מזנון געצל -באתי בעקבות הפנקייק האוקריאני וחזרתי שוב לקינוחים המתוקים המדהימים ! * המקום נסגר *

מזנון געצל -באתי בעקבות הפנקייק האוקריאני וחזרתי שוב לקינוחים המתוקים המדהימים ! * המקום נסגר *

הגעתי למזנון געצל על סמך המלצה שקראתי בכתבה על מקומות "חמים" עם קרפים מעניינים. מזנון געצל ממוקם בפאתי שוק הכרמל ברחוב גדרה. בית הקפה מעוצב בצורה רומנטית וקסומה,עם אריחים מצויירים וריהוט צבעוני "שמח"בעיניים".
יופי של מקום לפסק זמן קצר מהמולת שוק הכרמל הסואן במיוחד בימי שישי בהם עושים רבים את הקניות לסופ"ש. מזנון געצל הוא שילוב בין ביסטרו צרפתי לבית קפה אוקריאיני, תמצאו בו הרבה עוגות וקינוחים שווים וטעימים לצד מנות אוקריאניות מובהקות. מה שאהבתי שהמקום פשוט ולא מתיימר, יש בו מן הקסם והאותנטיות.

כאמור הגעתי בכדי לטעום מה-OLADI – קרפים אוקראיניים שמכין מארק נבסקי הבעלים של מזנון געצל. נבסקי הוא עולה ותיק מאוקראינה ומכין את האולדי לפני מתכון משפחתי מאז גיל 6. פה הוא מגיש אותם במספר וראסיות ושידרוגים כמו אולדי מלוח עם סלמון מעושן גבינת שמנת,תרד וביצת עין, אולדי מתוקים עם פירות יער ושמנת חמוצה, שוקולד וחלווה, תותים וקרם וניל. 

מה עוד בתפריט? כריכים, סלטים,מרק קרפעלך, קרפעלך תפו"א,ורניקי ארוחות בוקר וקינוחים מתוקים מפתים כמו עוגת בלינצ'ס ועוד.

בתמונה,פינק לימונייד,לימונדה עם ג'ינג'ר,אוכמניות וסודה.

בפעם הראשונה בביקורי במקום אכלנו פנקייק מלוח עם ביצת עין מושלמת מעוטרת בשמיר שהונחה על מגדל פנקייקס בתוספת שלגבינת שום-שמיר,תרד וסלמון מעושן, 35 ש"ח. מנה מצויינת, עם פנקייקים אוורירים אך עדיין די משביעים, עם סלמון מעושן שהשתדך נהדר לגבינת שמנת. בפעם השניה לקחנו שוב את הפנקייק עם הסלמון ופנקייק נוסף בתוספתאווז מעושן, גבינת שמנת וגבינת אדם, הפנקייק הזה היה פחות מוצלח, היה די תפל וחסר בו איזה טעם דומיננטי או משהו שירים אותו.

קינחנו עם עוגת בלינצ'ס שהיא אינטרפטציה של מזנון געצל לזאכר טורט שזו עוגה וינאית-עוגת שוקולד עם ריבה, קלאסיקה אירופאית. עוגת קרפים עשירה בטעמים של שוקולד ובינהם גם ריבה מתוקה, מרקם הקרפים היה עדין והל היה כ"כ נימוח בפה פשוט חגיגה. קינוח מושלם שהטביע את חותמו עלי כי לגמרי אני רואה את עצמי מגיעה לפה שוב בשביל העוגה הזו שהיתה כה טעימה ומיוחדת.
קינוח אדיר, מתוק אך לא מדי -מושלם !!! 

אחד המקומות הנחמדים והנעימים בעיר,ממש פינה קסומה בלב תל אביב,אחלה אווירה חמימה וביתית. השירות? לעתים מבולבל ופחות קשוב. אמנם הגעתי לפנקייקים אבל לגמרי אשוב לקינוחים השווים והכה מיוחדים במקום כי גם המחירים מאד אטרקטיבים וזולים יחסית למה שנהוג בת"א. 



מזנון געצל

גדרה 1 תל אביב

ראשון־חמישי 10:00־20:00

שישי 10:00־17:00

7015866־052

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *