KONA,סושי אורבני ברביעיית פלורנטין

KONA,סושי אורבני ברביעיית פלורנטין

גיליתי לאחרונה מקום חדש בפלורנטין ממש פינת חמד, KONA  סושי שממוקמת התוך תוכנית מגורים הכוללת דירות בבנייני מגורים גבוהים בליבה האורבני הפועם של תל אביב, מרכז הסוהו המתחדש של תל אביב, שוכן קומפלקס רביעיית פלורנטין ובה שדרה הכוללת קומת מסחר, מרכז קניות שוקק חיים עם חנויות מותגים, מסעדות,בתי קפה ומועדון כושר שנבחרו בקפידה על מנת להתאים לתמהיל האיכותי של אוכלוסיית הדיירים במקום.

KONA סושי החלה את דרכה לפני 3 שנים במודיעין וצברה מוניטין והצלחה רבה בזכות הסושי המעולה שלה. סושי אשר מיוצר בתהליך מוקפד ביותר ועשוי מאורז איכותי, רוטב עשיר שהוא הסוד הפרטי של הרשת מהמטבח היפני ועוד רכיבים איכותיים. בעקבות ההצלחה של KONA במודיעין נפתחים כיום עוד סניפים. המקום מעוצב בעיצוב קליל, נעים וצעיר באווירה חמימה עם צוות שירותי ומתוק. ישנם מקומות ישיבה על כסאות בר גבוהים בתוך חלל המסעדה ובסמוך למזגן המחמם ומקומות ישיבה עם שולחנות וכסאות נמוכים שפזורים בחוץ ברחבה המשקיפה על השדרה היפיפיה עם תנורים גדולים שצמודים ומחממים.

KONA מטבח אסייתי המשלב מנות מהמזרח הרחוק, מגוון מנות, ניחוחות וטעמים מהמטבח האסייתי. שווה להגיע באמצע היום לפגישה עסקית או להנות בישיבה על הבר עם חברים והכי הכי לקחת בT.A משתלם לבית או לעבודה. 

מה בתפריט? מרקים (אטריות אודון,מרק תירס ומיסו) מנות ראשונות כמו אגרול, פינג פונג- כדורי אורז ממולאים בסלמון וירקות,ראשונות כמו דים סאם במילויים שונים,שיפודי יקיטורי (ירקות,דגים וסושי מטוגנים) ,סשימי-פרוסות דג נאות עם סוגי דגים שונים,סלטים חלקם צמחוניים וחלקם האחר עם דגים,ניגירי, מגוון סושי אותנטי,רולים מיוחדים, קומבינציות סושי, מוקפצים בווק ומגשי מסיבות.  הגענו לKONA בסיום העבודה , היה ערב וכבר קר, בחרנו לשבת בחוץ עם הפנים לשדרה והתחממנו עם התנור שבחוץ. הזמנתי מרק מיסו,אצות וואקמה, בצל ירוק וטופו,14 ש"ח,בכדי להתחמם. אחד ממרקי המיסו הטובים והטעימים שאכלתי ואני לא מגזימה. ציר המרק צלול ועשיר בטעמים. כמה פשוט, ככה טעים! 

המשכנו עם דים סאם מיקס,32 ש"ח. 4 יחידות דים סאם:2 יחידות במילוי תרד ובוטנים ו-2 יחידות דים סאם במילוי פטריות שיטאקי. דים סאם מצויינים עם בצק קליל במילוי עשיר וטעים. פייר יכולתי לחסל עוד 10 לפחות. 

היה בא לי משהו קליל אז בחרתי בסלט טונה, 48 ש"ח. אטריות שעועית,פולי סויה,נתחי טונה אדומה ברוטב חרדל ומיסו. המנה היחידה במקום שקצת איכזבה אותי כי לרוטב לא היה נוכחות,המרכיבים היו טריים אך היה חסר איזה תיבול או רוטב שירימו את המנה. 

ובגזרת הסושי הזמנו 2 רולים לחלוקה,רינבואו קונה,42 ש"ח,סלמון, אבוקדו,בטטה וטוביקו כתום, עטוף בטונה, אבוקדו וסלמון. רול טעים עשיר בדגים טריים, אני מתה על הטוביקו הכתום (ביצי הדגים) שמתפצפצות בפה ומוסיפות מימד וטעמים נוספים לרול.רול השני,מגה קונה,58 ש"ח. רול ענקי בטמפורה עם סלמון,טונה אדמה,בס, אבוקדו,בטטה ,טמאגו, מלווה בקשיו ובצל ירק (ללא אורז) הרול היה עשיר במרכיבים ועשיר בטעמים. אהבתי את המעטה הקראנצ'י והמטוגן של הסושי. לא הרגשתי בחסרונו של הסושי, נהנתי מאיכות הדגים, מהמגוון ומשילוב הטעמים. 

לסיכום, התרשמתי מאד לטובה מKONA סושי שבפלורנטין, שמחה להכיר סושי איכותי וטעים שהוא קל"ב, בהחלט עונה לי על הצרכים בין אם זו ישיבה בקז'ואל עם חברה אחרי העבודה או בT.A מוצלח הביתה או לעבודה. השירות אישי ולבבי, אחלה סושי ובמחיר נח, אני עוד אגיע שוב כי סושי זו אהבה גדולה.  

KONA
סושי גם במשלוח עד הביתהמעון 5 תל אביב מתחם רביעיית פלורנטין 

03-7755661
https://www.facebook.com/konasushibar/ 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *