השקת תפריט קיץ בתפוז בטבע פארק הרצליה

השקת תפריט קיץ בתפוז בטבע פארק הרצליה

שמחתי לקבל הזמנה להשקת תפריט קיץ מרענן ובריא בבית הקפה "תפוז בטבע" בהרצליה שחוגג יום הולדת 4 במספר מאחר וזה איפשר לי לקחת ברייק מהמולת היום ושאר הלחצים ופשוט להנות ממקום עירוני בטבע,פינת חמד בפארק הרצליה בסגנון כפרי שאפשר להשען לאחור ולהרגע. תפוז בטבע ממוקם בלב חורשת האקליפטוסים, הרבה ירוק מסביב ובעיניים,כורסאות ושולחנות פזורים בין העצים,עם פינות זולה לישיבה נינוחה בחוץ מתחת לעצים המוצלים או ישיבה בפנים בתוך מבנה עץ יפיפיה ושוב הכל באוירה פסטורלית ושלווה. תפריט הקיץ בריא ומזין כולל מנות טבעוניות, מנות נטולות גלוטן ומנות שף חדשות, מבחר מגוון של מנות ראשונות וארוחות בוקר. על התפריט החדש חתום השף עידו מדר בעל רזומה וותק רב במסעדות בארץ ובחו"ל, תפריט רחב של מנות בריאות ומזינות תוך שימוש בחומרי גלם טבעיים ואיכותיים בדגש על קטניות, יותר צלייה של הירקות ופחות טיגון בקיצור לתת לירק לדבר בשם עצמו על הצלחת. יש במקום בר משקאות עם מגוון רחב של שייקים ומיצים טבעיים, קוקטיילים מיוחדים בשילובי פירות טריים. אז תחילה התרעננתי עם שייק פירותי על בסיס חלב (ניתן להזמינו על בסיס חלב,סויה מיץ או אלכוהול לפי בחירה וחשק).

המנה הראשונה שקיבלנו על השולחן היתה- סלט עדשים שחורות מונבטות עם קשיו, קארי צהוב ופקאן סיני, מנת ספיישל. מנה המשלבת מרקמים נימוחים של העדשים וקראנצ'יות מתפרצת מאגוזי הפקאן בשילוב גרידת לימון, מנה קלילה שפתחה את התאבון לבאות.

אט אט קיבלנו בהדרגה מבחר מנות ראשונות מהתפריט החדש:

ארנצי'יני פטריות עם מוצרלה ובזיליקום, כדורי אורז איטלקיים קראנצ'יים מטוגנים ברוטב פומודרו ביתי.  מנת נשנוש טעימה – שתמיד כייף לאכול לפני כל ארוחה עיקרית כי זה פשוט טעים ופריך.

חציל שלם על המחבת במטבוחה ביתית חמה, טחינה וצ'ילי ירוק. למראית עין המנה נראית כמו שקשוקה וגם בטעמה היא אף מזכירה שקשוקה. חציל בשרני שנח ברוטב עגבניות עשיר וטעים בזילוף בנדיבות של טחינה מעל עם פלפל צ'ילי אדום (זה מה שהוגש הפעם) , בחרתי להתעסק ולאכול עם המזלג ללא הלחם שקרץ לי לנגב היישר מהמחבת (כצפוי)



























ירקות באלדי בגריל ,ירקות קלויים בנגיעות פרמז'ן ופיקורינו.  מנת ירקות קלילה ופרשית ממבחר ירקות טריים של אותו היום, עגבניות שרי, בצל סגול, בטטה, קישואים וחצילים שנצרבו בגריל ושמרו על טעמם המקורי בתיבול מינימלי וגילופי פרמזן מעל.

ממשיכים עם ארטישוק בגריל -ארטישוקים שלמים ועסיסיים בגריל ויוגורט עם עלי נענע טריים ובזיליקום מעל. מנה פרשית, ארטישוקים בשרניים מלאי טעם שנצרבו בגריל עם יוגורט קר ומרענן. נזלל חיש קל.

מאפה פטה פילו, מנה שאהבתי במיוחד. מדובר במאפה פילו אוורירי במילוי גבינת פטה עשירה רבה ועזת טעם עם עלי זעתר טריים מעל שמעניקים מרירות דומיננטית וזיגוג של דבש מעל ושום קונפי. הביס שלקחתי היה קראנצ'י ,מלוח בצורה נהדרת מהגבינה המצוינת ועם זאת מתוק שאיזן בצורה נעימה את הביס בפה. המאפה הוגש עם סלט ירוק מאורוגולה עם בלסמי מעל. מנה מצוינת שאשמח לאכול אותה שוב ושוב !

ממשיכים בגזרת הסלטים,סלט סלקים, סלק מבושל, סלק טרי, קולברי, עלי בייבי ופטה בתיבול בלסמי, סילאן ושקדים קלויים. אהבתי את שילוב הטעמים והמרקמים של הירקות,הסלק הוגש כסלק מבושל וכסלק טרי וקראנצ'י, חיבור טעמים ומרקמים בין ירקות טריים ולאלו שבושלו, ברמה של נימוחות (מהסלק המבושל) לצד הקראנצ'יות (מהירקות הטריים-סלק וקולברי). כל זה נעטף בנדיבות ברוטב בלסמי מתקתק בליווי גבינת פטה מלוחה ושקדים קראנצ'יים. סלט בריאות פריך ומעניין שקשה להפסיק לנשנש.

המשכנו למנות עיקריות מהתפריט החדש:

כריך פסטרמה טופו, מנה טבעונית עם טופו שהושרה במרינדה של פפריקה מעושנת, שום ודבש הוגש בתוך לחם מרוח בחמאת קשיו, בזיליקום,עלי בייבי, ירקות טריים ושומשום מלא. לאחרונה עם כל הטרנד הטבעוני והשיח על תזונה אחרת הביא לדיון ושיח על מנות שהתחפשו בנראות שלהן למנות בשר מוכרות כמו המבורגר צמחוני וכ'. אז פה לגמרי התבלבלתי לרגע וחשבתי שמדובר על כריך עם חזה עוף מפולפל, נראה כ"כ עסיסי וצבעוני ומדובר בעצם על טופו. הרי ידוע שראשית כל אוכלים עם העיניים ובמראה זה אכן שובה אותך וגם בטעם אם כי באופן אישי אני לא חובבת ידועה של טופו.

עיקרית נוספת הוגשה לשולחן, וג'י בולס, תבשיל קציצות צמחוני ברוטב עגבניות עשיר ואפונה ביתי. קציצות נימוחות מעדשים שנראות בקלות כמו בקר אך הן צמחוניות ,שהכי כייף לבצוע את הלחם ולנגב היישר מהמחבת את הרוטב הטעים.

ממש לפני סיום קיבלנו פינוק אחרון של צ'יפס קרוע שבד"כ מוגש לצד מנת הפיש את צ'יפס שבתפריט, פוטאטוס קראנצ'יים במליחות מדויקת שקשה להפסיק לנשנש עד תום !

היתי כבר שבעה ומפוצצת מרב מבחר המנות שאכלתי אך תמיד נשאר מקום קטן למשהו מתוק בסיום הארוחה, פינקו אותנו במגש קינוחים שווים ובו עוגת ביסקוויטים של סבתא, מתוקה ועשירה בדיוק כמו בבית שאוכלים עם המשפחה, עוגת גבינה קלאסית (שזה הפייבוריט שלי תמיד)  ופאדג' שוקולד עשיר (נטול גלוטן) בציפוי אגוזים קראנצ'י.

לסיום, היה כייף לבוא  ולהתנתק מהמולת היום והעיר הסואנת לבית קפה באוירה כפרית ופסטורלית בליבו של פארק קסום (עם חניה באיזור, עניין של מה בכך באיזור המרכז). פשוט להרגע ,להשען לאחור ולהנות מתפריט בריא בין אם אתם אחרי אימון ספורט או מפגש עם המשפחה והילדים (שיכולים להתרוצץ ולהשתולל בפארק). המקום בהחלט מתאים גם לבילוי רומנטי או  לפגישה עסקית בצהרים בנחת, להנות מהטבע סביב (מבלי לצאת בכלל מהעיר) ולהתפנק על איזה שייק טעים ובריא או לאכול ארוחה מזינה. התפריט התחדש במבחר מנות ראשונות, לחם מטבלים,פלאפל גבינות, מאפה פטה ועוד, סלטים שונים, כריכים ומנות עיקריות חמות כמו ווג'י בולס, חזה עוף בגריל ובמגוון ארוחות בוקר שמוגשות עד השעה 13:00. כמו כן ניתן להנות מ"בראנץ' בופה בטבע" – בופה ארוחת בוקר עשיר שיפעל רק בימי חמישי בין השעות 09:00-14:30 ויכלול מבחר סלטים, מנות חמות,מוזלי ,שתיה חמה וקרה במחיר 65 ש"ח לסועד.

ניתן לערוך אירועים במקום (פרטיים או עסקיים) עד ל200 איש עם תפריט מיוחד באמצעות מזנון או הגשה.

קפה תפוז בטבע

כניסה מרחוב ז'בוטינסקי (פארק הרצליה)

טלפון: 09-9744050

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *