JUNO בר יין ומעדנים מהמטבח האיטלקי,פינת קסם בצפון הישן של ת"א, להרגע מהמולת היום עם יין טוב וטאפס ליד

JUNO בר יין ומעדנים מהמטבח האיטלקי,פינת קסם בצפון הישן של ת"א, להרגע מהמולת היום עם יין טוב וטאפס ליד

JUNO בר יין המשלב חנות יין ומעדנים מהמטבח האיטלקי. מקום קטן ואינטימי עם מבחר יינות משובחים באווירה רומנטית וחמימה בצפון הישן של תל אביב לא רחוק מככר מילאנו. ג'ונו מציע אוכל מהמטבח האיטלקי (מבחר טאפסים טעימים ומגוונים וגבינות משובחות).הישיבה בחלל הפנימי די אינטימית, תאורה עמומה ומלטפת, מוזיקה רגועה ברקע ולא מחרישת אזניים, נעמה לנו באזן בטון הנעים והרך של שנסונים צרפתיים וג'אז. ישנו קיר מרהיב שמציג את כל מבחר היינות,ריהוט כפרי מעץ עם שולחנות ומפות משובצות פשוט קסם של מקום. ניתן גם לשבת בחוץ באוויר הפתוח, בחורף המרפסת מקורה ופסטורלית שופעת עציצים באדניות ואורות מנצנצים. מקום שכייף לבוא אליו בסוף היום ולנער את תלאות היום מאחור (לחץ העבודה,הלקוחות שמנדנדים ואת מצבי הרוח של הבוס ועוד ועוד… נא להשלים את מה שמתאים) פשוט להרגע, להשען לאחור,לשתות כוס יין ולהזמין איזה טאפס שווה ליד להמשיך עם עוד כוס יין ופשוט להרגע ולהתמסר לרגע,להנאות הקטנות של החיים. הנהנתנות שלי באה לידי ביטוי בניתוק מתלאות היום, בלגימה מהמשקה,לגלגל שיחה עם חברה טובה ולאכול משהו ליד. אנחנו אנשים פשוטים לא ביקשתי יותר. מה גם שהמקום מושלם לדייטים רומנטיים בגלל התאורה העמומה, האוירה החמימה והאינטימיות שבמקום.

 קפיצה קטנה לצפון הישן של ת"א משולה לגיחה קצרה לאיטליה,לשתות יין להרגע ולהשתחרר, נראה לי זה קונספט המקום לא ??  בJUNO היצע גדול של יינות צרפתיים,איטלקיים ויינות בוטיק ישראלים בכוסות ובבקבוקים. פתחנו את הערב ביין כמובן עינב עם hot to trot יין אמריקאי מבלנד של קברנה מרלו וסירה ואני בפול מאס רוזה ,יין רוזה צרפתי מענבי סירה. היין שלי היה פירותי (טעמים אקזוטיים של ליצ'י וגויאבה).הזמנו מס' מנות פתיחה קטנות בסגנון איטלקי וביתי שילוו את האלכוהול. בתמונה: ברוסקטת סרדינים,ברוסקטת פטריות בתנור וכיסוני קממבר.

ברוסקטת פטריות בתנור,זוג ברוסקטות בתנור עם שמנת, גורגונזולה ופטרוזילה. אחד הטאפסים המוצלחים של הערב,אני מתה על מוקרם עוד מימי ה90'S העליזים. אין דבר שיותר מנחם ממני מאיזו הקרמה טובה ועוד מעל פטריות טריות. כמה טעים ומנחם בבטן.

וגם ברוסקטת סרדינים, זוג ברוסקטות עם עשבי תיבול, בצל פלפל חריף ופרמז'ן. מליחות הסרדינים והפרמז'ן, החריף שמעקצץ הכי מתבקש לשתות עוד אלכוהול. הנשנוש האולטימטיבי ליד.

כיסוני קממבר, כיסוני פילוי במילוי גבינת קממבר, מוגש עם ריבת שום. כיסונים ממולאים בקממבר חמימה שנוזלת מכל עבר, כל ביס ממכר!   ממשיכים עם ספזיו גבינה,מיני באגט עם מחית כמהין , ארטישוק, סנט מור

גבינות זה טעים,גבינות זה משובח אבל חסר לי טיפת בשר, נשנוש קרינבורי כהלכתו, ברזל וזה (בהמלצת הרופא כמובן). נקניקיית עגל בעבודת יד עם סלט תפו"א, קורנישונים וחרדל. נקניקייה מצוינת עם חרדל חרפרף וסלט תפו"א במרקם רך ונעים שמתגלגל בפה.

התרעננו עם סלק אפוי, פלחי סלק אפוי עם גורגונזולה, אורגנו,מיקרו עלים ובלסמי מצומצם. משחק בין המתיקות שבסלק לחריפות שבגבינה , פשוט תענוג. 

כמו כן הזמנו סלט פרשוטו, אגסים וקממבר, בזיליקום, שמן זית ובלסמי מצומצם. סלט עם נקניק מיובש מקותלי חזיר שמשודך ע"פ רב עם פירות, הפעםהזו -זה עם אגסים בתיבול עדין,שמן זית,בלסמי מצומצם ובזיליקום. שילוב טעמים מנצח בין המליחות שבנקניק למתיקות שבפרי ובבלסמי, ללא ספק מנת חובה ליד היין. 

מדושנות מעונג ושיכורות קלות הצצנו בתפריט הקינוחים, תחילה לקחנו פנקוטה עם דובדני אמרנה במרקם נעים ובמתיקות עדינה.

וחלקנו גם את האצבע שוקולד ונוגט,שזה היה כבד יותר ומרוכז בשוקולד איכותי לחובבי ז'אנר השוקולד המכורים למתוק שאחרי.  שתינו יין קינוח,שרי מתוק, דון גווידו ,עשוי מענבי "פדרו חימנז" ומיושן 20 שנה בחביות עץ, סיום מתוק במקום קסום.

לסיכום, הג'ונו בר, פינת חמד אמיתית בצפון הישן של ת"א,הפוגה מהמולת היום, בר יין עם טאפסים איטלקיים נהדרים באוירה אינטימית, רגועה ומשוחררת, הכי קוזי ומזמין. השירות אדיב, מקום ובעלים שאוהבים לארח מכל הלב (רואים את הזיק בעיניים והחיוך שאומר הכל). טיפ לחניה באיזור, לנסות את החניון ברח' בובליק הוא בחינם והיא די גדול.

וכך נראות נשים מרוצות






































ג'ונו 

דה האז 1, תל אביב יפו03-5446620

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *