקנו 2 עיקריות הלכנו על פחמימות (פסטה) ובשר (פילה בקר), בחרנו בפפרדלה מלך היער עם חמאת כמהין ואספרגוס, דפי הפסטה היו דקים ואוויריריים במרקם עדין ולא כבד ברוטב משגע של חמאת כמהין, התענגו מכל ביס וביס, את הקראנצ'יות במנה קיבלנו בדמות האספרגוס דבר שהוסיף עניין למנה. נחמה בצלחת ובעיקר בבטן.

כמו כן חלקנו מנה מהספיישל: פילה בקר ברוטב יין על ניוקי, קצת התלבטתי אם לבחור בפילה בקר כי חששתי מהסיביות שלו ואני מעדיפה בשר שמן יותר כמו אנטריקוט (אבל לא היה בתפריט) המליצו לנו רבות על הספיישל הנ"ל שלא נתאכזב וכך היה. הפילה היה עסיסי (כן זה עדיין פילה) ועדיין הצליחו לשמור אותו אדום,במרקם עסיסי ונימוח, בדרגת עשייה כמו שכל קרינבור אוהב (מדיום) ,הפילה הונח על ניוקי במרקם קליל ורך. הסטייק מעל נראה מ-א-ד מפתה ומסעיר, הרוטב בסמיכות נכונה ועז טעמים זו בהחלט היתה בחירה מנצחת.

מלאות אחרי כ"כ הרבה מנות אבל היינו חייבות איזה משהו מתוק שיסגור את הערב ויחתום את הלילה בסזאר, בחרנו בעוגת גבינה אפיה עם שמנת חמוצה מעל ברוטב פירות יער. מרקם העוגה היה עשיר ולא מתוק מדי ומכביד, השתלב מצוין עם הרוטב חמוץ מתוק מפירות היער.

לסיכום,

סזאר ביסטרו בשיק אירפואי בפארק המדע ברחובות המציע תפריט בגובה העיניים, חווויה קולינרית עשירה ברמה מוקפדת, באוירה נעימה ורגועה, האוכל טעים והמחירים שפויים.

אלו היו 3 שעות של שיחה טובה עם חברה על אלכוהול ואוכל טוב.



סזאר

פיקריס 3 

פארק המדע רחובות

08-9465444

2 תגובות

comments user
ששת שצ

נקרא מרתק

comments user
טועמת ורצה לספר לחב'רה

העברנו שם קרוב ל3.5 שעות היה מעולה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *