פפיטו, בר שכונתי בבוגרשוב עם תפריט אוכל משובח

פפיטו, בר שכונתי בבוגרשוב עם תפריט אוכל משובח

פפיטו, בר מסעדה שכונתי,אינטימי וקוזיי שנפתח ע"י שני חברים דרור ודודי, בר שכונתי עם קהל לקוחות קבוע כמו בשיר:   Sometimes you want to go where everbody knows your name. הבר ממוקם בחלקו המערבי של רחוב בוגרשוב (החלק שקרוב לים) רחוב מרכזי ותוסס, בר שכונתי שהוא כמו בית, באווירה קלילה ומשוחררת, להעביר ערב בכייף עם החברים על בירה טובה מהחבית ואוכל טוב. המקום מעוצב בפשטות ובחמימות ביתית, עם בר ישיבה ארוך, שולחנות מעץ גדולים בפנים ובחוץ, מסכי טלוויזיה שמשדרים ספורט, דיספליי של בקבוקי אלכוהול, מבחר עשיר של בירות מהחבית או בבקבוק, תפריט אוכל בהחלט מכובד לבר -הבעלים חובבי אוכל אירופאי וזה ניכר בתפריט מנות כמו הרינג וכבד קצוץ (אני מאוהבת!) תפריט אוכל עשיר עם מבחר בשרים מגוון, שניצל וינאי (לבן), המבורגר (אחד הטובים בעיר) צלע לבן, כריך רוסטביף משובח, נקניקיות ברטוורסט ביתיות, ברוסקטות עם עם טופים שונים ומגוונים,סלטים ועוד דברים טעימים ליד הבירה. התאורה  בבר עמומה והמוזיקה, קלאסיקות רוק, בלוז,ג'אז ועוד.

פתחנו את הערב בקפריניה חמצמצה

הזמנו שמאלץ הרינג למנה ראשונה, דג בשרני ,עסיסי ועז טעם, השמאלץ הוא גדול יותר, עסיסי ושומני יותר. הדג הונח במרכז הצלחת וסביבו פרוסות עגבניה טריות, טבעות בצל  בנדיבות ובצל ירוק  קצוץ מעל. פשוט מושלם ליד הדרינק, מליחות הדגים פשוט משוועת לאלכוהול- שידוך משמיים.

מנה ראשונה נוספת סלט ירוק עם פלחי תפוח, גבינת רוקפור ואגוזים ורוטב בלסמי. סלט מרענן משלב בין החריפות של הגבינה הכחולה למתיקות והחמיצות של התפוחים. מנה ראשונה מצוינת וקלילה.

את פפיטו אני מכירה כבר מזה מס' שנים שאני וחברותי נפגשות בקז'ואל בשעות ערב לשיחות קשקושים בירה ונשנושים טעימים ואיכותיים כך שאין מצב שאני בבר ולא מזמינה את כריך הרוסטביף  המושחת או את ההמבורגר  המושלם שהוא מבחינת MUST בפפיטו ! אחד ההמבורגרים הטובים בעיר מסתתרים בפפיטו: המבורגר זלמן 200 ג' בתוספת גבינת צד'ר לבקשתי. ההמבורגר מתערובת בשרים שאותה מכינים אצל זלמן (זלמן בשרים ביפו) ביקשתי אותו במידת עשייה מדיום, הגיע בשרני, אדום ורך, כפי שנראה בתמונה הכי  porno food, קציצה עסיסית ושומנית,עזת טעם בשילוב עם גבינת צ'דר היה פשוט מצוין מלא בטעמים, הוגש עם צ'יפס פריך בנדיבות ואיולי שום וצ'יפוטלה ליד. והמחיר- באמת אחד השווים, 55 ש"ח כולל צ'יפס ! הרבה יותר איכותי, נחשק וטעים מהמבורגר תעשייתי ברשתות הגדולות.

חברתי הזמינה fish & chips, מנה שהגיעה נדיבה בגודלה, דגים בשרניים בטמפורה ששודכו לרוטב טרטר מצוין זה וזסט לימון מעל פשוט תענוג, אוכל מטוגן שהולך מצוין ליד המשקה.

לסיכום, פפיטו בר הוא מקום מקסים לסגור בו את הלילה או לחלופין להגיע ישר אחרי העבודה להנות מHAPPY HOUR למפגש קז'ואלי עם החברים לבירה ולאוכל טעים ליד. בפפיטו ניתן לראות את כל הגילאים במקום, בני 20 ו40, כולם נהנים מבירה צוננת ואוכל ליד, אוכל נטול פוזות – פשוט טעים ליד המשקה. השירות לבבי באווירה ביתית ושוב -אתם חייבים לבוא ולהכיר את פפיטו – אתם בטוח תתאהבו ותהפכו אותו לבר השכונתי שלכם !
כי בפפיטו  everybody knows your name


פפיטו בוגרשוב 28 ת"א
073-7584218

א' – ה' – שעה 19:00 עד הלקוח האחרון

ו' – ש' – שעה 20:00 עד הלקוח האחרון

HAPPY HOUR

א'- ה'   19:00 -21:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *