בר המשבצת, ,אלכוהול,אוכל, מצב רוח מרומם ומה שבינהם

בר המשבצת, ,אלכוהול,אוכל, מצב רוח מרומם ומה שבינהם

המשבצת, בר שכונתי (ולא רק) יושב בסמיכות לנקודה מאד מרכזית באבן גבירול (על דוד המלך 1) בעל חלל גדול ,חלקו הקדמי יושב ממש על הרחוב עם שולחנות מוגבהים ורגילים הכי מתאים למפגשי חב'רה/זוגות ואחרים שנהנים לגלגל שיחה תוך כדי שיכרות, מה שנקרא מינגלינג,צחוקים ועוד, בפנים המוזיקה יותר רועשת והאווירה יותר אינטימית וסקסית. הגענו בשלישי ב21:00 והמקום כבר היה מפוצץ והומה אדם, הבר בוויב טוב, מלצרים חביבים וסופר חייכנים. לי הכי כייף תמיד לראות אנשים שותים ואוכלים מהצד זה נראה כמו משתה צוהל ושמח, ניכר שהרבה אלכוהול ואוכל על השולחנות, בדיוק כמו שאני אוהבת. המקום מציע נשנושי בר טיפוסיים ולא רק, כמו מנות ראשונות קטנות מגוונות, סלטים וגם אוכל יותר ממשי (שיספוג את האלכוהול) כמו: כריכי עוף ורוסטביף, מיני בורגרס, סלופי ג'ו (לחמניה עם בשר טחון מעט מתקתק) פיצות עם תוספות משתנות, נקניקיות פרנק, נאצ'וס מושחת ועוד. פתחנו את הערב, אני בקוקטייל מתוק כשמיכלי (על שם המלצרית) את המתוק כבר בחרו בשבילי והאלוכוהול לבחירתי (רום, ג'ין וודקה) אני בחרתי בג'ין,לא יודעת למה ככה הרגיש לי, קוקטייל מתקתק נעים לפתוח איתו את הערב, חברתי בחרה בויינשטייפן ויטוס (כהה יותר וחזקה יותר) בירת חיטה לא מסוננת בצבע בהיר שופע
וחושני,בעלת טעם חזק מאד עם ניחוח פירות טרופיי( 7.7%) אלכוהול.  עם האלכוהול בא התאבון אז בחרנו בארטישוק הבית, ארטישוק קצוץ, עגבניות שרי,זיתי קלמטה ולאבנה. מנה קטנה וחמודה, לדעתי היתה עובדת יותר עם חתיכות גדולות של ארטישוק, אהבתי את המליחות של זיתי הקלמטה שעורבבו  במנה. המשכנו עם כריך רוסטביף שאין דברים כאלו: רוסטביף קצבים, ביצת עין מלפפון, חמוץ וכרוב הבית. כריך מצוין שבא טוב עם הדרינק ליד, הלחם היה פריך בחוץ (קראנצ'יות טוסטית כזו),קליל ואווירירי עם נתחי רוסטביף מצוינים, התחלה טובה לריפוד הבטן לאלכוהול ש-yet to come.  אני בד"כ טיפוס של בירות אבל הערב הזה התחשק לי מתוק, המשכתי עם בירת ליפמנס פרוטס, בירה המבוססת על חמישה סוגים של פירות אדומים: תות, אוכמניות, דובדבנים, פטל וסמבוק המתיישנת כ-18 חודשים בחביות במבשלה. הבירה בעלת צבע אדמדם, בעלת ניחוח מרענן ופירותי, טעם מתוק המאוזן בסיומת חמצמצה ומעודנת. בירה טעימה וקלילה (4.2% אלכוהול).  המלצרית המליצה רבות על הנאצ'וס, נאצ'וס אמיתי מוקרם בתנור בתוספת פלפל שיפקא,כוסברה, סלסלה, גוואקמלה ושמנת חמוצה. נשנוש כייפי. הזמנו את קערת השיכורים, טבעות בצל אמיתיות, צ'יפס בטטה ,צ'יפס תפוחי אדמה ונקניקיות פרנק, מנה שרצה מן הסתם בשולחנות רבים כי היא הכי הולכת עם אלכוהול שזורם בעורקים. מנה מצוינת ומושחתת "בדיוק מה שהדוקטור ממליץ" בירה וטוגנים, שילוב אלוהי. הרי לא סתם זה עבד אי שם ב80'S ועדיין עובד גם עכשיו רק שפה הצ'יפס וטבעות הבצל עשויים מירקות טריים ולא קפואים. צ'יפס הבטטה היה קראנצ'י והנקניקיות שמנמנות ועסיסיות. היינו די שבעות אבל הספיק לי מבט חפוז אחד על מישהו מהבר שאכל פיצה וכל הגבינה נטפה לו סביב לפה אז הייתי חייבת להזמין לי גם, נשברתי, אני לא יודעת לדחות סיפוקים (ohhh myyy) אז הזמנו פיצה פפרוני עם גבינה שנוטפת עוד קצת רוטב היה משדרג זאת יותר.

בין לבין המלצר עשה איתנו  צ'ייסרים, הוא שתה קוניאק ( קוברייזה) אז הצטרפתי לחגיגה.

לסיכום,שיכורה ומחוייכת יצאתי מהבר, מקום שכייף לחזור אליו, נראה שתמיד הווייב בו חיובי, האלכוהול משובח, אוכל מגניב ליד הדרינקים לריפוד הבטן (שיעשה לה נעים) מלצרים וברמנים אדיבים וחייכנים בקיצור מקום שהוא בעיקר FUN.

דוד המלך 1,תל אביב

055-660-9167

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *