מחייה 13, המשקה שמרענן לי את הקיץ בטעמי לימון ואשכולית אדומה

מחייה 13, המשקה שמרענן לי את הקיץ בטעמי לימון ואשכולית אדומה

היה קשה לי לסרב להזמנה לסדנת קוקטיילים למשקה אניס חדש כי אלכוהול ואוכל הם שתי אהבות שלי שמבחינתי אחת לא מתקיימת בלי השניה, כי ראשית מתחילים באלכוהול טוב ואז נפתח התאבון ובגדול. "123 אלכוהול" השיקה את "מחייה 13" על בסיס ערק, משקה קייצי קליל הכי מתאים לחך הישראלי, אותנטי יושב בול לאקלים הים תיכוני שלנו, משקה שמיוצר בספרד ויש בו את החיבור הנפלא בין האלכוהול בדמות האניס למיצים טבעיים שנסחטו במקום. מחייה 13 מבוסס על אניס בשני טעמים מרעננים ,לימון חמצמץ ואשכולית אדומה במתיקות עדינה- 13% אלכוהול. הכי פשוט למזוג אותו לכוס, לשים קוביות קרח וכבר יש לכם סוג של קוקטייל מרענן וקליל לימות הקיץ בלי צורך שיהיה לכם שייקר או שאר מרכיבים כמה פשוט ככה קל. כמובן שאפשר גם להתחכם ולהכין אין סוף קוקטיילים בצירוף של מחייה 13 ועוד מרכיבי אלכוהול אחרים שהם לאו דווקא ממשפחת האניס שישתדכו טוב עם מחייה 13 כמו רום, בחרובקה, וודקה ומיצים טבעיים כפי שלמדנו איך לערבב ולשקשק על קצה המזלג בסדנת הקוקטיילים שהתקיימה בבר הפיפטי שבקינג ג'ורג' עם אסף המיקסולוג שהדגים אופן הכנתם של מס' קוקטיילים. התחלנו בקוקטייל קלאסי -מחיאטו,מוחיטו כפי שאנחנו מכירים בטוויסט מיוחד עם 30 מ"ל מחייה 13 לימון, חוצים חצי לימון לקוביות וכותשים, מוסיפים נענע טריה, 30 מ"ל רום, 30 מ"ל לימונים- משקשים ,מוסיפים סודה ומקשטים בנענע טרייה וכוכב אניס. אחלה קוקטייל קליל וחמצמץ לפתוח בו את הערב. 

וכך נראהמחייה 13 AS IS מהבקבוק היישר לכוס עם קוביות קרח (טעמים לימון ואשכולית אדומה)

אסף המיקסולוג בפעולה



קוקטייל שהיה אהוב עלי מכל היהRED POMELO,
30 מ"ל מחייה אשכולית אדומה, 40 מ"ל וודקה, 10 מ"ל ליקר בולס אדום , 10 מ"ל מיץ גואיבה, 20 מ"ל לימון ו-20 מ"ל מי סוכר. קוקטייל מתקתק, אני משוגעת על גויאבה אז כמובן שהכי אהבתי אותו בזכות חיבתי הרבה לגויאבות, קוקטייל סקסי ואקזוטי-להשען לאחור בכסא, ללגום ממנו בהנאה ופשוט להנות מהחיים.

ממשיכים עם HERBI 13, קוקטייל עשבוני מרענן עם טעמי ציפורן ברקע. מרכיבים: 40 מ"ל מחייה 13 לימון, 20 מ"ל בחרובקה (משקה צ'כי) 20 מ"ל לימון, 20 מ"ל מי סוכר ותוספת של תמצית עשבים- ממש נגיעה לתיבול ארומטי.

את מחייה 13 ניתן להשיג בחנויות משקאות ,ברשתות השיווק הנבחרות, דיוטי פרי של ג'יימס ריצר'רדסון, רשת קופיקס וכמובן בברים.

מחיר מומלץ לצרכן -59 ש"ח. 

תמונות – שוש חזן המקסימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *